رابطه پنهانی زن و مرد متاهل چندش آور + عکس

رابطه-زن-و-مرد
335
دسته‌بندی نشده

رابطه زن و مرد

زن و مردی از فرقه «آمیش» در اوهایو با داشتن همسر و چند فرزند با هم رابطه پنهانی برقرار کردند و برای اینکه همسر مرد خیانتکار را از میان بردارند او را با اجرای توطئه ای به قتل رساندند.

رابطه زن و مرد

رابطه زن و مرد از فرقه ” آمیش ” در آمریکا

زن خیانتکار به نام «باربر» مادر سه فرزند بود و «ویور» مرد خیانتکار نیز پدر پنج فرزند.این دو برای کشتن همسر «ویور» ابتدا تصمیم گرفتند مقداری سم در کیک خانگی بریزند و با خوراندن این کیک زهرآلود قربانی را از بین ببرند.به گزارش پلیس، زن و مرد خیانتکار برای انجام چنین تصمیمی 840 بار برای خرید مقداری سم در فضای اینترنتی جست وجو کردند اما موفق به یافتن چنین سمی نشدند و تصمیم دیگری گرفتند.

شوهر خیانتکار یک روز به بهانه ماهیگیری از منزل بیرون رفت تا شرایط را برای زن همدستش «باربر» فراهم کند.

در آن روز «باربر» اسلحه شوهرش را برداشت و با ورود به خانه مرد خیانتکار، همسر او را با شلیک گلوله ای کشت.در این هفته محاکمه این زن و مرد به جرم توطئه قتل در دادگاه جنایی اوهایو انجام شد و قاضی دادگاه زن را به 23 سال و مرد را به 15 سال زندان محکوم کرد.در این دادگاه هر دو به صراحت به قتل اعتراف کردند در حالی که احساس پشیمانی در چهره شان دیده نمی شد. پیروان آیین آمیش در امریکا، در جامعه ای جداگانه زندگی می کنند. آنها از مظاهر جامعه صنعتی بهره نمی برند و به جای خودرو از گاری و درشکه استفاده می کنند و در جامعه بسته شان از روشنایی، برق و تلفن و سایر وسایل رفاهی امروزی خبری نیست و هرگز به پزشک مراجعه نمی کنند.

 

رابطه پنهانی زن و مرد متاهل چندش آور + عکس

منبع : رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *