بهترین ساعت روز و ماه سال رابطه زناشویی برای باردار شدن

رابطه-زناشویی-برای-باردار-شدن

بهترین ساعت روز و ماه سال رابطه زناشویی برای باردار شدن

رابطه زناشویی برای باردار شدن ، روابط زناشویی برای باردار شدن
برای بچه دار شدن بهتر است فصل بهار را انتخاب کنید و صبح ها رابطه جنسی بر قرار کنید زیرا احتمال بارداری در ساعات اولیه صبح در فصل بهار بیشتر است.

ساعت و زمان مناسب برای نزدیکی و رابطه زناشویی برای باردار شدن

اگر در تلاش برای فرزند دار شدن هستید ، اخیرا دانشمندان بهترین زمان برای رابطه جنسی را یافته اند. به گزارش دیلی میل و طبق آنچه میخوانید به گفته دانشمندان بهترین زمان، در ماه های اسفند ، فروردین و اردیبهشت در ساعت پیش از 7:30 دقیقه صبح است. زوج هایی که قصد فرزند دار شدن دارند ، بهتر است قبل از ساعت 7:30 دقیقه صبح در یک صبح بهاری رابطه جنسی داشته باشند. دانشمندان میگویند اسپرم دارای ساعت درونی 24 ساعته خود است و در ساعات اولیه صبح نیرومند تر از دیگر ساعات عمل میکند.رابطه زناشویی برای باردار شدن

رابطه زناشویی برای باردار شدن

 کدام فصل برای بارداری بهتر است

بهترین زمان رابطه جنسی برای بچه دار شدن

کدام فصل برای بارداری بهتر است

محققان سوئیسی کشف کرده اند که اسپرم در طول ماه های اسفند ، فروردین و اردیبهشت ، در سالم ترین شکل و اندازه خود برای تخمک گذاری می باشد. متخصصان بیمارستان زوریخ نمونه هایی از مایع منی 7،068 مرد در سنین 25 تا 40 ساله رابه منظور درمان ناباروری، تحت بررسی قرار دادند. نمونه ها برای اندازه گیری اسپرم، تعداد کلی اسپرم ها ، روند حرکت و مورفولوژی طبیعی بررسی شدند.

رابطه زناشویی برای باردار شدن

بهترین فصل برای رابطه جنسی برای باردار شدن

بهترین زمان رابطه زناشویی برای باردار شدن

به گفته ی دکتر بریگتی کیفیت مایع منی آقایان جهت افزایش امکان باروری ، جمع آوری اسپرم در صبح زود که اسپرم در بالاترین کیفیت خود است ، میتوان استفاده کرد. او همچنین افزود، برای افزایش شانس باروری میتوان از این روش نیز استفاده کرد. تجمع و تمرکز اسپرم در مایع منی در ماه های مذکور بسیار بالا بود ولی در تابستان کاهش قابل توجهی صورت میگیرد.درحالی که نمونه هایی که قبل از ساعت 7:30 دقیقه صبح جمع آوری شده بودند، بیشترین میزان تمرکز و مورفولوژی طبیعی را نشان دادند ؛ مطالعه مذکور در مجله ی علمی Chronobiology international منتشر شده است .

 روش صحیح رابطه زناشویی برای باردار شدن

بهترین زمان برای روابط زناشویی برای باردار شدن 

بهترین زمان نزدیکی جهت باردار شدن؟

به گفته NHS ، از هر هفت زوج ، یک نفر ، با مشکل مواجه می شوند و مطالعات نشان می دهند که میزان کیفیت اسپرم مایع منی عامل مهمی در بیش از نیمی از موارد می باشد. امروزه متخصصان باروری از سراسر جهان از مطالعه نمونه های اسپرم استقبال میکنند اما باید با احتیاط با این موضوع رفتار شود.

 چگونگی رابطه زناشویی برای باردار شدن

بهترین زمان نزدیکی جهت باردار شدن؟

برای بچه دار شدن رابطه جنسی را صبح برقرار کنند

دکتر هانا ویسنووا، مدیر کل پزشکی درمانگاه باروری مکعب IVF در پراگ، به MailOnline گفت:جمع آوری اسپرم به وضوح جنبه حیاتی هر روش IVF است. بنابراین اگر بتوانیم قدرتمندی یک نمونه را به حداکثر برسانیم، باید تشجیح شود. با این حال، شواهد مربوط به بهترین زمان روز یا سال، برای آن هنوز، متناقض و بحث برانگیز است. ” او اضافه کرد مردان با تعداد کم اسپرم بهتر است برای فرزند دار شدن، رابطه جنسی را صبح برقرار کنند و احتمالا نیاز به دارو داشته باشند.

مقامات بهداشت جهانی، میزان کم اسپرم را حداقل 15 میلیون اسپرم در هر میلی لیتر مایع منی می دانند. طبق گزارش های اخیر، در 50 سال گذشته ، تعداد اسپرم مردان در سراسر جهان به بیش از نیم کاهش یافته است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *