دستگیری همسر بازیگر مشهور

دستگیری همسر بازیگر مشهور
284
دسته‌بندی نشده

از دستگیری همسر بازیگر تا بازداشت دو ایرانی به جرم جاسوسی برای انگلیسی ها

روز دوشنبه بیست و پنجم مرداد ماه سال جاری با حضور سرپرستان نواحی دادسرای تهران، مدیر کل زندان های استان تهران، روسای زندان های فشافویه و رجایی شهر، قضات ناظر زندان، قضات شعب ویژه محکومان زندانی و به ریاست جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دادسرای تهران هشتمین نشست دادستانی تهران با موضوع کاهش جمعیت کیفری زندان ها، در ابتدای این جلسه دادستان تهران استنباط و برداشت برخی خبرگزاری ها و سایت های خبری از اظهارات اخیر دادستان پیرامون عفاف و حجاب مبنی بر این که در حوزه ی آسیب های اجتماعی و به ویژه عفاف و حجاب صرفاً نیاز به اقدامات سلبی است را اشتباه خواند و اظهار داشت:این که در جرایم مهم و سازمان یافته به تدابیر و اقدامات سلبی معتقد باشیم با اقدامات فرهنگی، ایجابی و پیشگیرانه، مغایرتی ندارد.

لزوم توجه مطبوعات به انعکاس صحیح اخبار و اظهارات مسؤولان

دادستان تهران با اعلام این که انتشار چنین اخباری با هدف فضاسازی علیه دادستانی تهران صورت می گیرد، از برخی خبرگزاری ها و سایت های خبری خواست در جهت تشکیک اذهان عمومی و ایجاد اختلاف میان مسؤولین قدم بر ندارند. وی افزود:به نظر می رسد برخی خبرگزاری ها قصد دارند با این گونه فضاسازی ها وانمود نمایند که دادستانی تهران به اقدامات فرهنگی، پیشگیرانه و ایجابی اعتقاد ندارد.

جعفری دولت آبادی با اشاره به مصادیقی از جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی گفت:نمی توان با کسانی که به طور شبکه ای مرکز فساد و فحشا آماده می کنند، یا مجالس مختلط لهو و لعب برگزار نموده و در آن مشروب و مانند آن مصرف می کنند ، یا استخر پارتی بر پا می کنند، و یا به نحو سازمان یافته افراد را به فساد و فحشا تشویق می نمایند، با نصیحت برخورد کرد و ضرورت دارد طبق مقررات جزایی تحت تعقیب قرار گیرند.

وی با توصیه به رسانه ها مبنی بر این که در انتشار اخبار قضایی و اظهارات مسؤولان دقت کنند، تاکید کرد:رسانه ها هر اتفاقی که در تهران رخ می دهد را به دادسرای تهران مرتبط می کنند. این در حالی است که شهر تهران دو دادستان دیگر شامل نظامی و ویژه روحانیت نیز دارد و موضوع انعکاس خبر منع حضور فردی در تهران برای مشاهده یک تئاتر در سایت های خبری مرتبط با اقدام دادستانی ویژه روحانیت بوده است، نه دادستانی تهران.

هوشیاری مسوولان در مقابل نفوذ

نکته دیگری که مورد توجه دادستان تهران قرار گرفت، تاکید مکرر مقام معظم رهبری بر لزوم هوشیاری مسوولان در مقابل نفوذ دشمن به ویژه پس از توافق برجام بود.

جعفری دولت آبادی افزود نباید تصور شود که اگر با دشمن به توافق رسدیم از اقدامات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران دست بر خواهد داشت. آمریکا درصدد است تفکرات و رفتارها را تغییر دهد و از افرادی حمایت می کند که مانند آن ها فکر کنند. اقدامات و طراحی دشمن به ویژه امریکایی ها در حوزه نفوذ به گونه ای نیست که با توافقات فیمابین از میان برود و دشمنی آن ها که از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته و به طرق دیگر ادامه خواهد یافت، مگر این که ما از اهداف انقلاب اسلامی دست برداریم.

وی از دستگیری و بازداشت یک متهم ایرانی دو تابعیتی در هفته گذشته در تهران و مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس خبر داد و افزود:متهم در حوزه اقتصادی و مرتبط با ایران فعالیت می کرده است.

دادستان تهران از نهادهای امنیتی کشور که به تعبیر مقام معظم رهبری، چشم بینای نظام محسوب می شوند، درمقابله با اقدامات دشمنان انقلاب در خصوص مساله نفوذ قدردانی کرد.

حسب اعلام آسیب شناسی خودکشی ها دادستان تهران خودکشی و خودسوزی برخی افراد از جمله آسیب های اجتماعی است که مستلزم بررسی کارشناسی و اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه های ذی ربط است.

وی با اشاره به خودکشی مسوول مالی حزب کارگزاران طی هفته گذشته، مستند به وصیت نامه ی باقی مانده از متوفی، انگیزه ی این اقدام را مشکلات مالی اعلام کرد.

رخداد دیگری که مورد توجه جعفری قرار گرفت، خودکشی همزمان دو خواهر در عصر روز شنبه (23/5/95) با شیوه پرتاب از یک ساختمان در غرب تهران بود.

وی افزود:چنین رخدادهایی اگر چه شمار آن اندک است، در حوزه آسیب های اجتماعی قرار دارد که ماهیتی متفاوت از دیگر مسائل دارد و از پیچیدگی برخوردار بوده و مستلزم برنامه ریزی بیشتری به ویژه در حوزه جوانان توسط مسؤولین است.

افزایش صدور چک های بدون محل

دادستان تهران به حوزه ی جرایم اقتصادی نیز ورود کرد و با اشاره به آمار اعلامی از سوی بانک مرکزی مبنی بر افزایش سه برابری صدور چک های بدون محل، اظهار داشت:آمار دادسرای تهران افزایش دو برابری در دوره زمانی سال های 94 91 را نشان می دهد و این روند تزایدی، موید بداخلاقی مالی و رکود در حوزه ی اقتصاد است.

آخرین وضعیت پرونده ثامن الحجج

جعفری دولت آبادی با اشاره به مطالبی که طی هفته گذشته از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون پرونده موسسه اعتباری ثامن الحجج مطرح شد، در مورد وضعیت وجوه سپرده گذاران و تعیین تکلیف نسبت به آن ها گفت:حسب گزارش بانک مرکزی تا کنون در مورد 97 درصد سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج از سوی بانک عامل تعیین تکلیف شده است.

وی شمار سپرده گذارانی که تا کنون نسبت به آن ها تعیین تکلیف نشده است را بیست هزار نفر با 35000 فقره حساب اعلام کرد که 3 درصد کل سپرده گذاران در تعاونی اعتبار ثامن الحجج است. وی ادامه افزود:این افراد کسانی هستند که سپرده آنان بیش از یک صد میلیون تومان و مجموع مطالبات آنان 5000 میلیارد تومان است و استرداد وجوه آن ها منوط به فروش اموال موسسه ی ثامن الحجج است که متهم اعلام آمادگی خود را در فروش اموال جهت استرداد وجوه اعلام کرده است.

وی در توضیح نحوه استرداد وجوه گفت:سپرده های تا 35 میلیون تومان مسترد شده و در خصوص سپرده های بیش از 35 تا یک صد میلیون تومان، از سوی بانک عامل متنی تهیه شده که بر اساس آن در صورت تراضی و توافق سپرده گذاران، سپرده نقدی آن ها بین شش ماه تا یک سال نزد بانک عامل نگه داری می شود و پس از آن بر اساس توافق عمل خواهد شد.

دادستان تهران در خصوص پیش نویس توافق نامه تهیه شده توسط بانک عامل اظهار داشت:در جهت برقراری آرامش و امنیت خاطر مردم با انعقاد چنین توافق نامه ای با سپرده گذاران توسط بانک عامل موافقت شده، اما در مورد پرداخت سود تاکید شده است که تعیین میزان سود خارج از وظایف دادستانی تهران است و موضوع باید توسط بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار حل و فصل گردد.

اصلاح توافق نامه تنظیمی با سپرده گذاران ثامن الحجج

جعفری دولت آبادی با اعلام این که طبق توافق نامه ی تنظیمی، سپرده گذاران با انتقال وجوه خود از موسسه ثامن الحجج با بانک پارسیان موافقت می نمایند و با اشاره به این که بر خلاف اخبار منتشره در برخی سایت ها، استقبال خوبی از انتقال سپرده ها به بانک پارسیان شده است، اظهار داشت:دادستانی تهران در خصوص اصلاح متن توافق نامه به گونه ای که شائبه ی الزام و اجبار افراد به موافقت بر این انتقال حذف شود، به بانک عامل تذکر داده است تا انتقال سپرده ها با نظر موافق سپرده گذاران و پرداخت سود با رعایت مقررات بانک مرکزی انجام گیرد.

اعطای وکالت فروش اموال ثامن الحجج به بانک مرکزی

دادستان تهران به مشکل فروش اموال موسسه که ناشی از رکود بازار مسکن است اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که با آغاز فروش اموال توسط بانک مرکزی، الباقی وجوه سپرده گذاران مسترد گردد.

وی با اشاره به مدیریت مناسب دادستانی تهران بر پرونده، اظهار داشت:رسیدگی به وضعیت و اداره موسسه اعتباری که بیش از پانصد شعبه و یک میلیون سپرده گذار داشته است، با همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط با موضوع انجام شده است.

صدور قرار وثیقه برای متهم شرکت رشد

جعفری با اعلام خبر صدور قرار وثیقه 29میلیاردتومانی در شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر گفت:پرونده مطروحه با اعلام شکایت سازمان هلال احمر در دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است.

بازپرس برای متهم قرار وثیقه 29 میلیارد تومانی صادر کرد که به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است.

400 نوبت بازدید قضات دادسرا از زندان ها

جعفری دولت آبادی سپس در تبیین نتایج برگزاری جلسات مربوط به زندان در سال جاری، گفت:قضات دادسرا از ابتدای سال جاری 400 مورد بازدید از زندان های استان تهران داشته اند و این اقدام بزرگی است که تا کنون سابقه نداشته است.

وی از تعیین گروه هایی مشکل از معاونان دادستان برای بازدید از زندان های رجایی شهر، قزل حصار، فشافویه، تهران بزرگ، اوین و ندامتگاه زنان خبر داد که در راس هر گروه، یک معاون دادستان به عنوان سرگروه قرار گرفته و افزود:آن چه بیان شد، با بازدیدهای موردی که هر یک از قضات ناظر زندان انجام می دهند مغایرتی ندارد و برنامه دادستانی آن است که دور اول بازدیدها تا آخر شهریور ماه به اتمام برسد و گزارش وضعیت کلیه ی زندانیان ارائه گردد.

دادستان تهران ره آورد دیگر این جلسات را بازدید اخیر قضات محاکم تهران از زندان ها دانست و ابراز امیدواری کرد با این اقدام، نقش محاکم در تحقق سیاست کاهش جمعیت کیفری مؤثرتر شود.

وی هم چنین در خصوص بازدید اخیر رییس سازمان زندان ها از ندامتگاه زنان و خبر مندرج در برخی سایت ها مبنی بر طولانی بودن وضعیت رسیدگی به پروند های اتهامی آنان، اظهار داشت:اطاله ی رسیدگی در مورد زندانیان زن غالباً مربوط به محاکم و مراجع قضایی شهرستان های تابعه بوده است.

جعفری از سرپرستان دادسرا خواست وضعیت متهمان بلاتکلیف که پرونده آن ها در مدت زمان متعارف در دادسرا و محاکم رسیدگی نشده و هم چنین درخواست ادغام محکومیت های محکومان زندانی را پیگیری نمایند تا از این طریق بتوان تعداد محکومین با محکومیت های مشابه را کاهش داد.

دستگیری همسر بازیگر مشهور

منبع : فارس

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *