درخواست رویانیان از عابدزاده

عابدزاده
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران دیدار و گفتگو کرد…
محمد رویانیان صبح جمعه با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان و مربی سابق پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد و از او برای همکاری با باشگاه دعوت به همکاری کرد.

رویانیان درباره دیدار با عابدزاده به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: فکر کنم یک ماهی می‌شود که عابدزاده به ایران آمده و بنده قصد داشتم زودتر از این‌ها دیداری با وی داشته باشم اما این امکان میسر نشد و امروز با حضور در منزل ایشان دیدار صمیمانه و خوبی با یکدیگر داشتیم. بر کسی پوشیده نیست که احمدرضا عابدزاده زحمات زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس کشیده و فوتبال ما بسیاری از افتخارات خود را با درخشش‌های او در میادین بین المللی کسب کرده است. عابدزاده تجربیات گرانقدری دارد که فوتبال ما باید از آن استفاده کند. در این دیدار علاوه بر اینکه وضعیت وی را جویا شدم می‌خواستم درباره پسرش امیر هم صحبت کنم که آقای عابدزاده با نگاهی حرفه‌ای اعلام کردند امیر هم مانند مابقی بازیکنان پرسپولیس کارش را انجام می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال همکاری عابدزاده با این باشگاه گفت: بنده امروز با عابدزاده صحبت کردم و به ایشان گفتم اگر امکان دارد به آمریکا برنگردید تا بتوانیم به نوعی با یکدیگر برای توسعه فوتبال پرسپولیس همکاری کرده و از تجربیات شما استفاده کنیم. ما 70 مدرسه فوتبال و آکادمی در سراسر کشور راه اندازی کرده‌ایم که 13 هزار فوتبال آموز در این مدارس مشغول به کار شدند. 100 متقاضی جدید هم برای دایر کردن آکادمی و مدارس فوتبال منتظر دریافت مجوز هستند. ما می خواهیم نظارت کافی و اصولی روی این مدارس و آکادمی ها داشته باشیم و نیاز داریم تا از تجربیات گرانقدر بزرگان پرسپولیس در این زمینه استفاده کنیم.

او گفت: بنده از عابدزاده دعوت به همکاری کردم و در نظر دارم در صورتی که با یکدیگر به توافق برسیم از ایشان در زمینه فوتبال پایه و نظارت بر مدارس فوتبال و آکادمی های پرسپولیس در سراسر کشور استفاده کنیم. همچنین قصد داریم یک آکادمی ویژه و مدرن دروازه‌بانی در تهران راه‌اندازی کنیم و از تجربیات عابدزاده و دیگران استفاده نماییم. آقای عابدزاده دو سالی در آکادمی‌های مدرن آمریکا کار کرده و تجربیات و علاقه مندی در این زمینه دارند. ما می‌خواهیم همکاری خود با عابدزاده را آغاز کرده و به همین منظور ان‌شاءالله این هفته یک جلسه کاری نیز با ایشان خواهیم داشت تا به توافقات لازم برسیم. ما امیدواریم شرایط برای همکاری دو جانبه به منظور توسعه فوتبال پرسپولیس فراهم شود. عابدزاده یکی از بزرگان تاریخ فوتبال پرسپولیس و ایران است و جایگاه خاصی نیز در نظر مردم دارد. او سرمایه گرانقدری است که می بایست به درستی از تجربیاتش استفاده کرد.

منبع:isna.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *