دلیل اعدام اکبر و مرتضی در قزوین ؟

مواد مخدر, اعدام ,قاچاقچی, قزوین
426
دسته‌بندی نشده

حجت الاسلام صادقی نیارکی در خصوص اعدام execution دو متهم که صبح امروز انجام شد، اظهار کرد: پرونده اول مربوط به مردی ۳۶ ساله می‌شد که متهم به حمل و نگهداری ۱۸ کیلو و ۹۸۰ گرم تریاک و ۱۹۴ گرم و ۵۰ سانتی گرم هرویین و ۸۱۷ گرم شیشه و ۳ عدد پایپ و سایر آلات و ادوات استعمال مواد مخدر Drugs بود.

دادستان قزوین افزود: اکبر. ک متهم ۳۶ ساله به همراه همسرش در تابستان سال ۹۳ در عوارضی شماره ۲ اتوبان قزوین- تهران توسط نیروی انتظامی دستگیر می‌شوند و در مرجع انتظامی و دادسرای شهرستان قزوین به جرم Crime خود اقرار می‌کند.

وی ادامه داد: با تشکیل و رسیدگی مقدماتی به این پرونده در شعبه هفتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب قزوین و متعاقبا ارسال پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی با استناد به قانون Law اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر این متهم به جهت حمل و نگهداری ۱۸ کیلو و ۹۸۰ گرم تریاک به پرداخت ۹۰۰/۰۹۹/۲۳۸ ریال جزای نقدی و تحمل ۱۲ سال و ۹ روز حبس تعزیری و تحمل ۹۱ ضربه شلاق Whip تعزیری و از جهت حمل و نگهداری ۸۱۷ گرم شیشه و ۱۹۴ گرم و ۵۰ سانتی گرم هرویین به اعدام و مصادره مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد مکشوفه از وی محکوم کرد که فقط مجازات اشد قابل اجرا بود.

صادقی نیارکی بیان کرد: رای صادره با استناد به ماده ۳۲ از قانون مبارزه با مواد مخدر پس از تایید دادستانی محترم کل کشور صبح امروز به اجرا درآمد.

وی درباره پرونده اعدام دیگری که صبح امروز انجام شد، تصریح کرد: پرونده دوم اعدام مربوط به متهم مرتضی. ح به اتهام شرکت در حمل و نگهداری ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین و مباشرت در نگهداری یک گرم و سی سانتی گرم شیره تریاک، به همراه متهم عباس. ن به اتهام شرکت در حمل و نگهداری ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین بود.

دادستان قزوین اضافه کرد: این متهمان پس از خرید مواد مخدر از استان البرز در اتوبان تهران- قزوین توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های لازم و استناد به قانون اصلاح قانون مباره با مواد مخدر هر یک از متهمان بابت اتهام شرکت در حمل و نگهداری ۲ کیلوگرم هرویین به مجازات اعدام محکوم شدند.

صادقی نیارکی عنوان کرد: با اعلام رأی صادره و به استناد ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی در خصوص مرتضی. ح فقط مجازات اشد قابل اجرا بود و با عنایت به فقدان سابقه کیفری عباس. ن دادگاه به استناد بند ث ماده ۳۸ قانون مجازات اسلامی و ماده ۳۸ قانون مبارزه با مواد مخدر از اعضای کمیسیون عفو و بخشودگی درخواست کرد که در مجازات متهم آقای نوری یک درجه تخفیف اعمال شد.

وی در پایان گفت: صبح امروز حکم اعدام مرتضی. ح به جرم حمل مواد مخدر اجرا شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *