خصوصیات متولدین آبان ماه جدید ۹۷

خصوصیات متولدین آبان ماه
530
دسته‌بندی نشده

خصوصیات متولدین آبان ماه جدید ۹۷

اگر شما متولد آبان ماه هستید و یا یکی از نزدیان شما متولد این ماه است و تمایل دارید درباره طالع بینی متولدین این ماه بیشتر بدانید با ما همراه باشید تا درباره خصوصیات متولدین آبان ماه برای شما اطلاعات جالبی را بازگو کنیم. طالع بینی متولدین ماه عقرب را در ایران 16 ببینید.

آشنایی با خصوصیات متولدین آبان ماه

ویژگی های متولدین آبان

۱-    نشان : عقرب

۲-    سیاره : پلوتون

۳-    عنصر : آب

۴-    عدد موافق : ( ۱۰ )

۵-    سنگهای موافق : یاقوت اصغر – الماس – عقیق سرخ

۶-    سنگهای مخالف : زمرد – زرقون

۷-    فلزات موافق : آهن – نقره – پلاتین

۸-    رنگهای موافق : قرمز – سبز – عنابی

۹-    حروف موافق : ذ – ز – ژ – ض – ظ – ن

۱۰- روز موافق : سه شنبه

۱۱- سمت موافق : جنوب – شمال

۱۲- رابطه بین متولدین ماههای دیگر :

با متولدین تیر و اسفند ، خیلی خوب – با شهریور و دی ، خوب – با اردیبهشت و مرداد و بهمن ، بد – با فروردین و خرداد و مهر و آذر ، دشمن

۱۳- بیماری ها : ناراحتی های گلو و حنجره – امراض کلیه و مثانه – ضعف و بیماری اعضاء تناسلی – امراض رحمی – زکام – بواسیر – درد استخوان بینی – درد شانه ها – بیماری های ادراری – امراض روانی مانند : ترس و تشویش و اضطراب

۱۴- عضو حساس بدن : اعضاء تناسل

۱۵- طبع : سرد و تر

۱۶- سوره های موافق : نمل – نجم – ناس – زلزال

۱۷- مشاغل مناسب : نرس – پرستار – منجم – تاجر – مهندس – کارمند – نظامی – قصاب و …

متولدین آبان، نماد: عقرب

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌:

مصمم‌، قاطع‌، با اراده‌، پر قدرت‌، محکم‌ و نیرومند عاطفی‌، احساساتی‌، پراحساس‌ و شهودی‌ مقتدر، با نفوذ، قوی‌، جذاب‌، گیرا، پرشور و پرحرارت‌ پر شور و شوق‌ و مهیج‌

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌:

حسود، غیرتی‌، خشمگین‌ و غضب‌ آلود وسواسی‌ و بی‌اختیار تودار، پنهان‌ کار، مرموز، لجوج‌، یک‌ دنده‌، سرسخت‌ و خودرأی‌

خصوصیات متولدین آبان ماه از نگاهی دیگر

در تمام‌ منطقه‌ البروج‌ پر شورترین‌، مقتدرترین‌، پر حرارت‌ترین‌ وپیچیده‌ترین‌ افراد به‌ شمار می‌آیند. حتی‌ زمانی‌ که‌ به‌ ظاهر خونسرد، آرام‌ و خویشتن‌دار می‌رسند، درونشان‌ پر از جوش‌ و خروش‌ و انرژی‌، عاطفه‌ و احساس‌ است‌. درواقع‌ درست‌ مثل‌ آتشفشانی‌ هستند که‌ زیر آبهای‌ آرام‌ قرار دارند و هر لحظه‌ ممکن‌است‌ که‌ فوران‌ کنند، ولی‌ افرادی‌ که‌ تیزهوش‌ و زیرک‌ محسوب‌ می‌شوند، از آن‌خشونت‌ مهار شده‌، قدرت‌ بی‌حد و حصر و شخصیت‌ هیپنوتیزم‌ کننده‌ شان‌ و درعین‌ حال‌ آرامش‌ و خودداری‌ ظاهرشان‌ آگاه‌ هستند.

آشنایی با خصوصیات متولدین آبان ماه

آشنایی با خصوصیات متولدین آبان ماه

همراهی‌ با آنها در اجتماعات‌ وگردهمایی‌های‌ اجتماعی‌ مرسوم‌ خوشایند است‌، چون‌ آنها در حین‌ بحث‌ و گفتگو بافکر، با ملاحظه‌، موقر، محترم‌، متین‌، خوددار و در عین‌ حال‌ با محبت‌، خوش‌ رو،خوش‌ برخورد، با نزاکت‌ و مهربان‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌ نگاهشان‌ آن‌ چنان‌ نافذ وعمیق‌ می‌شود که‌ اطرافیان‌ خجالتی‌ و کمرو تحت‌ تأثیر قرار می‌گیرند و احساس‌می‌کنند که‌ در مقابل‌ آنها بی‌دفاع‌ هستند.

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌:

صورت‌ فلکی‌ عقرب‌ بر لگن‌ خاصره‌ و اندام‌های‌ ادراری‌ حکمرانی‌ می‌کند ودر نتیجه‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ مستعد ابتلا به‌ بیماری‌های‌ کبد و کلیه‌، سنگ‌ مثانه‌ و دیگربیماریهای‌ مقاربتی‌ هستند. همچنین‌ ممکن‌ است‌ دچار دمل‌، آبسه‌، کورک‌، جوش‌،بیماری‌ کفگیرک‌، فیستول‌، بواسیر، فتق‌ و زخم‌های‌ پوستی‌ شوند.

علاقمندیها: صداقت‌ و حقیقت‌، عوامل‌ پنهان‌ و اسرارآمیز، درگیر بودن‌ در کار،کارهای‌ معنادار و عمیق‌، مجاب‌ گری‌ و برخورداری‌ از قدرت‌ قانع‌ کنندگی‌.

بیزاریها: بسنده‌ کردن‌ به‌ اطلاعات‌ سطحی‌ و کم‌ مایه‌، سودجویی‌ و منفعت‌طلبی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ موهن‌ و سبک‌، ارتباطات‌ و روابط سطحی‌ و کم‌ مایه‌، تملق‌، چرب‌زبانی‌، چاخان‌ گویی‌، گزافه‌گویی‌، اغراق‌ و چاپلوسی‌.

 خصوصیات متولدین آبان ماه

بررسی خصوصیات متولدین آبان ماه

سیاره‌ حاکم‌ بر شما «پلوتون‌» است‌. فاصله‌ متوسط پلوتون‌ از خورشید۳۹/۴ دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (بر حسب‌ سال‌)۲۴۷/۶۸ شعاع‌ استوایی‌ (برحسب‌ کیلومتر)۱/۱۴۰ مدت‌ دوران‌ (گردش‌) جرم‌ (بر حسب‌ روز)۶/۴ انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (بر حسب‌ درجه‌)۹۶ تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده‌۱

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز راجع‌ به‌ ماه‌ آبان‌

عقرب‌ موجودی‌ گزنده‌، کینه‌ توز و زهردار است‌ و شب‌ها در مناطق‌ و نواحی‌ مرطوب‌به‌ دور از نور در جاهایی‌ یافت‌ می‌شود که‌ منابع‌ غذایی‌ مثل‌ سوسک‌، جیرجیرک‌، بید،شب‌ پره‌ و حشراتی‌ از این‌ دست‌ زیادند.

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ «قرمز تیره‌ و آلبالویی‌» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ اپال‌ (عقیق‌ سلیمانی‌) اسرارآمیز است‌ که‌حاوی‌ عجایبی‌ مثل‌ آسمانها، رنگین‌ کمان‌های‌ درخشان‌، محشر کبرا، آتش‌ بازی‌،صاعقه‌، آذرخش‌ و ناپایداری‌ و حرکت‌ در مرکز و عمق‌ محسوب‌ می‌شود در طول‌تاریخ‌ در سر تا سر دنیا برای‌ این‌ سنگ‌ ارزش‌ خاصی‌ قائل‌ شده‌اند. «لوئیس‌ کیلی‌»،باستان‌ شناس‌ معروف‌، شش‌ هزار سال‌ قبل‌ مصنوعات‌ و اشیاء دست‌ ساز اپال‌ را دریک‌ غار در «کنیا» پیدا کرد. افسانه‌ای‌ قدیمی‌ می‌گوید که‌ هر کسی‌ که‌ اپال‌ را به‌ عنوان‌سنگ‌ خوش‌ یمن‌ به‌ همراه‌ نداشته‌ باشد، بدشانسی‌ می‌آورد و استفاده‌ و همراه‌ داشتن‌آن‌ یک‌ ضرورت‌ و الزام‌ محسوب‌ می‌شود.

نام‌ افراد مشهوری‌ که‌ در ماه‌ آبان‌ متولد شده‌اند:

ماری‌ آنتوانت‌ ماری‌ کوری‌ مارتین‌ لوتر تئودور روزولت‌ چارلز، پرنس‌ ولز بیل‌ گیتز

درباره خصوصیات مردان متولد آبان بیشتر بدانید

تیز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید، زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

خصوصیات زنان متولد آبان

طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

۳ جوک ـ باشگاه خبرنگاران جوان نیک صالحی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *