خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی لطیفه

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی لطیفه

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی لطیفه

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی لطیفه

سریال ترکی لطیفه

در این مطلب برای شما عزیزان سایت تفریحی دز فان خلاصه داستان و آخرین قسمت سریال لطیفه محصول کشور ترکیه را به همراه عکس آماده کرده ایم امید است پسند کنید.

خلاصه داستان سریال لطیفه:

سریال ترکی Kara Para Ask که به معنای پول سیاه عشق می باشد و در ایران با نام سریال لطیفه آن را می شناسند سریال تلویزیونی است که از سال ۲۰۱۴ در شبکه atv ترکیه در حال پخش است.این سریال که به تازگی در شبکه جم پخش می شود یکی از پرطرفدار ترین سریال های ترکی می باشد و برترین سریال درام ۲۰۱۴ ترکیه شناخته شده است.بازیگران اصلی این سریال Tuba Büyüküstün در نقش لطیفه و Engin Akyürek در نقش عمر دمیر می باشند.

کارگردانی این سریال را کرم کاتای – Kerem Catay به عهده دارد.عمر دمیر با هنرنمایی (انگین اکیورک) در نقش کمیسر پلیس در شعبه جرایم سازمان یافته در وان و لطیفه دنیزر با بازی (طوبا بویوکاوستون) دختر یک خانواده ثروتمند که یک طراح موفق است و که در رم زندگی می کند.عمر دمیر در اداره پلیس وان مشغول خدمت است . لطیفه دختری با اعتماد به نفس است که روی پای خودش ایستاده و به پول پدرش دل نبسته .

لطیفه که در رم زندگی میکند و طراح جوهرات است برای جشن تولدش به استانبول میاد .در یک شب دختری که عمر قرار است با آن ازدواج کند به همراه پدر لطیفه در یک ماشین کشته پیدا میشوند.و این جنایت بزرگ پلی میشه برای ارتباط عمر و لطیفه .از یک طرف لطیفه توسط یک عده دزد و تبهکار که ادعا میکنن پدر لطیفه الماس های اونا رو دزدیده تهدید میشود از طرف دیگر عمر به دنبال پیدا کردن دلیل قتل نامزدش است .لطیفه بعد از اینکه میفهمد عمر پلیس است از او میخواهد اطلاعاتی که در مورد این پرونده به دست میارود را در اختیار او بگذارد اما عمر قبول نمیکند . ارتباط عمر و لطیفه رفته رفته بیشتر شده و …

خلاصه قسمت آخر سریال لطیفه:

خواهر لطیفه نیلوفر در دام مرد بدی گرفتار شده است، لطیفه و عمر به نیلوفر کمک می کنند. نقش مادر لطیفه را نباهت چهره (مادر سلطان سلیمان) بازی می کند. در فیلم لطیفه عشق تووانا تورکای در نقش بهار چنار دوست لطیفه نیز هنرنمایی می کند.نزدیک به چند ماه بود که هواداران انگین و طوبی بیوکستان از انها خواهش کرده بودند که با هم همبازی بشوند سر انجام این دو بازیگر محبوب و خوش قیافه ترکی قرارداد بازی در سریال لطیفه را امضا کردند و قرار است حدود یک ماه دیگر روی انتن برود. انگین را کسانی که سریال فاطما گل را دیده اند در نقش کریم همسر فاطما گل می شناسند و طوبی هم با سریال عاصی و بیست دقیقه در ایران معروف شده است.

پیشنهاد می کنیم تماشای این سریال جذاب را از دست ندهید . ماجراهای زیادی طبق معمول همیشه در سریال های ترکی اتفاق می افتد که سریال لطیفه هم از این قاعده مستثنا نیست.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *