خواننده جوان دیگری به بیماری سرطان مبتلا شد + عکس

غلامرضا صنعتگر خواننده جوان به بیماری سرطان دچار شد + عکس
غلامرضا صنعتگر خواننده جوان به بیماری سرطان دچار شد + عکس

خواننده جوان دیگری به بیماری سرطان مبتلا شد + عکس

 

غلامرضا صنعتگر اظهار کرد پس از آنکه با دعای خیر مردم و لطف خداوند مرحله‌ نخست شیمی‌ درمانی من برای سرطان با موفقیت سپری شد پس از ماه صفر مرحله دوم آن در شش جلسه با دور بالاتر آغاز می شود.

وی با بیان این‌که متأسفانه بیماری به معده و کلیه وارد شده است، گفت: امیدوارم با لطف خداوند و یاری مردم روزبه‌روز بهتر شوم و بار دیگر به اجرای برنامه برای هوادارانم بپردازم.

صنعتگر درباره‌ حمایت مسوولان نیز بیان کرد: یکسری از دوستان و مسوولان محبت داشتند و هر لحظه به یادم بودند، در اینجا باید از استاندار، نمایندگان مردم در خانه‌ی ملت و شهردار بندرعباس تشکر کنم که در این مدت مدام پیگیر حال من بودند و هستند.

وی با اشاره به این‌که این عیادت‌ها باعث خشنودی و افزایش روحیه و انگیزه در من می‌شود، ادامه داد: در این مدت، کمک مالی به من نشد و فقط وضعیت بیمه‌ام به لطف مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان مشخص شد و امیدوارم شاهد روزی باشیم که هیچ هنرمندی فراموش نشود.

او با بیان این‌که امیدوارم موسیقی ایران دور از شایعه‌پراکنی‌ها باشد، افزود: اگر می‌بینیم جامعه موسیقی به یکپارچگی نمی‌رسد، همین شایعات، بزرگ‌ترین مانع در برابر این رخ‌داد است. امیدوارم روزی شاهد باشیم که این ناجوانمردی‌ها دیگر وجود ندارد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

دیدگاه ها

  • مهدی سسلطانی مرداد 17, 1394 :: 1:28 ق.ظ

    سلام//انشاالله خدا شفا شون بدن //ناراحت شدیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *