دستبرد دزدان به لباس هنرپیشه ها در تالار وحدت + عکس

لباس‌های نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی که این روزها در تالار وحدت به روی صحنه است به کارگردانی حمیدرضا نعیمی ناپدید شدند.

دستبرد دزدان به لباس هنرپیشه ها در تالار وحدت + عکس
حمیدرضا نعیمی با تأیید این مطلب و در حالی که از بیان واژه به سرقت رفتن خودداری می‌کرد درباره این اتفاق توضیح داد: به نظر می‌رسد یک نفر به لباس‌های این نمایش احتیاج داشته و آن‌ها را از خانه‌ای که محل نگهداری لباس‌ها بود برداشته است و ان شاءالله که مشکل او با این لباس‌ها حل شده باشد.
او که تا چند روز دیگر برای آخرین بار قصد دارد «سقراط» را در تالار وحدت روی صحنه ببرد درباره لباس‌های جدیدی که برای این نمایش آماده می‌شوند، گفت: این اتفاق باعث یک هزینه مضاعف برای ما شده است چون با توجه به هزینه‌ای که اولین‌بار برای آماده شدن لباس‌ها دادیم، الان بیش از ۳۰ میلیون تومان باید برای دوخت دوباره آن‌ها هزینه کنیم.
وی ادامه داد: با این حال با خانم زینلیان (طراح لباس نمایش «سقراط») صحبت کرده‌ام و قرار بر این است که تغییراتی در لباس‌ها بوجود آید که قطعا باعث زیباتر شدن جلوه آن‌ها می‌شود.
نعیمی در پاسخ به اینکه چرا لباس‌ها را در جایی مثل آرشیو لباس تئاتر در مرکز هنرهای نمایشی با جای مطمئن دیگری نگه نداشته است، اظهار کرد: متأسفانه این قضیه هیچ‌گاه جا نیفتاد که لباس‌ها به شکلی خوب در آرشیو لباس نگهداری شوند، ضمن اینکه ممکن است لباس‌هایی که ما برای این نمایش احتیاج داریم و می‌دانستیم که ممکن است قصد تکرار اجرا را داشته باشیم، اگر قرار باشد توسط گروه‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد مستهلک یا دچار آسیب شود. به همین دلیل بسیاری از گروه‌ها ترجیح می‌دهند لباس‌هایی که قرار است دوباره استفاده کنند و آن‌ها را با مشقت تهیه کرده‌اند در جایی دیگر نگهداری کنند.

منبع: رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *