روش مراقبت از موها در پاییز ؟

مراقبت از موها در فصل پاییز

برای مراقبت از موهای تان در پاییز رطوبت را بیشتر کنید‌‎

 

مراقبت از مو یکی از مواردی است که در هر فصلی باید به آن توجه کنید.در هر فصل با توجه به شرایطی هوایی که دارد باید مراقبت های خاصی برای موهای تان انجام دهید. برای مراقبت از موهای تان در فصل پاییز چند نکته زیر را بدانید.

آیا می‌دانستید فصل پاییز ممکن است برای موهای شما یک خطر بزرگ باشد؟ تغییرات آب و هوا می‌تواند به طور جدی مو‌های‌تان را به‌ هم بریزد، هم رنگش و هم بافتش را‌. ما به شما در این متن می‌گوییم که چه تغییراتی باید انجام دهید تا مو‌های‌تان در پاییز همچنان شاداب به نظر برسد‌.

برای مراقبت از موهای تان در پاییز رطوبت را بیشتر کنید‌
صحبت در این‌ باره را با یک پرسش آغاز می‌کنیم. آیا با پوست خشک و خارش آن که با سرد شدن هوا آشکار می‌شود، آشنا هستید‌؟ این موضوع در مورد مو‌های‌تان هم صادق است‌. تغییر فصل از تابستان به پاییز‌، زمانی است که باید ماسکی برای مو‌های‌تان استفاده کنید یا شامپو و نرم‌کننده خود را تغییر دهید تا مو‌های‌تان بتواند خود را با این تغییرات آب و هوا‌یی وفق دهد‌. به دنبال مواد مرطوب‌کننده‌ای باشید تا رطوبت مو‌های‌تان حفظ شود‌.

برای مراقبت از موهای تان در فصل پاییز از ترکیبات طبیعی استفاده کنید
نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید این است که با استفاده از ترکیبات تمام طبیعی‌، جلوی خشک شدن بیشتر مو‌های خود را بگیرید‌. به گفته متخصصان پوست و مو، مواد طبیعی راه‌حل اصلی این مشکل هستند‌، زیرا مانند مواد شیمیایی و الکلی روغن مو‌های‌تان را از بین نمی‌برند‌. پیشنهاد آنها این است برای مرطوب کردن بیشتر موها از مواد طبیعی‌، ماسک ویژه روغن درمانی کراتین استفاده شود.

برای مراقبت از موهای تان در فصل پاییز، موهای تان را تیره کنید
تابستان یعنی با مو‌هایی که زیر دست آفتاب بوده‌اند‌‌! آیا می‌دانستید تیره کردن مو باعث می‌شود تا مو در برابر تغییرات آب و هوایی فصل پاییز مقاوم شود؟

برای مراقبت از موهای تان در پاییز ،از حجم‌دهنده‌ها استفاده کنید
با سردی هوا‌، رطوبت موها کمتر شده و باعث لختی مو‌ها می‌شود‌. استفاده از تقویت‌کننده به همراه اسپری حجم‌دهنده برای تقویت ریشه‌ها البته به میزان لازم کمک خوبی به بهتر شدن موهای شما در فصل پاییز می‌کند.

استفاده از شامپوی پاک‌کننده برای مراقبت از موهای تان در فصل پاییز
بهتر است فصل پاییز را با سم‌زدایی سرتان آغاز کنید‌؛ با استفاده از یک شامپوی پاک‌کننده به صورت یک بار در هر ۲ هفته‌. البته نکته‌ای که درباره شامپوهای پاک‌کننده باید بدانید این است که این شامپو‌ها برای مو‌های رنگ کرده مناسب نیستند‌، زیرا رنگ آن‌ها را از بین می‌برند‌. بنابراین استفاده از شامپوهای پاک‌کننده فقط برای مو‌های رنگ نشده پیشنهاد می‌شود.
منبع : روزنامه حمایت/سیمرغ

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *