دستگیری عامل فریب دختران دم بخت +عکس

 بیست و یک اردبیهشت ماه، خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأمورین اعلام کرد که بهمراه فردی بنام “ایمان . ش” جهت تعویض خودرو شخصی اش و خرید یک دستگاه خودرو جدید به یک نمایشگاه خودرو مراجعه کرده است که در ادامه این شخص با سرقت چک بین بانکی به مبلغ 20 میلیون تومان ، از محل متواری شده است .

 

پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه 2 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

 

 

اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت : “چندی پیش ، برای دیدن اجرای برنامه ی موسیقی زنده به یکی از تالارهای هنری رفته بودم که در آنجا با شخصی بنام ایمان آشنا شدم که خودش را فارغ التحصیل رشته هنر و استاد موسیقی معرفی کرده بود ؛ این شخص همیشه با یک دستگاه خودرو بنز [ مدل بالا ] تردد می کرد و مدعی بود که رهبر ارکست یکی از گروه های موسیقی مشهور کشور است . آشنایی من با ایشان ادامه داشت تا نهایتا وی پیشنهاد داد تا بنده نسبت به تعویض خودرو خود و خرید یک دستگاه خودرو مدل بالاتر اقدام نمایم

 

. با ترغیب ایشان قبول کردم تا خودروی خود را تعویض کنم ؛ با مراجعه به یک نمایشگاه خودرو اقدام به فروش خودرو کردم و صاحب نمایشگاه نیز پول خودرو در قالب یک فقره چک بین بانکی به مبلغ 20 میلیون تومان پرداخت کرد ؛ در زمان تحویل گرفتن چک بین بانکی ، ایمان از اعتماد من به خودش استفاده کرده و چک را تحویل گرفت و آنرا داخل کیف خودش گذاشت ؛ به قصد نقد کردن چک از داخل نمایشگاه بیرون آمدیم و به سمت بانک شعبه خیابان شادمان حرکت کردیم که ناگهان در مقابل شعبه بانک و پس از پیاده شدن بنده از ماشین ، ناگهان ایمان به سرعت از محل متواری شد ” .

 

 

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” چندین روز ، با تماس های مکرر ایمان را تهدید به شکایت کردم ؛ او نیز نهایتا یک فقره چک بانکی برایم ارسال کرد اما در زمان مراجعه به بانک متوجه شدم که چک سرقتی است” ؛ با ارائه چک مسروقه از سوی مالباخته و انجام تحقیقات تکمیلی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که چک مذکور متعلق به احدی از شهروندان است که دسته چک بانکی اش در اردیبهشت ماه سال جاری و به شیوه سرقت داخل منزل سرقت شده و شکایت وی نیز در پایگاه هشتم آگاهی در حال رسیدگی است .

 

شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان :
با توجه به شیوه و شگرد متهم پرونده در سرقت از مالباخته و در بررسی پرونده های مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان بویژه زنان جوانی شدند که به همین شیوه  و شگرد ( تردد متهم با خودرو بنز کوپه در مکان های هنری ) با فردی بعنوان استاد و رهبر گروه موسیقی آشنا شده بودند که این شخص در ادامه ، با طرح پیشنهاد ازدواج اعتماد آنها را جلب و به بهانه های مختلف از جمله تعویض خودرو و … اقدام به سرقت وجه نقد و یا چک های بین بانکی از آنها کرده بود .

 

یکی از شکات شناسایی شده در اظهاراتش به کاراگاهان گفت : ” پس از خواستگاری “ایمان . ش” از بنده ، وی پس از مدتی با من تماس گرفت و مدعی شد که قصد اجاره خانه ای را دارد که برای اجاره آن نیاز به 25 میلیلون تومان دارد و من نیز به تصور اینکه او این خانه را برای زندگی مشترکمان در نظر گرفته است ، این مبلغ را در اختیارش گذاشتم اما پس از آن ناگهان او ناپدید شد و دیگر پاسخگوی تماس های من نبود ” .

 

دستگیری متهم :
با توجه به شیوه و شگرد متهم پرونده در تردد در مکان ها و تالارهای هنری ، این مراکز تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام متهم در حین تردد در خیابان ولیعصر سوار بر یک دستگاه خودرو بنز کوپه ، شناسایی ، دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد ؛ در بررسی ارکان هویتی خودرو توقیف شده از متهم مشخص شد که خودرو بنز متعلق به شخص دیگری است و متهم خودرو را در ازای اجاره ی روزانه 600 هزار تومانی از مالک خودرو اجاره کرده است .

 

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه این خبر گفت : ” در بررسی سوابق متهم ایمان . ش ( 28 ساله ) مشخص شد که وی یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه جعل ، کلاهبرداری ، اغفال و فریب است که بارها دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب مراجع قضایی مختلف (دادسرای ناحیه 6 تهران ، دادسرای ناحیه  10 تهران و دادسرای شهرستان فردیس کرج ) قرار دارد ” .

 

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر گفت : ” با توجه به سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مختلف ، تحت تعقیب قرار داشتن از سوی مراجع مختلف قضایی ، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان در پرونده ی اخیر و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگانی که توسط متهم به شیوه و شگرد های مختلف مورد فریب ، سرقت و یا کلاهبرداری قرار گرفته اند ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در جنت آباد شمالی – خیابان شاهین شمالی مراجعه نمایند ” .

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *