دختر 13 ساله بودم که پایم به خلوتگاه پزشک با نفوذ باز شد و ..!

لاری ناسار ۵۴ ساله به اتهام تجاوز به چندین ورزشکار جوان به ۶۰ سال زندان محکوم شد.

دختر 13 ساله بودم که پایم به خلوتگاه پزشک با نفوذ باز شد و ..!
پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک المپیک امریکا به اتهام آزار جنسی دست کم 125 ژیمناست زن و دختر کم سن و سال در به مجازات سنگینی محکوم شد.
«لاری ناسار» در فاصله سال‌های 1996 تا 2015 با همراهی تیم ملی در رقابت‌های مختلف، به بهانه درمان مشکلات جسمی اعضای تیم، آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.
لاری ناسار
این پزشک 54 ساله در اعترافات سیاهش به آزار زنان جوان و دختران کمتر از 13 سال اعتراف کرده و مدعی شده برخلاف اسنادی که در پرونده پزشکی ورزشکاران ثبت کرده، شیوه درمان‌اش غیرقانونی بوده است.تعدادی از قهرمانان ژیمناست امریکا که در طول سال‌ها مجبور به سکوت درباره این فساد آشکار شده بودند، پس از حضور در دادگاه علیه متهم شهادت دادند. گفته می‌شود این پزشک که 6 ماه قبل مجوز طبابتش باطل شده است، با حضور شاکیان بار دیگر محاکمه و به ۶۰ سال زندان محکوم شد.
5760

«مک کایلا مارونی» قهرمان المپیک سال 2012 در ژیمناستیک هنری در ترکیب تیم آمریکا فاش کرد به مدت 7 سال مورد تجاوز« لاری ناسار» پزشک تیم قرار گرفته است.

مک کایلا مارونی

این ورزشکار 21 ساله در توییتر نوشت که از سن 13 سالگی به طور منظم مورد آزار جنسی قرار گرفته است. وی تصریح کرد: « در نوجوانی پایم به مطلب این دختر شیطان صفت باز شد و من که در آرزوی شرکت در بازی های المپیک بودم و برای رسیدن به آرزویم مجبور به تحمل خیلی چیزهای چندش آور شدم».
لاری ناسار پزشک Doctor تیم آمریکا در اوت سال 2016 یکی از چهره های پرونده تجاوز Rape جنسی به ورزشکاران بود. لاری ناسار بیش از 125 زن را مورد آزار جنسی قرار داده است. مک کایلا مارونی در سال 2012 برنده مدال طلای المپیک شد و در سال 2016 به دلیل مشکلات جسمی از ورزش Sport کنار رفت.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *