دغدغه های مرجانه گلچین

مرجانه گلچین از دغدغه هایش گفت

مرجانه گلچین این روزها چه می کند؟

بسیاری از بازیگران قدیمی که کارت عضویت خانه سینما را دارند، بیکار هستند.

مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون درباره دغدغه بزرگ خود برای ایفای نقش در سریال گفت: «قطعا برای همه ما کار در تلویزیون و ارتباط با مخاطب گسترده از اهمیت بالایی برخوردار است. من به عنوان یک بازیگر ترجیح می‌دهم یک فیلمنامه کامل در دست داشته باشم تا بتوانم درک کاملی از نقش به دست آورم.»

در ادامه این بازیگر در خصوص وضعیت جوانان در عرصه هنر و بها دادن به جوانان تصریح کرد: «خیلی از استعدادهای ما نادیده گرفته می‌شوند. خیلی‌ از جوانان در شرایط گمنامی به سر می‌برند و در گمنامی ناپدید و ناامید می‌شوند. خیل عظیمی از فارغ التحصیلان این رشته کلی هزینه می کنند بدون اینکه خروجی داشته باشد. اگر قرار است مدرک را بگیرند و استفاده نکنند، چه فایده‌ای دارد. بسیاری از بازیگران قدیمی که کارت عضویت خانه سینما را دارند، بیکار هستند. جوانان که دیگر جای خود دارد. ترس از آینده، اینکه فردای من چه خواهد شد، سوالی است که گوشه ذهن همه ما را فرا گرفته است.»

بازیگر «نفس گرم» همچنین در خصوص دغدغه‌ این روزهای خود عنوان کرد: «دغدغه این روزهای من انجام کار خوب و حضور در یک پروژه موفق است.»
او در خصوص فعالیت‌های اخیر خود گفت: «قرار است در سریال «ماه تی تی» داوود میر‌باقری بازی کنم.»

گلچین در خصوص پیشنهاد سینمایی خود عنوان کرد: «در سینما پیشنهاد ندارم یا اگر هم بوده، چنگی به دل نمی‌زند که بخواهم قبول کنم.»
منبع: yjc.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *