در کمتر از یک دقیقه استعلام تخلفات رانندگی تان را بگیرید

363
دسته‌بندی نشده

در کمتر از یک دقیقه استعلام تخلفات رانندگی تان را بگیرید

در کمتر از چند دقیقه می توانید استعلام های تخلفات رانندگی خود به همراه استعلام نمره منفی گواهینامه ی خود را بگیرد و نیازی به مراجعه حضوری به پلیس+10 را ندارید. همراه سرویس فضای مجازی باشید.
به گزارش ایران16؛ شاید کنجکاو شده اید که ببیند از زمانی که گواهینامه رانندگی گرفته اید تا الان چند نمره منفی برای شما ثبت شده است. آیا فکر می کنید شما هم دارای نمره منفی هستید یا خیر؟ پلیس راهنمایی و رانندگی کشور جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر بر قانون جدید اخذ جرائم راهنمایی و رانندگی را تشریح کرد. که برخی از این تخلفات را برای شما کاربران گرامی شرح می دهیم.

هر گونه حرکات نمایشی مانند دور زدن در جا و یا حرکت موتور سیکلت بر روی یک چرخ برای وسایل نقلیه شخصی ۸ امتیاز و برای وسایل نقلیه عمومی ۱۰ امتیاز منفی در نظر گرفته شده است. همچنین تجاوز از سرعت مجاز برای وسایل نقلیه شخصی ۱۰ امتیاز و برای وسایل نقلیه عمومی ۱۵ امتیاز منفی در نظر گرفته شده است.

راهنمایی و رانندگی

پس وقت را تلف نکنید و نمره منفی گواهینامه خود را بگیرید و ببینید آیا نمره منفی برای شما ثبت شده است یا خیر. برای استعلام نمره منفی گواهینامه ی خود کافیست که وارد سامانه استعلام نمره منفی گواهینامه خود شود و با وارد کردن شماره گواهینامه اقدام به استعلام کنید و یا از طریق استعلام پیامکی نمره منفی شماره گواهینامه را به شماره پیامک 1101202020 ارسال کنید تا تعداد نمره منفی به همراه تخلف برای شما ارسال شود.

استعلام نمره منفی

برای ورود به سامانه استعلام نمره منفی گواهینامه اینجا کلیک کنید

حتما خواسته ای که تخلفات رانندگی خود را بدانید مثلا شما چند نمره منفی داشته اید برای اطلاع دقیق از نوع تخلف و زمان و مکان آن بهتر است که یک استعلام هم از تخلفاتی که انجام داده اید را بگیرید و مشاهده کنید آیا نمره منفی شما در زمان و مکان مورد نظر به درستی اعمال شده است یا خیر.

برای دریافت تخلفات رانندگی خود راهکارهای فراوانی وجود دارد که شاید ساعت ها وقت شما را بگیرد شما هم اکنون می توانید از طریق سامانه استعلام تخلفات رانندگی بصورت آنی تمامی تخلفات صورت گرفته را مشاهده کنید. برای استعلام به لینکی که در پایین وجود دارد مراجعه کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *