درد رابطه جنسی زناشویی شب زفاف ؟

درد رابطه جنسی زناشویی شب زفاف ؟

درد شب زفاف

سوال و جواب های متعدد در رابطه با شب زفاف و درد شب زفاف را در اینجا پاسخ داده شده است. امیدواریم با خواندن کامل این مقاله از استرش شب زفاف شما کمتر شود .
آیا رابطه جنسی زناشویی در شب زفاف درد دارد؟
اولین رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناک نیست اما برای عده ای از زنان«و یا حتی مردان» امکان دارد که این ارتباط در شب زفاف نامطلوب و دردناک شود.
زناشویی سایت تالاب: طبق معمول اولین رابطه در شب زفاف ، دردی در حد معمول«متوسط» دارد که می‌تواند در عده ای از موارد بعلت شرایط پزشکی مانند مشکلات مجاری ادرار و یا کیستهای تخمدان شدید شود. اینگونه دردها در اولین رابطه جنسی در شب زفاف می‌تواند منشا هیجانی از قبیل احساس گناه، استرس، اضطراب و …. داشته باشد.

 

علل دردهای واژینالی در نخستین رابطه جنسی در شب زفاف

زمانی که یک زن برای اولین بار رابطه جنسی رابا همسر خود تجربه می کند به احتمال قریب به یقین بعلت از بین رفتن پرده بکارت در شب زفاف درد متوسط یا شدیدی را احساس خواهد کرد به خصوص اگر بعلت استرس و یا عدم آمادگی کافی مجرای واژینال وی به اندازه کافی ترشح مخاطی نداشته و به حالت خشک باقیمانده باشد.

 

** البته قبل از پرداختن به ادامه این مطلب، ذکر این مساله الزامی است که:

پرده بکارت عضوی ماهیچه ای است که در ابتدای واژن قرار دارد و عمدتا در اولین یا دومین رابطه جنسی از بین میرود. در عده ای از زنان این پرده شکل حلقوی داشته و ممکن است در اثر رابطه جنسی اصلا آسیبی نبیند و خون ریزی رخ ندهد.

 

در زنانی که دارای این نوع پرده بکارت هستند گاه مشاهده میشود که به خاطر بافت ماهیچه ای ضخیم ان ، تا مدتها بعد از اولین رابطه جنسی همواره درد مقاربت مشاهده میشود.

 

یکی از علل رایج دردهای واژینال خشکی واژن است. بطور معمول در آستانه رابطه جنسی و تحریک شدن زن، مجرای واژن ترشحات مخاطی را ایجاد کرده تا برقراری رابطه جنسی تسهیل شود اما در اثر استرس و حالات عصبی ممکن است ایجاد این ترشحات، با خلل مواجه گردد.

 

علل دردهای شکمی در هنگام برقراری رابطه جنسی در شب زفاف

اگر عده ای از زنان در هنگام رابطه جنسی احساس دردهای عمیق شکمی کنند، این مساله میتواند ناشی از علل پزشکی مانند مشکلات رحمی و .. باشد. مطابق با نظر متخصصان زنان و زایمان این دردها می‌تواند ناشی از کیستهای تخمدان، مشکلات مجاری ادراری، بیماریهای عفونی لگنی، آندیومتریوزیس و … باشد.

آیا رابطه جنسی زناشویی در شب زفاف درد دارد؟

 

علل ایجاد درد در آلت مردانه

هر چند که این مشکل چندان رایج نیست اما مردانی هستند که در اولین رابطه جنسی خود در شب زفاف احساس درد شدید می کنند. یکی از علل رایج این مساله بیماری های‌ دستگاه تناسلی مردانه و یا آسیب و اختلال در بافتی است که روی آلت مردانه را می پوشاند.

 

زناشویی تالاب: همچنین در مردانی که ختنه نشده اند«البته در میان ما مسلمانان تقریباً دیده نمی‌شود» اگر پوست ختنه گاه خیلی سفت و محکم باشد میتواند در هنگام مقاربت مشکل ایجاد کند. سایر علل درد در مردان در حین رابطه جنسی می‌تواند ناشی از آسیب آلت خارجی مردانه، درماتیتهای پوستی و یا پسوریازیس«دا الصدف» باشد.

 

مطابق با نظر متخصصان زنان و زایمان دردهای شکمی ناشی از رابطه جنسی میتواند ناشی از کیستهای تخمدان،مشکلات مجاری ادراری، بیماریهای عفونی لگنی، آندیومتریوزیس و … باشد.

 

علل دردهای هیجانی در نخستین رابطه جنسی در شب زفاف

وجود درد شدید در اولین رابطه جنسی می‌تواند ناشی از علل هیجانی از قبیل احساس ترس و گناه و … باشد که مانع از حفظ آرامش انها در حین رابطه جنسی میگردد. اگر بعلت این احساسات عدم آرامش برای زنان غیرقابل کنترل شود دچار خشکی واژن شده و رابطه جنسی مطلوب برقرار نمیگردد.

 

درمان دردهای مقاربتی

زنانی که در هنگام رابطه جنسی دچار درد و مشکل میشوند لازم است که از مواد و محلولهای لیز کننده مجرای واژن «که البته توسط متخصص تجویز میشود» استفاده کنند.

 

همچنین زنانی که احساس دردهای شدید شکمی و یا لگنی می کنند باید توسط متخصص زنان و زایمان مورد محاسبه و بررسی و آزمایش قرار گیرند ودر نهایت زنان و مردانی که بنابر علل هیجانی و یا عاطفی دچار دردهای مقاربتی میگردند لازمست که نزد مشاور، روانشناس یا سکس تراپیست مراجعه داشته باشند.

 

همچنین مردانی که در حین رابطه جنسی احساس درد دارند باید نزد متخصصینی مانند اورولوژیست و … مراجعه داشته باشند.

 

شب زفاف و نکات مهم در مورد آن را در اینجا بخوانید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *