دکلمه سحر قریشی در آهنگ همسرش امید علومی + صوت

خوانندگی سحر قریشی و همسرش
در پی انتشار خبر خوانندگی سحر قریشی و دکلمه گویی بازیگر زن ایرانی در آهنگ همسرش امید علومی ، صدای سحر قریشی را برایتان در این بخش قرار داده ایم.

خوانندگی سحر قریشی در تک اهنگ ” احوال بارون ” همسرش امید علومی

امید علومی خواننده پاپ به تازگی تک آهنگ جدید منتشر کرده است که با خوانندگی سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون نام ان بر سر زبان ها افتاده است. این آهنگ «احوال بارون» نام دارد و سحر قریشی در آن دکلمه می کند. همسر سحر قریشی خواننده جوان ایرانی تا به حال دو آلبوم به نام های «بهونه» و «استرس» را روانه بازار کرده است و تک آهنگ های بسیار را منتشر کرده است.

خوانندگی سحر قریشی

عکس پوستر خوانندگی سحر قریشی و همسرش امید علومی

کلیپ صدای دکلمه گویی و خوانندگی سحر قریشی

 

 

بیوگرافی کوتاه سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است. او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی با امید علومی که به عنوان خواننده و آهنگساز فعالیت می کند, ازدواج کرده است. این زوج جدید سینما و موسیقی, به تازگی مصاحبه ای با یکی از مجلات کشورمان انجام داده و به بیان جزئیاتی از زندگی شخصی شان پرداخته اند.

خوانندگی سحر قریشی

عکس امید علومی همسر خواننده سحر قریشی

امید علومی یکی از خواننده ای جوان ایرانی هستش و تا امروز کار های مجاز زیادی رو از خودش منتشر کرده . امیدعلومی متولد 23 آبان ؟136 هستش و به نظر میرسه که ساکن غرب تهران و یه خواهر کوچکتر از خودشون دارن.

خوانندگی سحر قریشی

خوانندگی سحر قریشی

عکس های سحر قریشی و همسرش امید علومی

کلیپ صدای سحر قریشی در آهنگ امید علومی

منبع : آپارات

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *