خرید قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia اصل 2018

خرید قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

خرید اینترنتی قهوه ساز دونفره فلاویا

فروش قهوه ساز Flavia

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

خرید پستی قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان

 خرید پستی

پخش عمده قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia ، خرید آسان قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia ، خرید آنلاین قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia ، خرید ارزان قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia ، خرید اینترنتی قهوه ساز فلورا Flavia ، خرید پستی دستگاه قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia ، خرید قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia ،

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia یک محصول با کیفیت است که مناسب خانواده های دو نفره یا محیط های اداری می باشد. گنجایش مخزن این قهوه ساز ۲۴۰ میلی لیتر بوده و به اندازه دو فنجان قهوه ظرفیت دارد. این قهوه ساز دارای مخزنی به ظرفیت ۲۴۰ میلی لیتر می باشد که با این مقدار می توان به اندازه دو فنجان قهوه تهیه نمود. کم حجم بودن دستگاه آن را مناسب برای محیط های اداری نیز نموده است. قهوه ساز فلورا دارای دو فیلتر قهوه می باشد که داخل هم قرار گرفته اند و مانع از ورود دانه های درشت قهوه به داخل فنجان ها می شوند.جنس یکی از فیلتر ها توری و دیگری پلاستیکی می باشد. پودر قهوه داخل فیلتر توری ریخته می شود

 

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

خرید آنلاین دستگاه قهوه ساز فلاویا Flavia

قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia یک محصول با کیفیت است که مناسب خانواده های دو نفره یا محیط های اداری می باشد. گنجایش مخزن این قهوه ساز ۲۴۰ میلی لیتر بوده و به اندازه دو فنجان قهوه ظرفیت دارد. قسمت های داخلی این قهوه ساز شامل محفظه آب و دو فیلتر تهیه قهوه است که یکی توری و دیگری پلاستیکی است که از ورود دانه های درشت قهوه به داخل فنجان ها جلوگیری می کند.

به همراه این محصول دو فنجان سرامیکی مخصوص قهوه بسیار زیبا ارسال می گردد. قدرت این دستگاه ۴۵۰ وات بوده و از نوع فیلتر دائم است که بر خلاف مدل های فیلتر کاغذی بسیار مقرون به صرفه تر است. عملکرد این قهوه ساز با برق شهری بوده و در چند دقیقه قهوه شما را آماده می کند.

 

 

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

خرید ارزان قهوه ساز فلورا دونفره اصل

قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان

قهوه جوش ها به این طریق کار می کنند که، قهوه آسیاب شده درون محفظه ایی در بالا قرار گرفته و آب در محفظه مخصوص ریخته می شود . اول آب جوشیده شده و از طریق لوله عمودی تحت فشار از بالا و اطراف فیلتر عبور می کند، قهوه دم کشیده از قسمت پایین درون قوری ریخته مشود و تفاله قهوه درون فیلتر باقی می ماند. نشانگر شیشه ای در بالای دستگاه وجود دارد که می توانید میزان تیرگی قهوه ای که تهیه می شود را ببینید. قهوه جوش ها برای افرادی که می خواهند قهوه ای با غلظت ها و شدت های مختلف تهیه کنند ایده آل است،

مشخصات قهوه ساز دو نفره فلورا :

مدل: ECM-F۸۰۰

شرکت سازنده: فلورا Flora

ساخت: چین

توان: ۴۵۰ وات

برق مصرفی: ۲۴۰-۲۲۰ ولت – ۵۰ هرتز

ابعاد: ارتفاع ۲۴ -طول ۲۱,۵ -عمق ۱۶.۵ سانتی متر

وزن: ۱,۲ کیلوگرم

رنگ: ترکیبی از سفید و مشکی

جنس بدنه: پلاستیکی

گنجایش: ۲ فنجان

ظرفیت مخزن آب: ۰,۲۴ لیتر

 

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

فروش عمده دستگاه دونفره ساختن قهوه فلورا

قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان

قهوه جوشها انواع مختلفی دارند که در حجم های مختلف ( تعداد فنجان های مختلف)، تولید شده اند و استفاده از آنها بسیار آسان است.در این نوع قهوه جوش ها، آب به آهستگی روی سبد فیلتردار حاوی قهوه آسیاب شده چکه می کند و بعد از نفوذ در قهوه از قسمت پایین درون فنجان یا قوری ریخته می شود . در این نوع قهوه سازها نیازی نیست که آب از قبل جوشانده شود. قهوه جوش های دارای فیلتر معمولاً دارای قوری ترموستات دار و صفحه گرم نگهدارنده برای گرم نگهداشتن قهوه می باشند.

این نوع قهوه جوش ها یا فیلتر کاغذی و با فیلتر دائمی کار می کنند . فیلترهای دائمی مقرون به صرفه تر بوده و هزینه کمتری دارند ، ولی بعد از استفاده باید برای برطرف کردن کثیفی شسته شوند. فیلترهای کاغذی بهداشتی تر هستد و بعد از استفاده به راحتی می توان آنها را عوض کرد.

قسمت های داخلی این قهوه ساز شامل محفظه آب و دو فیلتر تهیه قهوه است که یکی توری و دیگری پلاستیکی است که از ورود دانه های درشت قهوه به داخل فنجان ها جلوگیری می کند.عملکرد این قهوه ساز با برق شهری بوده و در چند دقیقه قهوه شما را آماده می کند. رنگ بندی بدنه آن سفید مشکی بوده و شستشوی آسانی نیز دارد.به همراه این محصول دو فنجان سرامیکی مخصوص قهوه بسیار زیبا ارسال می گردد. قدرت این دستگاه ۴۵۰ وات بوده و از نوع فیلتر دائم است که بر خلاف مدل های فیلتر کاغذی بسیار مقرون به صرفه تر است.

ابعاد بدنه محصول ارتفاع۲۴ طول۲۱,۵ عمق ۱۶.۵ سانتی متر و وزن آن حدود ۱.۲ کیلو گرم می باشد. جنس بدنه پلاستیکی بوده و ساخت چین می باشد.کاربرد دیگر این قهوه ساز استفاده برای جوش آوردن آب برای چایی کیسه ای می باشد.

 

قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

قیمت قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

قیمت : ۹۹۰۰۰ تومان

خرید پستی

برای خرید محصول بر روی دکمه لینک خرید محصول کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران کمتر از ۷۲ ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین ۳ تا ۴ روز) و سفارشی(بین ۵ تا ۷ روز) می باشد.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *