داروی تقلبی بینی زن جوان را خورد + تصاویر+16

بینی-زن

عکسهای دلخراش ذوب شدن بینی زن

زن جوان مبتلا به سرطان پوست از نوعی مرهم سیاه و سفید رنگ که برای درمان بیماری اش به او فروخته شده بود استفاده کرد و نیمی از بینی خود را از دست داد.ویدئوی منتشر شده از او لحظه ی وحشتناکی را نشان می دهد که بعد از استفاده از این دارو بافت پوست زن می سوزد و از بین می رود.

بینی زن ، داروی ضد سرطان تقلبی ، عکس بینی ترسناک

عکس بینی زن قبل از استفاده از داروی تقلبی

تنها چند روز بعد از مصرف مکرر این دارو دمل هایی سیاه و سبز رنگ بر روی پیشانی و نوک بینی او ظاهر شده و وضعیت وحشتناکی برایش ایجاد کرد.او در گفتگوهایش گفت : نقطه ای کوچک روی بینی من منشا نگرانی شد و من با فکر یافتن داروی به عنوان جایگزین داروی قبلی به سراغ این مرهم رفتم ، استفاده از آن منجر شد که بینی من روز به روز ورم بیشتری کند تا جایی که درد و سختی تنفس مرا بسیار آزار می داد حتی داروهای مسکن قوی هم کارساز نبودند. به پزشک مراجه کردم تا مطئن شوم این مشکل نشان از حساسیت خاصی نباشد.

بینی زن ، عکس بینی ترسناک ، بینی خورده شده ی یک زن

دمل های چرکی روی بینی زن بعد از استفاده از داروی تقلبی ضد سرطان

 

چند روز بعد زن جوان ویدئویی منتشر کرد و گفت : ناراحتی و دردهای من به پایان رسیده اما وحشتی غیرقابل تصور جایگزین ان شده است ، این زن بعد از گفتن این جملات دوربین را چرخاند و تصویری از بینی ذوب شده اش را نشان داد . دارویی که برای رفع نشانه ی سرطان پوست روی بینی این زن استفاده شده بود ابتدا یک دمل چرکین مشکی رنگ ایجاد کرد اما بعد از گذشت چند روز نشانه ی سرطان را از بین برد ولی متاسفانه بخشی از بینی را هم با این نشانه نابود کرد. متاسفانه من بعد از رهایی از یک مشکل دچار مشکل بسیار بزرگتری شدم.متاسفانه پوستی در لایه های زیرین باقی نمانده است که بازسازی انجام شود.

بینی زن ، بینی خورده شده ی یک زن ، عکس های دلخراش از سرطان پوست

از بین رفتن نوک بینی زن در اثر اعتماد به داروی تقلبی

بینی زن ، عکس های دلخراش از سرطان پوست ، بینی زن

نابود شدن بافت بینی زن جوان

دکتر ” ارین منیما ” گفت :

متاسفانه بسیاری از بیماران به داروهایی که به صورت کاملا محرمانه به فروش می رسند بیش از حد اعتماد کرده و خود را دچار مشکلات جبران ناپذیری می کنند. او در ادامه خبر نگران کننده ای به این زن داد و گفت نشانه ی تومور سرطانی پوست روی بینی این زن هنوز به طور کامل درمان نشده است و بعد از 12 ماه دوباره رشد خواهد کرد.

بینی زن ، ذوب شدن نوک بینی زن جوان با داروی ضد سرطان + تصاویر+16

داروی تقلبی بینی زن جوان را خورد + تصاویر
منبع :  نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *