دانستنی خفن درباره زندگی زناشویی

دانستنی های خفن درباره زندگی زناشویی

چند نکته جالب و کاربردی و مفید درباره زندگی زناشویی برای شما داریم . پس همسران در ادامه با ما باشید. چند نکته که احتمالآ در مورد رابطه ی زناشویی نمی ‌دانید..!به طور متداول یک سکس خوب ۱۵ دقیقه طول می‌کشد که ده دقیقه‌ی آن مربوط به عشق بازی است و پنج دقیقه مربوط به اینترکورس انسان تنها موجود این کره‌ی خاکی نیست که سکس را برای لذت انجام می‌دهد.چند نکته جالب درباره زندگی زناشویی

چند نکته جالب درباره زندگی زناشویی

چند نکته جالب درباره زندگی زناشویی

دولفین‌ها و نیز شامپانزه‌ها گاهی اوقات سکس را فقط برای لذتِ آن انجام می‌دهند نه به قصد تولید مثل  ۱۱ درصد مردها با مشکل بلند نشدن آلت مواجه هستند در حالی که ۲۵ درصد آن‌ها عکس این مشکل را دارند یعنی انزال زودرس  در یک محیط گرم ارگاسم زودتر اتفاق می‌افتد  احتمال حامله شدن برای زنی که به ارگاسم می‌رسد خیلی بالاتر است.

چند نکته جالب درباره زندگی زناشویی

چون در این حالت اسپرم راحت‌تر خود را به رحم می‌رساند همجنس بازی فقط مختص انسان نیست، خفاش ِ نر بیشترین میزان همجنس بازی را در میان پستانداران دارد الان که دارید این مطلب را می خوانید ۴۰۰۰ نفر در دنیا سرگرم سکس هستند و در هر روز ۴۰۰ ملیون نفر در سراسر دنیا !

چند نکته جالب درباره زندگی زناشویی

سکس تسکین دهنده‌ی بسیار خوبی برای سردرد است. اگر سردرد دارید، سکس درمان خوبی است! در سن ۷۰ سالگی هفتاد و سه درصد مردان هچنان برای سکس قوی هستند و ۳۰ درصد زنان بالای ۸۰ سال همچنان سکس دارند!  ۷۰ درصد زن‌ها ترجیح می‌دهند شکلات بخورند تا این که سکس داشته باشند!!!!!!!!!!!!

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *