خودنمايي ” مرسدس 2.5 ميلياردي” در آگهي ها

اخبار ,اخبار اقتصادی ,مرسدس بنز

اخبار اقتصادی – خودنمايي “مرسدس 2.5 ميلياردي” در آگهي هاي فروش

اگر طي دو روز گذشته نگاهي به آگهي هاي خودرو انداخته باشيد، شايد چشم تان به تبليغي خورده باشد كه مرسدس C200 مدل 2014 را با قيمت 2.5 ميليارد تومان به صورت اقساط واگذار مي كند.

مرسدس بنز C200 مدل 2014 وارداتي تنها در رنگ سفيد قابل عرضه است، قيمت در نظر گرفته شده براي آن دو ميليارد و 550 ميليون تومان بوده كه با شرايط اقساط به دست طرفدارانش مي رسد. براي اين كار پيش پرداخت يك ميليارد و 500 ميليون توماني نياز است با اقساط 24 ماهه به مبلغ تنها 60 ميليون تومان ناقابل! اين در حالي است كه بيمه بدنه هم شامل اين خودرو اشرافي مي شود ولي نبايد فراموش كرد كه يك چك تضميني به مبلغ يك ميليارد و 600 ميليون تومان هم از مشتريان طلب مي شود.

طراحي ظاهري
اين مرسدس از الگوي هميشگي طراحي محصولات سري C پيروي كرده است ولي با يك تفاوت عمده!
خطوط به كار رفته در بدنه حالتي دارند كه شايد در اولين برخورد فكر كنيد با يك خودرو مفهومي (كانسپت) روبرو هستيد. در نماي جلو جلوپنجره استيل و مخصوص اين سري خودنمايي مي كند ولي چراغ ها بسيار كشيده تر شده و كاسه داخلي آنها با به همراه داشتن مسيري از LED كاملان آن را اسپورت و در عين حال خشن نشان مي دهد، هر چند كوچك بودن سپر در اين قسمت باعث شده تا اين مرسدس در نماي جلو شيبي به سمت پايين داشته باشد و آيروديناميك به نظر برسد.

 

در نماي كناري اما اوج هنر طراحي آلماني ها به چشم مي آيد جايي كه گلگيرها هرچند برجستگي آنچناني ندارند ولي فرورفتگي روي درها باعث شده تا بازي نور در اين قسمت چشم نواز باشد.

اين را بگذاريد كنار خطوطي كه از چراغ هاي عقب و جلو روي بدنه خودنمايي مي كنند و برخلاف اكثر خودروها با هم موازي نيستند. در مورد بخش عقب اين C200 جذاب هم بايد گفت رد پاي برادرش يعني CLS در فرم سپر و چراغ ها تا  حدودي به چشم مي آيد، چراغ ها حالتي برگ گونه دارند و سپر هم با در اگزوز در طرفين آماده آزاد كردن اسب هاي قدرت است.

وضعيت فني
اين سدان آلماني در بازارهاي جهاني با سه مدل موتور بنزيني، ديزل و هيبريد عرضه مي شود كه خب تنها نمونه بنزيني آن مجوز واردات به كشور را گرفته است.

مدلي كه موتور 3.5 ليتري شش سيلندر براي آن انجام وظيفه مي كند از توربو شارژر هم بهره مي برد كه در نهايت قدرتي حدود 310 اسب بخار را در اختيار راننده اش قرار مي دهد. ضمن اينكه گيربكسي شش سرعته اتومات وظيفه انتقال قدرت موتور را به چرخ ها برعهده دارد.

امكانات ايمني و تجهيزات
اين خودرو به آخرين تجهيزات ايمني و رفاهي مجهز شده كه با توجه به مبلغ پرداختي اتفاق عجيبي نيست.
از نمونه اين امكانات مي توان به ايربگ هاي جانبي، پرده اي و سفارشي براي تمام سرنشينان اشاره كرد.

علاوه بر اينها C200 جديد به ترمزهاي جلو ديسكي خنك شونده، ABS، كنترل اتوماتيك هوا با تنظيم دوگانه درجه حرارت، صندلي هاي برقي با گرم كن، حافظه و چرم سفارشي، پشت سري فعال هنگام تصادف، آينه هاي برقي همراه با گرمكن و سيستم جمع شونده هوشمند، روشن و خاموش شدن اتومات چراغ ها، زنون، چرخش نور در پيچ ها، كروز كنترل، ردياب ماهواره، سنسور باران، سنسور پارك، سانروف، سقف پاناروما، سيستم كمك پارك، هشدار نقطه كور و دوربين ديد عقب مجهز شده است.

ركورد آگهي هاي خودرو توسط مرسدس C200 مدل 2014 شكسته شد و خريد آن 2.5 ميليارد تومان برايتان آب خواهد خورد. البته آگهي دهندگان با شرايط اقساط فكر راحتي خريداران را هم كرده اند. در اين صورت بايد ماهي 60 ميليون تومان ناقابل كنار بگذاريد!

اخبار اقتصادی – هفت صبح

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *