دلیل لاغری جواد خیابانی چیست ؟ + فیلم

دلیل لاغری جواد خیابانی

دلیل لاغری جواد خیابانی

 علت لاغری جواد خیابانی و توضیحات وی درباره عمل هایی که انجام داده است در دورهمی مهران مدیری | فیلم

دلیل لاغری جواد خیابانی

 

 

 علت لاغری جواد خیابانی چیست ؟ + فیلم

جواد خیابانی در این کلیپ از روشی که از طریق آن 30 کیلو وزن کم کرده می گوید.

پیش از این شایعه شده بود که جواد خیابانی مریض شده و دچار بیماری صعب العلاجی هست اما خود ایشان دلیل لاغری اش رو در این کلیپ ذکر کرد.

کلیپی که جواد خیابانی از لاغر شدنش می گوید

 

 

جواد خیابانی گزارشگر محبوب و سرشناس که گزارش او در بازی ایران و استرالیا فراموش نشدنی است به تازگی بیش از ۳۰ کیلو وزن کم کرده.
دلیل لاغری خیابانی

روش اسلیو معده برای لاغری چگونه است ؟

جراحی اسلیو معده یکی از روش های درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی جراحی اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

علت لاغری جواد خیابانی و توضیحات وی درباره عمل هایی که انجام داده است در دورهمی مهران مدیری 

دانلود جواد خیابانی در دورهمی مهران مدیری : از سوتی های بامزه تا آرزوی مرگ . جواد خیابانی با تمجید و شوخی های مهران مدیری به برنامه آمد و از خاطرات و سختی های ورودش به این کار گفت تا گزارش های معروفش از بازی های مختلف جهان و کتک خوردن در استرالیا , او از خوشحالی به خاطر شاد کردن مردم برای سوتی هایش و اشک جلوی دوربین .

جواد خیابانی گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. وی در ۲۷ آبان ۱۳۴۵، با اصالت آذری  در کرج متولد شد. او به گزارش‌گری حماسی، احساسی و بداهه‌پردازانه شهره است و نامش نزد هواداران ایرانی بیش از هر چیز یادآور حماسه ملبورن است. وی همچنین دانش‌آموخته رشته ریخته‌گری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است.

جواد خیابانی در سال ۱۳۷۷ موفق شد جایزه بهترین گزارشگر فوتبال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دریافت نماید در سال ۱۳۷۸ نیز از سوی مجله سروش و با انتخاب خوانندگان این مجله بعد از حسین الهی قمشه‌ای به عنوان محبوب‌ترین چهره تلویزیونی در ایران دست یافت. در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۶ به عنوان بهترین مجری برنامه‌های ورزشی انتخاب شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *