دلیل بازیگر شدن لیندا کیانی در دورهمی فاش شد + عکس

%d9%84%db%8c%d9%86%d8%af%d8%a7-%da%a9%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c

دورهمی لیندا کیانی با مهران مدیری در دورهمی

مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری دیشب (دوشنبه 22 شهریور ماه) ساعت 21 با حضور لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم رفت . برنامه «دورهمی» که دیشب با موضوع راز و آرزو به روی آنتن رفت، میزبان لیندا کیانی، بازیگر جوان تلویزیون بود. بعد از پخش یک آیتم نمایشی این بازیگر جوان به روی صحنه برنامه دورهمی آمد و گپ و گفتی شنیدنی با مهران مدیری رقم زد.

لیندا کیانی در گفت و گو با مهران مدیری، دلیل اصلی بازیگر شدنش را علاقه زیاد به این هنر دانست و درباره تحصیلات دانشگاهی اش گفت:«در گروه علوم انسانی و رشته فلسفه به دانشگاه رفتم اما از همان ابتدا به بازیگری و نقاشی علاقه داشتم.»

این بازیگر جوان تلویزیون درباره همکاری متعددش با سیروس مقدم توضیح داد:«خیلی اتفاقی بود و چون دختر خوبی بودم، ایشان با من زیاد کار کرد.»

 لیندا کیانی

لیندا کیانی در دورهمی

بازیگر سریال «رستگاران» درباه ازدواج نیز گفت:«امری خیلی خوب و البته مسئولیت بزرگی است که هرچه سن آدم کمتر باشد، راحت تر است.»

لیندا کیانی در ادامه، بازی در سینما را وابسته به باندبازی توصیف کرد و افزود:«هرکس که قواعد بازی را بلد باشد، در این عرصه موفق است و کسی هم که مثل من بلد نیست، باید از تلویزیون خانه جشنواره فجر را ببیند. برای همین راه های دیگری مانند فیلنامه نویسی و … را تجربه کردم.»

لیندا کیانی

لیندا کیانی در دورهمی

در پایان این گفت و گو، لیندا کیانی، یک نقاشی از خواب های کودکی اش را به موزه «دورهمی» هدیه داد.

دلیل بازیگر شدن لیندا کیانی در دورهمی فاش شد + عکس

منبع : خبرآنلاین

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *