با دوبلور لهجه مشهدی کلیپ‌های فضای مجازی بیشتر آشنا بشید+عکس

javadkhaajavi3

پیج جواد خواجوی یکی از معدود پیج های اینستاگرام است که فالوورهای آن کامنت های بد و بیراه نمی نویسند و بیش از ۹۰ % کامنت ها اموجی خنده است

دوبله کلیپ های برنامه قاچ که روی شخصیت های ورزشی با لهجه مشهدی انجام می شود بسیار پر مخاطب از آب در آمده است. شاید برای بسیاری از مخاطبین جالب باشد تا بدانند دوبلور این کلیپ ها کیست؟

کلیپ های جواد خواجوی که درون مایه طنز و برای شناساندن و حفظ و نگهداری لهجه مشهدی است، ساخته می شوند. در ابتدا جواد خواجوی این تعداد فالوور را نداشت و بسیار پایین تر از این حرفها دنبال کننده او بودند اما پس از مدتی با خلاقیت و روشن فکری و تمرکز بر این مسئله که علاوه بر لهجه مشهدی، خاطرات اکثر خانه های مشهدی را زنده کند، باعث شد به سرعت کلیپ های جواد خواجوی فضای اینستاگرام را قبضه کند.

به طوری که در حال حاضر جواد خواجوی برای بازی در یک سریال طنز و حتی با برنامه خندوانه نیز قرارداد بسته است و در همایش ها و جُنگ های شادی برای خنداندن مردم حضور پیدا می کند.

پیج جواد خواجوی یکی از معدود پیج های اینستاگرام است که فالوورهای آن کامنت های بد و بیراه نمی نویسند و بیش از ۹۰ % کامنت ها اموجی خنده است

بیوگرافی جواد خواجوی

او متولد ۱۳۷۱ است و ۲۶ سال سن دارد و رشته دانشگاهی او سینما بوده است البته تا پایان آن را ادامه نداده است. او ساکن مشهد است و لهجه مشهدی را در کلیپ هایش استفاده کرده است؛ چیزی که اکثر جوانان از آن فراری بودند و به نوعی آن را کسر شان می دانستند، حالا برایشان جذابیت دوباره ای پیدا کرده است و بیش از پیش از آن استفاده می کنند.

تیکه کلام جواد خواجوی “جالب شد” است که در کلیپ هایش نیز دیده می شود و حتی اسم کانال تلگرام او نیز جالب شد، انتخاب شده است.جالب است بدانید اولین کلیپ جواد خواجوی که مورد توجه قرار گرفت، کلیپ «به مو نَگِن جِلال به مو بِگِن آیدین!» بود.

جواد خواجوی درباره ایده صداگذاری روی کلیپ ها می گوید ” ایده خیلی پیچیده‌ای ندارد. من سال‌هاست که این کار را انجام می‌دهم و با یک اپلیکیشن شروع به دوبله‌های خیلی کوتاه کردم. آن زمان پیج من بسته بود و این کارها را با دوستانم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشتم. بعد از این‌که این ویدیوها با استقبال روبه‌رو شد، پیجم را باز کردم و کم‌کم مخاطبان زیادی جذب کرد. ”

همه شخصیت هایی که در کلیپ ها مشاهده می کنید، صدای یک نفر است و جواد صدای خودش را بر روی همه آنها تنظیم می کند و گفته است که بداهه گویی می کند و متن از پیش نوشته شده، ندارد.

عکس جواد خواجوی مشهدی

نحوه انتخاب کلیپ های جواد خواجوی به گفته خودش اینگونه است که اکثر اوقات متن و دیالوگی در ذهنش دارد و به دنبال یک ویدئو متناسب با موضوع آن می گردد. در پیج اینستاگرام جواد خواجوی کاربران به او و یکدیگر توهین نمی کنند و مردم کامنت‌های یکدیگر را می‌خوانند، می‌خندند و لایک می‌کنند.

 

منبع خبر : کولاک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *