خبر جدید از زمانبندی ثبت نام کارت سوخت المثنی

کارت-سوخت
426
دسته‌بندی نشده

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران زمان بندی اعلام شده برای ثبت نام کارت سوخت المثنی را لغو کرد.

زمان بندی ثبت نام کارت سوخت المثنی لغو شد

باشگاه خبرنگاران: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای، زمان بندی اعلام شده برای ثبت نام کارت هوشمند سوخت المثنی را لغو کرد.

در متن اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آمده است:

«به اطلاع هموطنان عزیز می رساند از امروز (چهارشنبه، 14 آذرماه) تا روز شنبه (24 آذرماه) ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت، بدون در نظر گرفتن زمان بندی قبلی که بر اساس آخرین رقم سمت راست شماره تلفن همراه اعلام شده بود، صورت می گیرد.

لذا هموطنان با هر شماره تلفن همراه که در اختیار دارند و سیم کارت آن به نام آنها ثبت شده است، امکان ثبت نام در سامانه های خدمات دولت همراه (www.mob.gov.ir) و اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #4* را دارند.»

گفتنی است، ثبت نام الکترونیکی مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از ساعت هشت صبح روز دوشنبه (پنجم آذرماه) در سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir آغاز شد و اپلیکیشن خدمات دولت همراه با نصب آن در گوشی های هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار گرفت.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پیش از این در اطلاعیه شماره دو قبلی خود زمان ثبت نام کارت هوشمند سوخت المثنی را براساس رقم سمت راست شماره تلفن همراه افراد اعلام کرده بود.

هموطنانی که کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلت آنها مفقود شده است، می توانند پس از این بدون توجه به رقم سمت راست شماره تلفن همراه و تنها با انتخاب یکی از روش های حضوری، مراجعه به سامانه دولت همراه یا دریافت اپلیکیشن دولت همراه از طریق ایران اپس (iranapps.ir)، کافه بازار (cafebazaar.ir)، اپ استور (appstore.ir) درخواست خود را ثبت کنند. در هیچ یک از مراحل ثبت نام چه به صورت حضوری در دفاتر پلیس 10+ و چه به صورت اینترنتی، نیازی به ارائه رمز کارت های بانکی نیست و نیاز است مالکان وسایل نقلیه شخصی در این زمنیه مراقبت لازم را به عمل آورند.

مالکان خودرو یا موتورسیکلت که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند، در صورت ثبت تقاضای صدور کارت المثنی، کارت اولیه آنها ابطال خواهد شد، بنابراین توصیه می شود تنها افراد فاقد کارت سوخت برای ثبت نام مراجعه کنند. لازم است افراد در زمان ثبت نام اطلاعات شماره تلفن همراه به نام مالک وسیله نقلیه، کد ملی و تاریخ تولد مالک، اطلاعات شناسایی وسیله نقلیه (شماره سریال هشت رقمی مندرج در بارکد پشت کارت خودرو) یا شماره VIN را در اختیار داشته باشند.

شایان ذکر است خودروهای نو شماره، دارای کارت سوخت هستند و کافی است مالکان آنها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه کنند. مالکان خودرو یا موتورسیکلت دارای کارت سوخت که رمز آن را فراموش کرده اند، امکان بازیابی رمز برای آنها فراهم شده است و نیاز به ثبت نام ندارند.

ثبت نام کارت سوخت المثنی به منظور دریافت سوخت تنها با استفاده از کارت سوخت اجرایی شده است و هدف از این اقدام جلوگیری از قاچاق بنزین به ویژه با تشدید قاچاق از مرزها بوده و به معنای سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت نیست.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *