قاچاق کوکایین با دختران زیبای پرطرفدار اینستاگرامی

قاچاق کوکایین با دختران زیبای پرطرفدار اینستاگرامی

دختران جهانگرد کانادایی که با سفرهایشان به دور دنیا و پوشش لحظه به لحظه آن از اینستاگرام فالوران زیادی پیدا کرده بودند سرانجام در هنگام ورودشان به کشور استرالیا بازداشت شده بودند، اعتراف به قاچاق 17 میلیون دلار ماده مخدر کوکائین کردند.قاچاق کوکایین با دختران زیبای پرطرفدار اینستاگرامی (عکس)

قاچاق کوکایین با دختران زیبای پرطرفدار اینستاگرامی (عکس)

 

و طرفداران شان رابه سختی بهت زده کردند، در همان هنگام هم مردی کانادایی با همین اتهام و طی یک عملیات دیگر به دستگیری رسید و معلوم شد که وی عضو سوم این ماجرا بوده است.

قاچاق کوکایین با دختران زیبای پرطرفدار اینستاگرامی (عکس)

97 کیلو گرم کوکایینی که این سه نفر در کابین مشترک شان پنهان کرده بودند با کمک سگ‌های موادیاب شناسایی شد. در ابتدا رابطه میان این دو دختر جوان و آقای تمین 64ساله برای پلیس هویدا نبود اما اکنون کارآگاهان میگویند

 

این سه با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده نقشه این قاچاق بزرگ را چیده بودند. ایزابل لاگیس، 29ساله، چند روز پیش برای شنیدن حکم نهایی دادگاه در برابر قاضی ایستاد و به تحمل هفت و نیمسال زندان محکوم شد.

او گرچه به هم‌ دستی با ملینا 23 ساله و آقای آندره تمین اعتراف کرده ولی دادگاه تشخیص داد که دو نفر دیگر طراحان و مسببان اصلی این پروژه بوده‌اند و ایزابل که میگوید برای تسویه بدهی 20 هزار دلاری‌ اش به اینکار تن داده، از میانه راه با آن ها همکاری کرده است.

خانم لاگیس به رسانه‌ های استرالیایی گفته از این‌که باید بهترین سال‌های زن بودنم را در زندان بگذارنم، بسیار پشیمانم و از دست خودم بی‌نهایت خشمگین‌ ام ازاین که همدست کسانی شدم که در کار کثیف و سیاه مواد بودند.

 

آنها فقط چند روز مانده به دادگاه با قبول اتهامات به نقش خود در انتقال حدود 97 کیلوگرم کوکایین اعتراف کردند. پلیس استرالیا ضمن بازداشتِ این 3 دختر کانادایی از کشف 97 کیلو کوکایین به عنوان بزرگترین عملیات ضد مواد مخدر خود در هوا و دریا یاد کرد. البته این را هم بگوییم که جرم قاچاق کلان مواد در استرالیا می‌تواند با مجازاتِ حبس ابد رو برو شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *