آرایش عالی برای پوست های تیره و سبزه

آرایش-پوست-سبزه 2016

آموزش آرایش برای کسانی که پوست تیره دارند

نگدانه های بیشتری در پوست تیره نسبت به پوست روشن وجود دارد بنابراین باید نحوه آرایش و میکآپ این دو پوست با هم متفاوت باشد . پوست های تیره معمولا بسیار جذاب و زیبا هستند و با آرایش مناسب بسیار دلفریب به نظر می رسند.

آرایش-پوست-سبزه 95

ترفند آرایش پوست سبزه

پوست های تیره را اینگونه آرایش کنید

قابل توجه افرادی که پوست تیره دارند و می خواهید آرایش کنید بخوانید پوست تیره دارید این گونه آرایش کنید درادامه .

رنگ پایه ی پوست : برای کرم زدن به پوست تیره سعی کنید دو یا سه رنگ کرم را مخلوط کنید تا حدی که یک یا دو درجه از پوست خودتان روشن تر شود و این مخلوط کرم را حتما با یک پد به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید زیرا یکنواخت نبودن کرم روی پوست های تیره بیشتر و سریعتر مشخص می شود در صورتی که روی پوست های روشن این طور نیست.

بعد از این که رنگ پایه ی پوست خود را کامل کردید یعنی پس از پایان کرم زدن حتما از یک پنکینگ پودری شفاف استفاده کنید و رویپوست خود را با آن بپوشانید و سعی کنید پنکینگ را نیز به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید تا با این کار پوست خود را فیکس کرده باشید.

رنگ رژ گونه ی خود را از رنگ های نارنجی و قرمز انتخاب نکنید زیرا این رنگ ها مناسب پوست های تیره نیستند و سعی کنید حتما تیره تر از نارنجی و قرمز انتخاب کنید تا نگاه جذاب تری داشته باشید.

از استفاده ی رژ لب های براق خودداری کنید و به هیچ وجه از رژ لب های شرابی ، قرمز و قهوه ای استفاده نکنید.

خط چشم خود را متضاد رژلب خود انتخاب کنید یعنی از خط چشم های براق استفاده کنید و از سایه های به رنگ کدو تنبل ، طلایی ، صورتی و دودی در آرایش چشم خود استفاده کنید.

این آرایش برای پوست های تیره و سبزه عالیه

منبع : ابانک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *