خوشگل ترین زن داعشی معروف به ملکه داعش + عکس

Isis-woman
3,837
دسته‌بندی نشده

خوشگل ترین زن داعشی

خوشگل ترین زن داعشی معروف به ملکه زیبایی داعش که توسط دوست پسرش به گروه داعش پیوسته بود این دختر اهل کشور اتریش است دوست پسر این دختر به عضویت داعش درامد و بعد از مدتی این دختر هم به داعش پیوست. مشهور ترین دختری که برای جهاد نکاح به میان داعشی ها رفت او بود که در سراسر جهان یک بمب خبری بود و زنگ خطری برای دختران جوان که فریب تبلیغات داعش را نخورند.

خوشگل ترین زن داعشی,ملکه زیبایی داعش

ملکه زیبایی داعش

دختر داعشی اهل اتریش که ملکه زیبایی داعش نام گرفته، در سوریه برای جهاد نکاح حضور یافته بود تا این که زمان مرگش فرا رسید و به طرز عجیب و مشکوکی جان خود را از دست داد. گروه تروریستی داعش با اهداف شوم آمریکا و کشورهای عربی برای ضربه زدن به اسلام و به آشوب کشیدن منطقه به وجود آمد و برای جذب نیرو از پول تا مسائل جنسی دریغ نکردند.

زیباترین زن داعشی

بنا به گزارش رسانه های اجتماعی یکی از دو دختر نوجوان بوسنی الاصل مقیم اتریشی که به گروه تروریستی داعش پیوسته بودند جان خود را از دست داده اند.سامرا کیزونوفیتش ۱۶ ساله samra kesinovic و سابینا سیلموفیتش ۱۵ ساله sabina selimovic ۶ ماه پیش از خانه خود در وین به مقصد سوریه فرار کردند. داعش به دلیل زیبایی این دو دختر از آنان به منظور به دام انداختن جوانان و جذبشان از طریق شبکه های اجتماعی سو استفاده میکرد.

خوشگل ترین زن داعشی,ملکه زیبایی داعش

دختران زیبایی که برای به دام انداختن جوانان در شبکه های اجتماعی توسط داعش استفاده می شدند

با خبر کشته شدن سامرا طی تماس هایی که با خانواده وی برقرا شده مشخص نیست در درگیری کشته شده است و یا از طریق بیماری جان داده و یا این که خودکشی کرده باشد.

ملکه زیبایی داعش در سوریه

نیک شو، آن ها طی یک نامه به خانواده خو گفته بودند که ما برای جهاد علیه دشمنان اسلام رفته و مانند مردان می جنگیم. ما به خاطر خدا میجنگیم و به خاطر او خواهیم مرد. تابحال صدها اروپایی به مبارزان اسلامی داعش و سوریه پیوسته اند.

سالی جونز نوازنده و خواننده زن انگلیسی موسیقی راک نیز پیش از این به داعشی ها پیوسته بود.

خوشگل ترین زن داعشی,ملکه زیبایی داعش

خوشگل ترین زن داعشی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *