سردوشی فیلتردار ال ای دی LED

سردوشی فیلتردار (5)

خرید سردوشی فیلتردار ال ای دی LED

خرید اینترنتی , ارزان سردوشی ال ای دی فیلتردار درجه 1

سردوشی فیلتردار ال ای دی

سردوشی فیلتردار led

خرید پستی سردوشی ال ای دی LED فیلتردار

قیمت : 110000 تومان

قیمت : 95000 تومان

خرید

فروش پستی سردوشی ال ای دی LED فیلتردار , خرید ارزان سردوشی فیلتردار ال ای دی LED ,خرید اینترنتی سردوشی ال ای دی فیلتردار درجه 1,سردوشی فیلتردار ال ای دی,قیمت سردوشی فیلتر دار LED اصل , فروش پستی سردوشی ال ای دی LED فیلتر دار , فروش عمده سردوش کارتریج دار ال ای دی LED , سردوش فیلتری اصل , سردوش ال ای دی ارزان , حراج سردوش LED درجه 1 ,فروش ویژه سردوشی ال ای دی فیلتر دار اصل , خرید آنلاین سردوشی LED فیلتردار

سردوشی ال ای دی فیلتردار LED Shower

هنگامی که درجه حرارت بین 31 تا 33 درجه باشد، رنگ در رنگ سبز و آبی رنگ چشمک می زند، زمانی که درجه حرارت بین 39 تا 43 درجه باشد، رنگ در هر ثانیه به رنگ آبی و قرمز چشمک می زند، که تعریف منطقه دما است و طبیعی است، پس از درجه حرارت پایدار است، آن را در یک رنگ ثابت باقی می ماند

 

خرید سردوشی فیلتردار

خرید آنلاین سردوشی کارتریج دار ال ای دی

قیمت : 95000 تومان

سردوشی ال ای دی کارتریج دار

این سردوش فیلتردار ویتامینه LED حمام دارای فیلترهایی برای تصفیه آب است و این امکان را برای شما مهیا کرده که قابلیت هردو سردوش فیلتردار و ال ای دی را در یک سردوش داشته باشید.این سردوش براحتی جایگزین سردوشی معمولی دوش حمام میشود و حاوی یک کارتریج قابل تعویض میباشد که باعث حذف الاینده های آب و حذف کلر و مواد مضر که باعث زبرشدن پوست و مو است، میشود.

استاندارد 1/2 اینچ اتصال (سازگار با تمام شیلنگ های استاندارد استاندارد با اندازه)
منبع تغذیه LED: جریان آب (نیاز به باتری ندارد)
نصب ساده – درایو توربین بسیار آرام است
1 درجه سانتیگراد – 31 درجه سانتیگراد: تابش اشعه گری سبز
32 درجه سانتیگراد – 43 درجه سانتیگراد: نور آبی رنگ آبی
44 درجه سانتیگراد – 50 درجه سانتیگراد: نور خیابانی قرمز
نکته: هنگامی که دمای آب بیش از 51 درجه باشد، مراقب باشید که از آلودگی اجتناب کنید، قرمز چشمک می زند تا یادآوری شود

سردوش فیلتردار

خرید ارزان سردوشی فیلتر دار ال ای دی LED

قیمت : 95000 تومان

حتما بخوانید :   خرید شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه Me Shop

سردوشی فیلتردار LED

سردوش فیلتردار ال ای دی دارای شکل زیبا و کیفیت بسیار عالی میباشد.جنس کرومی بشقاب دوش ABS است که بیشترین مقاومت را در برابر خوردگی دارد بنابراین نگران مدت استفاده از دوش نباشید.

دمای آب را با چشم احساس کنید: 3 تغییر رنگ چراغ به شما کمک می کند درجه حرارت آب را بدانید، هنگامی که درجه حرارت کمتر از 1 درجه سانتیگراد – 31 درجه سانتیگراد است، رنگ سبز است؛ وقتی دمای بین 32 تا 43 درجه سانتیگراد باشد، رنگ آبی است؛ زمانی که درجه حرارت بین 44 تا 50 درجه سانتیگراد باشد، رنگ قرمز است
صرفه جویی در انرژی: سر دوش آب هیدروالکتریک است، هیچ باتری مورد نیاز است. حتی در شب در حمام زمانی که سر دوش چراغ های بسیار روشن است. آسان برای نصب توسط خود، بدون هیچ جایگزین دستیار دیگر و متناسب با تمام اتصالات استاندارد.

 

سردوش فیلتر دار

خرید سردوشی فیلتر دار LED ارزان

قیمت : 95000 تومان

سردوش فیلتردار ویتامینه LED حمام

این سردوش فیلتردار ویتامینه LED حمام دارای فیلترهایی برای تصفیه آب است و این امکان را برای شما مهیا کرده که قابلیت هردو سردوش فیلتردار و ال ای دی را در یک سردوش داشته باشید.این سردوش براحتی جایگزین سردوشی معمولی دوش حمام میشود و حاوی یک کارتریج قابل تعویض میباشد که باعث حذف الاینده های آب و حذف کلر و مواد مضر که باعث زبرشدن پوست و مو است، میشود. با استفاده از سردوش ویتامینه فیلتردار طراحی شده برای حذف کلر و املاح مضر،از آبی ایمن لذت ببرید، سوزش و سوختن چشم نداشته و پوستی شاداب داشته باشید.  این سردوشی فیلتردار باعث حذف بوی بد آب میشود و نرمی و لطافت پوست و مو را بعد از استحمام به ارمغان می آورد.همه آبهای مصارف خانگی دارای کلر میباشند. کلر یک عامل سفید کننده است و با پروتئین های پوست و مو ترکیب شده و سبب نابودی آنها می شود. مو حالت خشک پیدا می کند و در پوست های حساس، احساس سوزش خشکی و خارش ایجاد می شود.

حتما بخوانید :   خرید ست فرچه ی سیمی مسواکی 3 عددی

سردوشی فیلتردار ال ای دی

فروش ویژه سردوشی فیلتردار ال ای دی حمام

قیمت : 95000 تومان

سردوش فیلتر دار حمام با نور ال ای دی

با کیفیت بالا: سر دوش یک ماده با کیفیت خوب استفاده می شود و ABS دارای کروم است که دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی است، بنابراین شما در مورد مدت زمان استفاده نگران نباشید.
فشار آب بسیار زیاد: سوراخ های کوچک و کوچک طراحی شده باعث می شود آب به شدت، نرم و ملایم ظاهر شود. جریان آب پایدار را فعال کنید، 30٪ آب ذخیره شده و فشار افزایش یابد.
فیلتراسیون شدید: فیلتر یونی منفی آب را تصفیه می کند. ساخته شده در دانه های معدنی فیلتر تصفیه یونی منفی، حذف فلزات سنگین، کلر، باکتری ها، فلوراید و مواد افزودنی، کیفیت آب خود را بهبود می بخشد.

ویژگی های مهم و کلی سردوش فیلتردار ال ای دی:

. با حذف کلر تاثیرات مضر آن بر پوست و مو را از بین می برد و باعث سلامت بیشتر آنها می گردد.
. با اضافه کردن ویتامین و مواد مفید باعث سلامت، لطافت و درخشندگی بیشتر پوست و مو می شود.
. با رها کردن یون منفی آب ، باعث تنفس بهتر و در نتیجه بهبود متابولیسم (سوخت و ساز) بدن می شود.
. باعث افزایش حلالیت و قدرت پاک کنندگی آب می گردد در نتیجه پاک شدن آلودگی های عمیق پوستی را آسان می سازد.
با حذف فلزات سنگین ،کلر ،باکتری و فلوراید باعث بهبود کیفیت آب میگردد.

سردوشی فیلتردار حمام

فروش اینترنتی سردوش فیلتر دار LED اصل

قیمت : 95000 تومان

 

سردوشی ال ای دی درجه یک فیلتردار

سردوش ال ای دی Sendida یک سردوش جالب و دوست داشتنی است که رنگ آب خروجی از رنگ های شاد و متنوع تشکیل شده و حمام شما را رویایی می کند
رنگ ها بیشترین تاثیر را بر دستگاه عصبی انسان می گذارند با استفاده از این رنگ ها و متناسب با دمای آب تاثیر شگفت انگیزی بر روحیه و دستگاه عصبی شما گذاشته و باعث آرامش ، آسایش و لذت شما می شود.

حتما بخوانید :   خرید خمیر دندان ریز اتوماتیک عروسکی

دوش ال ای دی حمام نیاز به برق و باطری ندارد و آب دوش را رنگی می کند
نصب این دوش جدید حمام راحت است و کافی است که شما سردوش ال ای دی را به شلنگ دوش حمام ببندید و از حمام خود لذت ببرید.با نصب سردوشی های فیلتردار ال ای دی کاربردی و خوش استایل و با رنگهای شگفت انگیز و فوق العاده اش حمامتان را به مکانی لذت بخش و مفرح بخصوص برای کودکانی که بسختی تن به حمام میدهند تبدیل کنید.

 

سردوشی فیلتردار 2018

فروش آنلاین سردوشی ال ای دی حمام فیلتردار

قیمت : 95000 تومان

 

نکته مهم در مورد سردوشی فیلتردار LED:

1. با طراحی فیلتر دوگانه در ساخت این محصول از ریزش و از دست دادن مو و خشکی پوست جلوگیری و محافظت به عمل آمده است.

2. طراحی بی نظیر این محصول ویژه امکان ذخیره ی 30% آب در سردوشی و افزایش فشار آب را فراهم کرده است.

3. موتور ال ای دی این سردوشی بدون نیاز به باتری و تنها با استفاده از نیروی فشار آب کار میکند و 3 رنگ مختلف نورهای LED در درجه دماهای مختلف امکان تخمین و تنظیم درجه ی آب را نیز به شما میدهد.

لامپهای ال ای دی هوشمند این سردوشی دارای 3رنگ مختلف با تابش از 12دریچه ی لامپ LED ،آب را در دمای 20 تا 30 درجه به رنگ سبز و در دمای 30 تا 40 درجه به رنگ آبی و در دمای آب 40 تا 55 درجه به رنگ قرمز و در دمای بالای 55 درجه به رنگ قرمز چشمک زن در می آورد.سنسورهای LED Shower اصل از نوع درجه یک میباشد و به طور منظم کار می کنند

 

سردوشیال ایدی

قیمت سردوشی ال ای دی  فیلتردار Sendida

قیمت : 110000 تومان

قیمت : 95000 تومان

خرید

کلماتی که کاربران با جستجو از گوگل وارد این مطلب شده اند : حراج سردوش LED درجه 1 خرید آنلاین سردوشی LED فیلتردار خرید ارزان سردوشی فیلتردار ال ای دی LED خرید اینترنتی سردوشی ال ای دی فیلتردار درجه 1 سردوش ال ای دی ارزان سردوش فیلتری اصل سردوشی فیلتردار ال ای دی فروش پستی سردوشی ال ای دی LED فیلتر دار فروش پستی سردوشی ال ای دی LED فیلتردار فروش عمده سردوش کارتریج دار ال ای دی LED فروش ویژه سردوشی ال ای دی فیلتر دار اصل قیمت سردوشی فیلتر دار LED اصل لوازم بهداشتی لوازم حمام لوام خانگی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *