دوست پسرم به خاطر نداشتن رابطه جنسی با من سرد شده

رابطه جنسی

دوست پسرم به خاطر نداشتن رابطه جنسی با من سرد شده

چرا روابط بین دختر و پسر به رابطه جنسی منتهی میشود ؟
آیا راه حل این موضوع را تاکنون مطالعه کرده اید ؟

باسلام. دختری هستم ۲۰ساله دانشجو و مجرد.اخیرا با پسری ۲۵ساله اشنا شدم که خیلی براش احترام قائلم. ینی اولین پسری هست که من از اون اول رابطه دوستی رو باهاش خواستم چون از نظر من کاملا ایده ال است.هم از نظر تحصیلی و خونواده و ظاهری و اخلاقی.من بعد از یک سال و نیم تنهایی عاطفی اون رو انتخاب کردم و ۲ماه برای اشنایی با هم حرف زدیم و بعد بهم پیشنهاد دوستی داد.هم شهری هستیم اما هر ۲دانشجوی یک شهر دیگه ایم و ماهی ی بار حداقل همو میبینیم.

من در گذشته دوستی هایی داشتم اما رابطه جنسی نداشتم اما اون داشت.با همه ی دوس دخترهایی ک داشت.و همه اون ها باکره نبودن.اون واقعیت رو راجع به گذشته اش به من گفت.و من هم گفتم که از نظر من ایرادی نداره و من به گذشته فکر نمیکنم.مهم حال است.

اما جدیدا رابطه ما سرد شده…حس میکنم بخاطر برقرار نکردن رابطه جنسیه.از طرفی هم وقتی باهاش درموردش حرف میزنم میگه من نمیخوام تورو تو شرایطش قرار بدم و تجربه اولت باشم.و از طرفی هم اگه تو شرایطش قرار بگیرم باید تا اخرش برم اما چون تو باکره ای و قبلا هیچی رو تجربه نکردی نمیدونی که من چی میگمو اگه هم تا اخرش نرم اذیت میشم پس حرفی که میزنم منطقیه پس بهتره کلا تو شرایطش قرار نگیریم .

من دوس نداشتم اینو بشنوم چون که همین حرفش رابطه رو سرد کرده.من دلم نمیخواست راجع به اون موضوع فکر کنم.چون دوست دارم حتی وقتی که دستش رو هم میگیرم از رو احساس باشه نه فکر قبلی.

من خودم نمیتونم یه رابطه سرد رو تحمل کنم یه رابطه ای که توش هیچ انرژی ای نیست…و الان رابطه ما تو اون مرحله هست.

اون اوایل بهم گفته بود که تو پاک ترین ادمی هستی که تو زندگیمه.و من حتی اجازه دست زدن به خودم رو نمیدم.اما الان حس میکنم از این موضوع ناراحته.چند بار بهش گفتم من نمیخوام اذیت شی اگه بخوای جدا میشیم اما گفت نه.اون تاحالا یه رابطه اینجوری رو تجربه نکرده.از طرفی دوسش دارم….چه جوری بهش کمک کنم؟؟؟لطفا راهنماییم کنین.تو پیام اخرم بهش گفتم چند وقت تنها باش وقتی اومدی یا پر انرژی پیشم بمون یا اینکه با احترام جدا شیم….یک روز گذشته و جواب اونو نداده….و من منتظر جوابشم….

و در حال حاضر اون شرایط ازدواج رو نداره.و کلا از اون اول حرفی راجع به ازدواج با هم نزدیم.و قرار بود ک فعلا دوست بمونیم تا ببینیم چی پیش میاد.

من واقعا دوسش دارم و نمیخوام از دستش بدم…چ جوری این رابطه رو نگه دارم که ن اون اسیب ببینه نه من و یه رابطه دوستی رو چه جوری اینده دار کنم که به ازدواج کشیده بشه؟؟

 رابطه جنسی

دوست پسرم به خاطر نداشتن رابطه جنسی با من سرد شده (راه حل جدید)

جواب :

این طبیعیه که رابطه دختر و پسر بعد از مدتی عادی میشه و طرفین به خصوص پسر دوست دارن رابطه های نزدکتر رو تجربه کنن و اگه این اتفاق نیفته رو به سردی می ره؛ به خصوص که ایشون رابطه جنسی رو تجربه کرده و کاملا روشنه که اگه شما تن به چنین خواسته ای ندی، هم تلاشی رو میکنه که شما رو به این مسئله راضی کنه و اگه مقاومت شما بیشتر بشه، رابطه رو برای مدتی سرد میکنه تا از نهایت احساسات و عواطف شما برای برقراری رابطه جنسی استفاده کنه و اگه باز هم بیشتر مقاومت کنید و تن به خواسته های ندین، اینجا دیگه هدف و نیت اصلی خودش رو رو می کنه و معلوم میشه که قصدش از دوستی با شما ازدواجه یا نه؛ چون در این مرحله اگه قصدش واقعا دوستی و سوء استفاده جنسی باشه رابطه رو قطع میکنه و میره؛ اما اگه علاقش به اندازه ای باشه که شما رو برای خودتون بخواد، حتما رسما برای ازدواج با شما اقدام میکنه حتی اگه شرایطش رو نداشته باشه.

به این توضیحات به نظرم متوجه شده باشین که بهترین کار چیه؟ بهترین کار اینه که نه تنها شما تن به خواسته های جنسی ایشون ندین؛ بلکه رابطه رو از اینی هم که هست کمتر کنین و این روند رو ادامه بدین تا به مرحله قطع رابطه برسه. با این کار مشخص میشه که علاقه ایشون چقدره و شما رو برای چی می خواد. اگه نتونه دوری شما رو تحمل کنه به سمت شما خواهد آمد و اون موقع شما ایشون رو به سمت ازدواج سوق بده؛ یعنی بهش بگو من فکر میکنم دوستی ما از اول هم کار اشتباهی بود و نباید تا اینجا ادامه پیدا میکرد چون آینده مشخصی نداره. بعلاوه اینکه فقط کوله بار گناه خودمون رو سنگین می کنیم. لذا اگه شما قصد صرفا دوستیه من شرمندم چون دیگه نمی خوام این اشتباه رو ادامه بدم. اگه گفت نه قصد ازدواج دارم ولی بهم فرصت بده؛ بگو باشه مشکلی نیست من میتونم یه مدتی البته محدود مثلا چند ماه رو صبر کنم؛ ولی اینکه انتظار داشته باشی چند سال صبر کنم شدنی نیست؛ چون نه عاقلانه است و نه خونوادم می پذرین که مجبورم در مقابل رد کردن های الکی خواستگار جواب بدم. اگه گفت فعلا شرایطش رو ندارم بگو اقدام اولیه برای ازدواج شرایط خاصی نمی خواد. شما می تونی همین الان اقدام کنی که اصلا ببینیم ایا خونواده ها چنین ازدواج رو قبول می کنن یا نه. شاید اصلا خونواده تو یا خونواده من راضی نباشن که در این صورت ادامه دادن بی فایده خواهد بود.

این تنها راهیه که هم شما رو از آسیب های شدید رابطه نجات میده و هم ایشون رو به سمت ازدواج ترغیب می کنه؛ چون پسرها نسبت به دختری که نتونن به راحتی به دستش بیارن راغب ترن تا دختری که به راحتی تن به همه خواسته هاشون میده. حتی میتونم این رو به شما اطمینان بدم که اگه کار به رابطه های بیشتر کشیده بشه، احتمال ازدواج شما با ایشون به صفر میرسه؛ چون نه تنها دیگه انگیزه ای برای به دست آوردن شما نداره، بلکه اعتمادی هم به شما نخواهد داشت و پیش خودش میگه دختری که به من پا داده، هیچ ضمانتی نداره که بعدا بهم خیانت نکنه و …

البته همه اینها با این پیش فرضه که ایشون مناسب ازدواج با شما باشه؛ در حالی که با توجه به شرایط فعلی به نظرم ازدواج با چنین کسی از اساس کار درستی نیست. کسی که بارها با دخترها رابطه جنسی برقرار کرده و الان هم به راحتی به شما میگه اگه بهت دست بزنم باید تا تهش برم و … معلومه که قابل اطمینان نیست و قطعا اگه بعد از ازدواج هم شرایطی براش پیش بیاد که به یکی دست بزنه، تا تهش خواهد رفت!! لذا حتما به این مسئله دقت کنید و بی گدار به آب نزنید. به حرف هم نمیشه اطمینان کرد؛ چون همه پسرهایی که اینطورین معمولا این رو میگن که من بعد از ازدواج دیگه نمیرم سراغش و …؛ ولی تجربه میگه توبه گرگ مرگه. البته اینطور هم نیست که چنین افرادی به هیچ وجه قابل اصلاح نباشن. هستند؛ ولی به شرط اینکه خودشون به اشتباه بودن کارشون پی ببرن و واقعا توبه کنن که در فرد مذکور چنین نشانه هایی دیده نمیشه.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *