3 خواسته اصلی مردان در رابطه جنسی

خواسته-مردان-در-رابطه
آقایان در رابطه جنسی خواسته هایی را از شریک خود دارند که به علت انتقاد پذیری کم خانم ها آن ها را مطرح نمی کنند و با بی میلی وارد رابطه جنسی می شوند.

شایع ترین خواسته مردان در رابطه جنسی از زنان

بسیاری از ما خواسته هایی از شریک جنسی خود داریم که به علت های مختلفی مانند خجالت و رودربایسی آن ها را بازگو نمی کنیم و یا آنقدر بد و زننده این خواسته ها را مطرح می سازیم که باعث سرخوردگی طرف مقابلمان می شود.آقایان نیز مانند خانم ها تقاضاهای جنسی فراوانی را از همسرشان دارند که به علت اینکه انتقاد پذیری خانم ها بسیار کم است آن ها را مطرح نمی کنند و با بی میلی وارد رابطه جنسی می شوند .رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

اگر شما نیز خواسته هایی را از شریک جنسی تان دارید اما نمی دانید که چگونه آن ها را مطرح سازید پیشنهاد می کنیم این مطلب از سلامت جنسی ایران16 را که مختص آقایان است ، مطالعه فرمایید تا بدانید چگونه بدون جریحه دار کردن احساسات طرف مقابلتان ، از رفتار جنسی او انتقاد کنید و تقاضاهای جنسی خود را مطرح سازید.

روابط زناشویی

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

مردان از همسران خود چه خواسته جنسی دارند؟

درصد بسیار کمی از خانم ها انتقاد پذیرند و مطرح کردن مشکلات جنسی با آن ها آسان است اما برخی دیگر سریعا در مقابل انتقاد از رابطه جنسی و درخواست های جنسی عکس العمل نشان می دهند.آیا راهی وجود دارد که مردان بدون آنکه احساسات شریک جنسی شان را جریحه دار کنند ، بتوانند به راحتی از او انتقاد کنند و خواسته هایشان را مطرح سازند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال با ما همراه شوید.

مردان در رابطه جنسی چه می خواهند؟

انتظار مردان از زنان در رابطه جنسی

انتظار مردان از زنان در روابط زناشویی

برطرف نمودن بوی بد واژن یکی از سه خواسته اصلی مردان در رابطه جنسی

برخی از مردان از بوی بد واژن شریک جنسیشان شکایت دارند اما بهتر است هیچگاه این شکایت را مطرح نسازید و برای حل این مشکل با او به حمام بروید و بدن یکدیگر را بشویید و بعد به او بگویید این بوی تمیزی بدن او لذت شما را چند برابر می کند.

نارضایتی از برخی رفتارهای جنسی زنان از مشکلات شایع مردان در رابطه

خواسته های مردان در روابط زناشویی

مردان در روابط زناشویی چه خواسته هایی دارند

اگر از برخی از رفتارهای جنسی شریکتان ناراضی هستید ، این احساس را مستقیما به او نگویید و در حین رابطه جنسی از او بخواهید تصور کند جای شماست و حالا می توانید او را به سمتی که دلتان می خواهد هدایت کنید و کارهای جنسی را که از آن لذت می برید را برای او بازگو کنید.

آغازگر نبودن در رابطه جنسی یکی از خواسته های مردان در رابطه جنسی

بسیاری از مردان دوست دارند گاهی همسرشان در شروع رابطه جنسی پیش قدم شوند و آغازگر رابطه باشند اما نمی دانند این خواسته را چگونه مطرح کنند . شما می توانید این تقاضا را این چنین مطرح کنید و به همسرتان بگویید :من دوست دارم گاهی تو شروع کننده رابطه باشی و مرا تحریک کنی و از اینکه همیشه من آغازگرم ناراحت هستم . توجه داشته باشید هرگاه همسرتان این کار را آغاز کرد ، از او استقبال کنید و واکنش خوبی نشان دهید.

خواسته مردان از زنان

خواسته مردان از همسرانشان در روابط زناشویی

نکته :

برخی از رفتارهای اشتباه زنان در رابطه جنسی از این تفکر نشات می گیرد که آن ها گمان می کنند همه مردها مانند یکدیگرند و از یک چیز لذت می برند پس لازم نیست برای گفتن خواسته های جنسی تان خشونت به کار ببرید ، شما می توانید در حین رابطه جنسی با ملایمت و غیر مستقیم خواسته های خود را مطرح سازید تا شریک جنسیتان آن ها را بیاموزد. رضایت دوطرف از رابطه جنسی بسیار مهم است پس با مطرح کردن عاقلانه نیازهای جنسیتان به بهتر شدن رابطه خود کمک کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *