دستبرد جوان دیپلمه به حساب بانکی 4 هزار ایرانی

282
دسته‌بندی نشده

دستبرد جوان دیپلمه به حساب بانکی 4 هزار ایرانی

“هوش سیاه” در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس فتا فرماندهی انتظامی این استان یک کلاهبردار اینترنتی کشور که اقدام به برداشت های کلان غیرمجاز از حساب های کاربران اینترنتی کرده بود را شناسایی و در قم دستگیر کرد.
دستبرد پسر دیپلمه به حساب بانکی 4 هزار ایرانی/ به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران در اراک افزود: اوایل امسال یک شهروند ساوه ای شکایتی را به پلیس فتا این شهرستان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش برد که موضوع در دست بررسی بود که شکایتی دیگر در این رابطه به پلیس فتا استان رسید.
وی بیان کرد: با بررسی تخصصی بر روی این پرونده مشخص شد که برداشت های غیرمجاز از دو شهروند سازماندهی شده است و احتمال برداشت های غیرمجاز از افراد دیگر نیز متصور شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تحقیقات گسترده پلیس فتای استان مرکزی، 15 سایت با درگاه جعلی بانکی که به صورت برنامه ریزی و منسجم فعالیت می کردند شناسایی شد.
سردار ملکی عنوان کرد: در این سایت ها به شگردهای مختلف، کاربران برای خرید یک محصول با قیمت بسیار پایین در حدود 10 هزار ریال به سمت درگاه جعلی بانک هدایت می شدند که بلافاصله بعد از ورود اطلاعات حساب، کلیه داده ها جمع آوری و از حساب افراد به صورت غیرمجاز برداشت می شد.
وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی شبانه روزی متهم شناسایی و دستگیر شد و در بررسی تخصصی تجهیزات رایانه متهم و اطلاعات حساب چهار هزار کاربر فضای مجازی کشور از وی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: متهم دستگیر شده که جوانی 30 ساله دارای مدرک دیپلم است، در مدت زمان سه سال از طریق فضای اینترنتی اقدام به طراحی سایت های مختلف کرده بود.
سردار ملکی گفت: در بازجویی های صورت گرفته این متهم به برداشت چهار میلیارد و 200 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از کاربران اینترنتی کشور اعتراف کرده و روند بازجویی ها ادامه دارد.
وی، از مردم خواست در صورتی که با این روش از آنان سرقت شده با شماره تلفن 086-2184068 تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا ناجا به آدرس www.syberpoilce.ir در بخش گزارش های مردمی ،شکایت خود را مطرح کنند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: پلیس همواره به کاربران اینترنتی توصیه دارد که در وبگردی و برخورد با سایت های تبلیغاتی در ارایه اطلاعات خود دقت کنند و از اصالت این سایت ها مطمئن شوند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *