رنگ مو مخصوص افراد با پوست تیره

رنگ مو مناسب پوست تیره,رنگ مناسب برای موها,رنگ مو برای پوست سبزه

رنگ مو برای پوست سبزه

برای تشخیص رنگ مناسب برای موهایتان باید ببینید تن پوستتان سرد یا گرم است

 

پوست سبزه نیاز به رنگهایی دارد که با آن متناسب باشد، اگر می خواهید بدانید چه رنگ مویی به پوست سبزه می آید ما مناسبترین رنگها برای پوستتان را به شما معرفی می کنیم.

برای تشخیص رنگ مناسب برای موهایتان ابتدا باید تشخیص دهید تن پوستتان سرد یا گرم است. برای این کار می توانید سراغ جواهرات نقره و طلای خود بروید.

آن ها را کنار صورتتان قرار دهید و دقت کنید کدامیک به پوست شما بیشتر می آیند و شفاف تر هستند و بیشتر جلب توجه می کنند.اگر فلز انتخابی شما نقره است این بدین معناست که رنگ پوستتان سرد و اگر طلا فلزی با خصوصیات بالا باشد تن پوست شما گرم است.

رنگ مو برای پوست سبزه,رنگ مناسب برای موها

رنگ مو برای پوست سبزه معمولی،قرمز قهوه ای روشن، بلوند روشن و شاه بلوطی روشن

 

رنگ مو برای پوست سبزه معمولی
اگر پوست سبزه‌ی معمولی دارید، این رنگها برای شما مناسب است: قرمز قهوه ای روشن، بلوند روشن و شاه بلوطی روشن

رنگ مو برای پوست سبزه تیره
اگر پوست سبزه ی تیره دارید، این رنگها به شما می آید : شاه بلوطی تیره و متوسط، قهوه ای روشن و بلوند روشن، ولی روشن تر از این رنگها برای شما مناسب نیست(مثلا قرمز) چرا که پوستتان را تیره تر نشان می‌دهد.

 

چطور شروع کنم؟
می توانید مثل جنت جکسون با آن ظاهر فوق العاده‌اش از رنگ قهوه‌ای شروع کنید. قاعده‌ی اساسی، قهوه ای گرم با های‌لایت به رنگ کاراملی و عسلی می باشد؛ اگر صاحب پوست زیتونی مایل به زرد هستید، این رنگ مو برای شما واقعا فوق العاده است و چه ۱۶ ساله باشید چه بالای ۴۰ سال، بهتان می آید.

رنگ مشکی جذابیت بیشتری به شما می بخشد، این رنگ مورد علاقه‌ی ریانا خواننده‌ی معروف است.

رنگ مویی را که با پوستتان تناسب دارد، با دقت انتخاب کنید. پیشنهاد ما مشکی است، انتخابی مطمئن و شگفت انگیز.

راه دیگری نیز برای تشخیص تن پوست وجود دارد. رنگ رگها! بله رگ ها به شما خواهند گفت که جزو تن های گرم هستید یا سرد. اگر پوستی مایل به صورتی دارید و مویرگ های صورتتان آبی رنگ اند تن پوستتان گرم و اگر پوست مایل به زرد دارید و مویرگ ها به سبزی متمایلند تن پوست شما سرد است.

 

طیف تن سرد از بسیار روشن تا تیره متغییراست.
در کل، افراد با پوست سرد دارای رنگ موی طبیعی مشکی، خاکستری و قهوه ای هستند. اشخاص با تن سرد روشن دارای چشمان سبز مایل به طوسی و سبز یا آبی هستند. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ های روشنی چون پلاتینه، بلوند زیتونی و کاهی و زیتونی اند.

خانم ها با پوست سرد تیره دارای چشمانی به رنگ قهوه ای تیره، آبی پررنگ و سبز تیره اند. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ های تیره ای چون مشکی و قهوه ای تیره با هایلایت های کرم روشن می باشد.

 
پوست های گرم نیز همچون سرد دارای طیفی از بسیار روشن تا تیره اند.
افراد با پوست گرم روشن دارای چشمانی به رنگ های عسلی و میشی اند. بهترین انتخاب برای این اشخاص رنگ هایی با تن آلبالویی، طلایی، مسی و نارنجی است.

خانم ها با پوست گرم تیره چهره سبزه دارند و رنگ چشم آن ها خرمایی و مایل به سیاه است. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ های فندقی، شکلاتی، نسکافه ای، شرابی و ماهاگونی است.

توجه داشته باشید که رنگ موی انتخابی شما می بایست همواره ترکیبی از پایه رنگ طبیعی موهایتان با رنگ های چند درجه روشن تر یا تیره تر باشد. تغییرات بزرگ چهره شما را مصنوعی جلوه می دهد. پس با انتخاب رنگی مناسب که با پوست و چشمانتان هارمونی دارد از زیبایی طبیعی چهره خود لذت ببرید!
منبع:دلگرم

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *