دانستنیهایی در مورد شاهین نجفی ،او شیطان پرست است ؟

برای امروز شما کاربران گرامی ایران16 تصمیم گرفتیم در مورد شاهین نجفی کمی تحقیق کنم و بدانم واقعا او کیست ، چه می خواد و  چه میداند و….

شاهین نجفی شیطان پرست است ؟

خوب اولین کار در گوگل اسمش را سرچ کردم و همان طور که انتظار داشتم اولین صفحه ، صفحه ای در ویکی پدیا بود از این خواننده . وارد این صفحه شدم اطلاعاتی را کسب کردم

شاهین در شهر بندر انزلی و دو سال بعد از انقلاب به دنیا آمده است به دوران کودکی اش که نگاهی بندازیم به جز سختی نمی توان چیز دیگر دید. از دست دادن پدر در سن شش سالگی بعد از آن سر و کله زدن با یه برادر معتاد به مواد مخدر ، همین موارد کافی است تا در درون اش خوی سرکش اش شکل بگیر.

از کودکی که بگذریم در دوران جوانی بعد از ورود  به دانشگاه و تحصیل در رشته جامعه شناسی چندی نگذشت او از دانشگاه خود به دلیل سرکشی اخراج شد.

تا این جا ما نکته مثبتی در زندگی شاهین نجفی نمیبینم هر چه هست سختی و مشکلات است و بس .

اما چگونه وارد دنیا موسقی شد :

شاهین نجفی در دوان نوجوانی شروع به یادگیری موسقی و ساز های مختلف کرد او در ایران بعد از یکی دو اجرا ممنوع صدا شد و این امر باعث شد و به خارج از کشور مهاجرت کند ، در آلمان با گروه های اینان و تپش ۲۰۱۲ کار کرد ، با آلبوم ما مرد نیستم فعالیت رسمی خود را شروع کرد .

این مختصری از زندگیی شاهین نجفی بود

ایران16 : حال توجه شما را به چند نکته کلیدی دیگر جلب میکنم

آدرس فیس بوک شاهین نجفی shahinnajafi666 است با کمی توجه عدد ۶۶۶  برای من جالب به نظر رسید ، چرا ۶۶۶ ؟؟؟ چه رازی در این عدد نهفته است ؟

فکر نکنم لازم باشم در مورد این عدد صحبت کن چون شما دوستان از من در مورد این عدد بهتر می دانید همین بس که این عدد ، عدد شیطان پرستان است ، چرا شاهین نجفی باید برای صفحه شخصی خود در فیس بوک این عدد را انتخاب کند ؟

از این موضوع که گذری کنیم در جای شاهین نجفی اعلام میکند هیچ چیز را لایق پرستش نمیداند و خدا وشیطان بیشتر قابل ترحّم هستند تا پرستش.!!!

شاهین در قسمتی از یکی از ترانه های خود به نام شراعظم این گونه میگوید (مارح وت یارب زج هدجس) که اگر این جمله را به سبک ریورس یا برگردان موسیقی گوش دهیم جمله (سجده جز برای تو حرام) را خواهیم شنید.

حال اگر شاهین نجفی کسی را قابل پرستش نمی داند  ، پس سجده جز برای تو حرام ! تو کیست و چه معنای دارد ؟

باید اشاره کنم که این عقائد خیلی نزدیک و شبیه عقائد شیطان پرستان است و باید گفت در کارها و دیگر رفتار شاهین نجفی این موراد به شدت دیده میشود.

حال از این عدد ها و کلمات که بگذریم می رسیم به کاور آهنگ نقی که با بی شرمی تمام به مقدسات شیعیان و حضرت امام رضا (ع) توهین کرده است.

بعضی دوستان شاید این را توهین ندادن ولی دوست دارم نظرشون رو در این چند مورد بدونم

اول این که چرا باید از اندام یک زن به عنوان ضریح امامی استفاده شود این چه توجیه می تواند داشته باشد ؟

پرچم همجنسگرا ها چرا باید با پرچم های مقدس این بارگاه ها یکی دانسته شود ؟ و از پرچم همجنس گرا ها در بالایی این ضریح استفاده شود ؟

و مورد سوم پرواز کلاغ به جای کبوتر !!! چرا بر بالای این ضریح کلاغ ها پرواز می کنند چه توجیی می تواند داشته باشد . کلاغ های که نمادی از سیاهی و یکی از نماد های شیطان پرستان است  ؟

حالا از متن این شعر که بگذریم این موراد ذکر  شده قابل تامل است و باید نشتست و اندشید ، سوالاتی که اول متن مطرح کردم را شاید راحت تر بشود حال پاسخ داد

با سختی ها و سیاهی ها که شاهین نجفی در دوران کودکی خود بر اثر مرگ پدر و اعتیاد برادر بعد از آن کشیده است ، شاید یکی از عوامل اصلی دین گریزی و هم تمایلات شدید او به شیطان پرستی و همجنسگرای دانست

اما این یک نتیجه گیری صد در صد نمی باشد و نیاز به کاوش بیشتری در رفتار و کردار این فرد می باشد ولی با موردی که اکنون در دست داریم این تنها گزینه های پیش روی ماست.

در آخر لازمه یه نکته رو متذکر بشم دوستان طرفدار شاهین نجفی بر این باور هستند که باید آزادی بیان داشته باشیم تا همه حرف های مان را بزنیم من هم از همین باور این افراد پی روی کردم و این متن را نوشتم امیدوارم برایشان قابل حضم باشد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *