هنگام رابطه جنسی این اتفاقات در بدن می افتد

هنگام رابطه جنسی این اتفاقات در بدن می افتد

هنگام رابطه جنسی این اتفاقات در بدن می افتد

هنگام رابطه جنسی ما در اوج یک حس خوب هستیم. در بدن نیز اتفاقات خاصی در حال رخ دادن است تا لذت را به ما القا کند. رابطه جنسی تجربه ای است که میتواند محبت زن و مرد به یکدیگر را افزایش دهد.در این رابطه زن و مرد مراحل متفاوتی را تجربه می کنند. ما این مراحل زا در ۴ دسته قرار داده ایم.برای شناخت این مراحل با ما همراه باشید

 

مرحله‌ ی اول  رابطه جنسی : تحریک
در مرحله ی تحریک بدن خود را با بالا بردن ضربان نبض و سفت کردن ماهیچه ها برای آمیزش آماده میکند. در مردان خون به سمت آلت مردانه روان شده که موجب بزرگتر شدن و سفت شدن آن می شود، همان پدیده ای که به نعوظ مشهور است. در زنان دیوارهای مهبل نمناک شده، بخش درونی مهبل پهن تر شده و کلیتوریس بزرگ می‌شود.

 

مرحله ی دوم  رابطه جنسی : برانگیختگی
به گزارش پارس ناز در مرحله ی برانگیختگی جنسی تنفس شدید می‌شود و سخت شدن ماهیچه ها ادامه می یابد. غده های سر آلت مردانه متورم شده و بیضه ها بزرگ می شوند. در زنان مهبل خارجی خودش را جمع کرده و کلیتوریس منقبض می شود.

 

مرحله ی سوم  رابطه جنسی : اوج لذت جنسی
در مرحله ی اوج لذت جنسی یا ارگاسم، فشارهای عصبی – ماهیچه ای که در مراحل قبل جمع شده، در چند ثانیه آزاد می شود. اتفاقی که در مردان موجب انزال مایع منی می‌شود. در زنان، مهبل شروع به انجام یک سری انقباضات منظم می کند و در مردان آلت مردانه نیز به صورت موزونی جمع شده که اسپرم ها و منی را دفع کند.

 

مرحله ی چهارم  رابطه جنسی :
در نهایت در مرحله ی آرامش آلت مردانه به وضعیت قبلی باز می گردد و در زنان مهبل و بقیه ی اجزای دستگاه جنسی به حالت اولیه ی قبل از تحریک باز می گردد.

 

سلامتی

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *