رسوایی جنسی کریس رونالدو +تصاویر

اگر افشاگری و تهدید به انتشار تصاویر روزنامه‌های اسپانیایی درست باشند، رونالدو با بزرگترین حاشیه زندگی‌اش روبرو خواهد شد.

رسوایی جنسی کریس رونالدو +تصاویر

به گزارش دانا؛  «عکس‌هایی از روابط عاشقانه و رابطه میان رونالدو و بوکسر مراکشی در اختیار داریم که اگر لازم باشد، منتشر می کنیم.» این ادعای بعضی از روزنامه‌های اسپانیایی، می‌تواند آغاز بزرگترین جنجال زندگی کریستیانو رونالدو باشد. بازیکنی که بعد از بازی‌های پرانتقاد این فصل و حاشیه‌های گاه و بیگاه زندگی‌اش، حالا با اتهامی بزرگ روبرو شده است. رابطه همجنسگرایی، که شاید مسیر آینده ورزشی او را هم تغییر دهد.

جدایی رونالدو از نامزدش ایرنا شایک، با واکنش‌های زیادی همراه بود اما هیچوقت دلیل مشخصی برای آن اعلام نشد. حالا، این شایعه بزرگ می‌تواند قطع رابطه ناگهانی رونالدو و شایک را توجیه کند. رونالدو هفته‌ای ۴ بار، از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر و بعد از تمرین با جت شخصی به مراکش سر می‌کرده تا دوست بوکسرش «بدر هاری» را ببیند و همان شب دوباره به مادرید برمی‌گشته تا در تمرین فردا آماده باشد. رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی ادعا کرده‌اند دوستی رونالدو و هاری که ستاره رئال بخاطر آن ۴ روز پیاپی ساعت‌ها سفر می‌کرده و آمادگی بدنی‌اش را از دست داده، فراتر از یک دوستی ساده بوده و شایک با اطلاع از همین ماجرا با رونالدو قطع رابطه کرده است.

اخبارورزشی/ رونالدو این بار با یک چالش عجیب روبروست. سختکوش‌ترین بازیکن دنیا که روزی چند وعده تمرین می‌کرد، باید به این سوال پاسخ دهد چه چیزی باعث شده تمرینات فشرده را کنار بگذارد و ۴ روز در هفته ساعت‌ها در هواپیما باشد تا «بدر هادی» را ببیند؟

 

 

رسوایی جنسی کریس رونالدو +تصاویر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *