خفن ترین کفش دنیا +عکس

جالب و منحصر به فردترین کفش دنیا (عکس)

 خفن ترین کفش دنیا +عکس

جالب و منحصر به فردترین کفش دنیا (عکس)
کمپانی نایکی یکی از تولیدکنندگان لوازم ورزشی از یک جفت کفش‌جدید در لس‌آنجلس پرده‌برداری کرد. این کفش‌ها که برگرفته از یک فیلم علمی تخیلی محبوب هستند، تنها در شمار محدود و از طریق eBay به فروش می‌رسند.سایت دویچه وله روز پنجشنبه ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) از پرده برداری کمپانی نایکی از یک کتانی منحصر به فرد خبر داد. به گزارش ایران ناز این سایت نوشت: تصور کنید کفشی کتانی داشته باشید که وقتی پاهایتان را در آن فرو می‌برید و خم می‌شوید تا بندهایش را ببندید، بندها خودشان به طور اتوماتیک بسته می‌شوند و کفش کیپ پاهایتان میشود.

مارتی مک‌فلای شخصیت سریال علمی تخیلی بازگشت به آینده ۲ چنین کفش‌هایی داشت؛ سریالی که در سال ۱۹۸۹ میلادی با استقبال فراوان مخاطبان روبرو شد و شهرتی جهانی پیدا کرد. در آن زمان کفش‌هایی که مایکل جی‌فاکس، هنرپیشه اصلی سریال در نقش مارتی مک فلای به پا داشت، محصول شرکت نایکی بود و او با آنها به سال ۲۰۱۵ سفر ‌کرد.
دویچه وله اضافه کرد: کفش جادویی و تخیلی آن زمان هم‌اینک به دست طراحان نایکی (Nike) جان گرفته و اخیرا در لس‌آنجلس از آن پرده برداری شد. این مدل که نام مگ (Mag) را بر آن نهاده‌اند با الهام از کفش‌های مایکل جی فاکس در بازگشت به ‌آینده ۲ ساخته شده با این تفاوت که بندهایش به طور اتوماتیک بسته نمی‌شود.
کمپانی نایکی اعلام کرده است که تنها ۱۵۰۰ جفت از این کتانی را به بازار خواهد داد و فروش آن نیز تنها از طریق سایت eBay صورت می‌گیرد. سود حاصل از فروش مگ تماما به مؤسسه خیریه‌ی پژوهشی که مایکل جی فاکس برای مبارزه با بیماری پارکینسون تأسیس کرده است، تعلق خواهد گرفت.
تینکر هتفیلد، یکی از طراحان نایکی که در آن زمان نیز این کفش‌ها برای فیلم بازگشت‌به ‌آینده ۲ طراحی کرد، می‌گوید: ما می‌دانستیم که این کفش‌ها و البته این فیلم ویژگی خاصی دارند و بی‌توجه از کنار این قضیه رد نشدیم.
به گفته‌ی مسئولان نایکی حدود ۴ سال پیش این کمپانی تصمیم می‌گیرد تا نسخه‌ی کاربردی این کتانی‌ها را تولید کند اما نمی‌توانستند تاریخ دقیقی را برای ارائه این محصول اعلام کنند. دلیل اصلی این امر نیز مشکلاتی بوده است که طراحان برای ساختن نسخه واقعی و نه تخیلی این کتانی‌ها با آن روبرو بوده‌اند.
بر خلاف کتانی‌های به کار رفته در فیلم، این کفش‌ها بایستی طوری طراحی می‌شدند تا برای استفاده روزمره مناسب باشند. برای مثال در فیلم بازگشت به آینده ۲ بایستی چند بسته باتری در لباس مایکل جی فاکس جاسازی می‌شده و سیم‌هایی را از درون شلوار وی رد می‌کردند تا به وسیله آن این کتانی‌ها روشن شوند. با توجه به فناوری‌های آن زمان این تنها راه ممکن برای درخشش کتانی‌ها بوده است.
در مدل جدید طراحی سیستمی الکتریکی که بتواند چراغ‌های تعبیه شده در این کتانی‌ها را تا ۵ ساعت روشن نگه دارد، یکی از مشکلات اصلی پیش روی طراحان بوده است. به گفته‌ی تینکر هتفیلد، طراح نایکی این یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی بوده که این کمپانی برای تولید کفش تا به آن حال با آن روبرو شده‌بوده است.
حراج کتانی‌های مگ از طریق eBay در سال ۲۰۱۱ صورت می‌گیرد. گفته می‌شود سال گذشته نایکی حق انحصاری تکنیکی نیز را به نام این کمپانی به ثبت رسانده که از طریق آن بند کفش‌ها به طور اتوماتیک بسته می‌شوند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *