رابطه جنسی جذاب ترین زنان دنیا این گونه است 18+

رابطه جنسی جذاب ترین زنان دنیا این گونه است 18+

رابطه جنسی جذاب ترین زنان دنیا این گونه است 18+

وب سایت ساعت 25، با توجه به اهمیت موضوع و معضلی که بسیاری از زوجین با آن دست به گریبان هستند و عدم رعایت و توجه به این نکات و مسائل باعث فروپاشی یک زندگی مشترک می شود این بخش یکی از جذاب ترین بخش های آموزشی به زوجین به ویژه خانم ها است تا همانند جذاب ترین زنان دنیا رابطه جنسی ایده آلی داشته باشند. با ما همراه باشید.

این بخش ویژه متاهلین و افراد 18+ است.

به نظر شما جذابترین زنان دنیا برای پرشورتر کردن رابطه جنسی با همسر خود از چه راههایی استفاده می کنند؟

مردان همیشه جذب زنانی نمی شوند که بلندقد، باهوش و زیبا هستند؛ بلکه زنان جذاب از نظر بسیاری مردان، کسانی هستند که به آنها آرامش، توجه و گرما هدیه می دهند. یک زن جذاب با رفتارهای گرم و با سیاست همسرش را به سوی خودش جذب می کند و او را به زندگی مشترکشان علاقمند می کند. رفتارهای زنان جذاب می تواند برای تمام خانمها به عنوان الگویی برای ساختن یک زندگی زناشویی شاد و گرم مفید واقع شود.

رابطه جنسی جذاب ترین زنان دنیا این گونه است 18+

زنهای جذاب و بازیهای جنسی

یک زن باهوش و خواستنی بازیهای جنسی سالم و هیجان انگیز را آموخته است. آنها برای این کار وقت می گذارند و علاوه بر یاد گرفتن بازیهای جنسی با خلاقیت خود بازیهای جدیدی اختراع می کنند. بازیهایی که فقط مخصوص آنها و همسرشان است و می تواند آنها را به شوق بیاورد.

یک لباس خاص یا چشم بند یا حتی یک بازی ساده با انگشتان هم می تواند رابطه ی جنسی را جدابتر کند. آنها می دانند حرکت انگشتانشان زمان ماساژ روی بدن همسرشان چقدر می تواند محرک و معجزه بخش باشد.

زنهای جذاب پس زدن و پیش کشیدن را بلدند

یک خانم بخوبی می داند که توی رابطه ی جنسی هم خیلی نباید راحت به دست بیاید. آدمها هر چه دست نیافتنی تر باشند خواستنی ترند. همین نکته ی ساده باعث می شود زنهای باهوش با ظرافت توی تخت ناز کنند.

عقب رفتنها، یا گفتن نکن، دست نزن های اغواگرانه ی آنها نه تنها باعث نمی شود همسرشان سرد شود بلکه او را برای رابطه ی جنسی با خانمشان تشنه تر می کند. گاهی هم لازم است زنها حرکتی را در زمان مناسب آن شروع کنند، دانستن زمان مناسب حرکات از مهارتهای جنسی مهم است.

آنها لباسهای محرک می پوشند

خانمهای باهوش و جذاب می دانند نیازی نیست مانند فلان خواننده لباسهای عجیب و غریب جنسی بپوشند یا اینکه حتما” عطر و لباس خواب میلیونی استفاده کنند. شاید اگر میلیاردر باشند این کار را بکنند، اما برای خانمهای باهوش با هر بودجه ای، در بازار لباسهای مناسب وجود دارد.

نکته ی مهم این است که خانم باید لباسی را انتخاب کند که در عین سادگی رنگ و جنس مناسب، اندازه ی متناسب با بدن او و جذابیتهای ظاهری تحریک کننده داشته باشد تا همسرش را غافلگیر کند.

رابطه جنسی جذاب ترین زنان دنیا این گونه است 18+

زنهای جذاب کلام جنسی قوی دارند

هر زن باهوشی که می خواهد رابطه ی جنسی گرم و پرشوری با همسرش داشته باشد باید یاد بگیرد که با کلامش هم همسرش را تحریک کند. آهنگ کلام و کلماتی که بکار می رود بسیار مهم است. یک پیام حاوی عبارت “دلم برای شیطنتهای توی تختمان تنگ شده” می تواند یک مرد را وسط جلسه ی کاری هم بسیار پرانرژی کند و کاری کند او برنامه ی یک شب خاطره انگیز را توی ذهنش بچیند.

زنهای جذاب گاهی رابطه جنسی را درخواست می کنند

زنهای معمولی ممکن است فکر کنند با این کار پیش چشم شوهرشان کوچک می شوند اما زنهای باهوش می دانند مردها شیفته ی این هستند که حس کنند همسرشان رابطه ی جنسی با آنها را طلب می کند. البته خانمهای جذاب در این کار اعتدال را رعایت می کنند و حواسشان هست که در درخواستهای جنسی زیاده روی نکنند.

آنها یک آرایش ملایم دارند

زنان جذاب گاهی اوقات برای رفتن به یک مهمانی یا مجلس خاص آرایش سنگین دارند اما آنها آنقدر باهوش هستند که بدانند آرایشی که توی خلوت دونفره شان باید داشته باشند یک آرایش ملایم و دلنشین است.

مردها دوست ندارند وقتی توی تخت به صورت همسرشان دست می کشند ردی از سایه ها و رنگهای تند و سنگین روی دستشان بماند. زنهای جذاب آنقدر تمرین کرده اند تا یاد گرفته اند چطور با یک آرایش سبک جذابترین چهره ی خودشان را به نمایش بگذارند.

رابطه جنسی جذاب ترین زنان دنیا این گونه است 18+

آنها رابطه جنسی کورمال کورمال را دوست ندارند

آیا شما از آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید رابطه جنسی در تاریکی مطلق لذت بخش است؟خانمهای جذاب می دانند که یکی از حواس تاثیر گذار در رابطه جنسی بینایی است. افراد دوست دارند لذت بردن همسرشان را از لای چشمان نیمه باز تماشا کنند. زنهای جذاب این امکان را از همسرانشان نمی گیرند.

آنها نور کمی را روشن باقی می گذارند ( گاه با روشن کردن شمعهای معطر) و در تاریک و روشن یک رابطه جنسی فوق العاده برای خود و همسرشان می سازند.

آنها بودن با همسر خود را به کارهای دیگر ترجیح می دهند

اغلب خانمها دوست دارند در مهمانی های زنانه ای که دوستانشان حضور دارند شرکت کنند یا عشق مادرانه باعث می شود ترجیح بدهند شب را در اتاق فرزندشان کنار او دراز بکشند، اما زنهای خواستنی و جذاب خیلی از خوشگذرانی های یک نفره و جمعی را تعطیل می کنند تا به خلوت دونفره با همسرشان برسند.

شک نکنید که این فداکاری را از چشم همسرشان دور نگه نمی دارند و با این کار خودشان را بیش از پیش عزیز و دوست داشتنی می کنند!

زنهای جذاب توی تخت رئیس بازی در نمی آورند

آنها به خوبی می دانند غرور مردانه عنصر بسیار مهمی است که نباید به آن لطمه زد. زنهای جذاب مانند یک خانم ناظم خط کش بدست به همسرشان امر و نهی نمی کنند که از کجا و کی هر حرکت را شروع و تمام کنند بلکه فرصت می دهند کردشان حرکات جنسی را به پیش ببرد و در زمان لازم وارد عمل می شوند. آنها حرکات مناسب و به جایی دارند.

رابطه جنسی جذاب ترین زنان دنیا این گونه است 18+

زنهای جذاب مجسمه نیستند

پیچ و تابهای بدن یک زن توانایی دیوانه کردن یک مرد را دارد. زنهای باهوش و خواستنی این خصوصیت را همیشه به خاطر دارند و چه برای شروع رابطه یا چه در حین رابطه آن را رعایت می کنند. بدن آنها متناسب با حرکات جنسی همسرشان حرکت می کند.

آنها انعطاف پذیر هستند و همیشه منتظر حرکت بعدی همسرشان نیستند بلکه وقتی لازم است خودشان شروع کننده ی یک حرکت جدید و غافلگیر کننده هستند.

زنهای خواستنی و راهنمایی همسر در حین رابطه

این مساله برای زوجهای جوان که هنوز به خصوصیات اخلاقی و ترجیحات هم در حین رابطه واقف نیستند بسیار مهم است. خانمهای باهوش وقتی درد دارند یا دلشان می خواهد همسرشان حرکتی را انجام دهد با ملایمت او را راهنمایی می کنند.

گاهی دست همسرشان را می گیرند و روی عضو خاصی می گذارند و گاهی آرام توی گوشش نجوا می کنند. مردها تمام خواسته های جنسی زنها را نمی دانند و اگر راهنمایی شان کنید ممنونتان می شوند!

زنهای جذاب می دانند چطور در مکان و زمان تنوع ایجاد کنند

ممکن است خیال کنید این کارها مخصوص زوجهای بسبار جوان است اما برعکس، هر چه از عمر یک رابطه بیشتر بگذرد آن رابطه به ایجاد تنوع احتیاج بیشتری دارد. زنهای باهوش امتحان کردن رابطه ی جنسی در اوقات مختلف روز یا مکانهای متفاوت بسیار دوست دارند. آنها دوست ندارند برای هم تکراری شوند.

برقراری رابطه روی فرش ابریشمی دست بافت یادگاری، یا یک رابطه ی سریع وقتی بچه ها وسط روز به کلاس زبان رفته اند، می تواند رازهای دونفره ی دلچسبی باشد که بخاطر آوردن آنها لبخند را روی لب زن و شوهر بنشاند.

زنهای خواستنی حرکات اغواگرانه و غیرقابل پیش بینی را بلدند

زنهای جذاب بلدند چطور با موهایشان بازی کنند. آنها می دانند وقتی بدنشان را پیچ و تاب می دهند یا با دستانشان بازی می کنند هوش از سر همسرشان می برند. زنهای جذاب حتی اخم یا زبان در آوردن تحریک کننده شان را هم جلوی آینه تمرین می کنند. آنها به موقع چشمک یا لبخندهای شیطنت آمیز می زنند.

باهوشند و می دانند گاهی بستن چشم همسر یا نشستن روی میز کار او وقتی سخت مشغول است هم چقدر می تواند جذابترشان کند.

زنانی که تماما” متعلق به همسرشان هستند

یک زن باهوش با تمام حواس خود به رابطه جنسی وارد می شود. شاید فراموش کردن استرسها و افکار روزانه غیرممکن باشد اما زنان باهوش کنترل فکرشان را به دست می گیرند. آنها حواسشان را هماهنگ می کنند تا هم خودشان و هم همسرشان بیشترین لذت را از رابطه ببرند.

حرکات جنسی آنها با کلامشان، نگاهشان، نفس کشیدنشان همسو است و نشان می دهد آنها بازی نمی کنند بلکه عاشقانه متعلق به همسرشان هستند.

رابطه جنسی جذاب ترین زنان دنیا این گونه است 18+

یک زن جذاب خودش را تحسین می کند

شاید شنیده باشید که باید خودتان را دوست داشته باشید تا دیگران شما را دوست داشته باشند؛ این یک حقیقت است. زنهای جذاب نه تنها از بدن خود مدام ایراد نمی گیرند بلکه خود را تحسین می کنند.

شاید همه ی این خانمها ایده آل های مجله ها و سالن های مد را نداشته باشند اما از نظر خودشان و همسرشان بدن فوق العاده ای دارند و مهمتر از آن رفتارهای جنسی حرفه ای و جذابی است که از خصوصیات ظاهری مهمتر است.

آنها مرتب در مورد کوچکی سینه یا چربی های شکمشان ناله نمی کنند، البته تلاششان را می کنند که سالم و ایده آل باشند اما نه به هر قیمتی.

زنهایی که تحریک کردن همسرشان را خوب بلدند

خانمهای جذاب می دانند نقاط حساس بدن همسرشان را می شناسند. آنها می دانند که چطور با رفتار یا حرفهای خود کلید تحریک شدن همسرشان را بزنند. آنها لمس کردن مورد علاقه ی همسرشان را می شناسند و نیازهای او را در رابطه ی جنسی از بر هستند.این مهارت ها و دانسته ها را فقط از کتابها بدست نیاورده اند، آنها به رفتارهای جنسی همسرشان دقت می کنند و برای شناختن بیشتر او را وقت می گذارند.

زنهای جذاب و پوزیشنهای جدید

زنهای جذاب و گرم نه تنها از پوزیشنهای جدیدی که همسرشان پیشنهاد می دهد استقبال می کنند بلکه خودشان هم پوریشنهای جدیدی پیشنهاد می دهند.

مطالعه و جستجو در این مورد برای جذابتر کردن رابطه جنسی دونفره شان به نظر آنها جذاب است. گاهی تجربه ی پوزیشنهای جنسی خاص، سخت و یا عجیب است ولی همین تجربه ها می تواند جالب و هیجان انگیز باشد و بعنوان خاطره ی شیرینی در ذهن زن و مرد ثبت شود.زنهای خواستنی نیازهایشان را ندیده نمی گیرند.

زنهای جذاب برای احساسات خودشان ارزش قائلند. آنها به خوبی می دانند که احساسات و عواطفشان دائما” به یک شکل نیست. نیازهای بدنشان را ندیده نمی گیرند. زنهایی که همیشه غر می زنند و ناله می کنند سردکننده ی جنسی هستند اما زنهایی که گاهی ناز می کنند و خودشان را به محبت و نوازش همسرشان محتاج نشان می دهند به نظر مردها خواستنی اند.

آنها نیازهای جنسی شان را با ظرافت زنانه به همسرشان ابراز می کنند و پاسخ مناسبی دریافت می کنند.

زنهای جذاب و صداهای شهوت برانگیز

شک نکنید که خانمهایی که توی تخت فوق العاده هستند، خیلی خوب بلدند چطور صداهای جذاب جنسی تولید کنند. آنها این مهارت را اتفاقی بدست نیاورده اند بلکه تمرین کرده اند که چطور نفس بکشند، آه بکشند یا ناله کنند و با این صداها همسرشان را دیوانه کنند.گرمای نفس عمیقی که بیرون می دهند را گاهی توی گوش یا پوست نقاط حساس همسرشان رها می کمند و او را به اوج می برند.

زنهای جذاب در مورد رابطه شان صحبت می کنند

این زنها صحبت کردن با همسرشان در مورد رابطه جنسی را به یک اولویت در زندگی خود تبدیل کرده اند. آنها می دانند صحبت در مورد کیفیت رابطه و صحبتهایی که رضایت آنها از عملکرد همسرشان نشان می دهد تا چه حد می تواند برای مردشان شادی بخش و غرورآفرین باشند.

این خانمها گاهی این حرفها را در صحبتهای تلفنی کوتاه با همسرشان هم مطرح می کنند و او را شاد می کنند. بنظرتان چه کسی از شنیدن جمله ی ” دیشب عالی بودی” هیجان زده نمی شود؟!

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *