روش های قطعی بزرگ کلفت کردن آلت تناسلی

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی

مردان به داشتن آلت تناسلی بزرگ و کلفت تر علاقه دارند تا بتوانند اعتماد به نفس بیشتری در رابطه جنسی داشته باشند.تعداد زیادی از مردان بابت سایز و قد آلت تناسلی خود نگرانیهایی دارند و تصور میکنند طول آلت آنها به اندازه کافی نیست ! این افراد برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود دست به امتحان عملهای جراحی مختلف و استفاده از داروها و روشهای متفاوت فیزیکی می‌زنند .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان
به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی اگر در مورد افزایش سایز و روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند گزینه دردناک و البته گرانقیمت پیش رو دارید که عده ای از انها از سوی متخصصین تضمین شده هم نیستند.

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

بهترین راه بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

مردان اغلب تصور می‌کنند آلت تناسلیشان خیلی کوچک است. که البته باید بدانید که این مسئله کاملا طبیعی بوده و اغلب مردان چنین نگرانی ای را دارند.متاسفانه تصور غلطی که توسط فیلمهای غیراخلاقی رواج پیدا کرده است این است که برای لذت بردن از رابطه جنسی باید آلت بزرگی داشته باشید. ولی این تصور کاملا اشتباه است.

 

در مطالعه ای که درسال 2017 نشان داد که ترکیبی از بوسه های عمیق، تحریک ناحیه تناسلی و رابطه دهانی بیشتر و بهتر از دخول می‌تواند یک زن رابه ارگاسم برساند.به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی اگر در مورد افزایش سایز و روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند گزینه دردناک و البته گرانقیمت پیش رو دارید که عده ای از انها از سوی متخصصین تضمین شده هم نیستند.

 

دراین مقاله روش هایی که در حال حاضر برای بزرگ شدن آلت تناسلی مورد استفاده قرار میگیرد رابه ترتیب از بدترین روش تا روش هایی که درد و ناراحتی کمتری دارند رابه ترتیب با شما در بین می‌گذاریم.دکتر جیمز الیست Dr. James Elist ، جراحی در لس آنجلس ادعا میکند که تنها جراح جهان است که با استفاده از ایمپلت سیلیکونی میتواند طول و ابعاد آلت تناسلی را افزایش دهد.

 

الیست ادعا میکند که با این جراحی می‌تواند 1.5 اینج طول و 2.5 اینچ دور آلت نناسلی را افزایش دهد ودر حال حاضر 1300 ایمپلنت جاگذاری کرده است. مشکل این روش قیمت 13 هزار دلاری جراحی و خطر عفونت یا شکستگی ایمپلنت است.

 

برخی جراحان می‌توانند با با برش یک رباط، طول آلت تناسلی مردان را افزایش دهند. اینکار کمک میکند آلت تناسلی بیشتر به سمت بیرون متمایل شود. البته این جراحی ممکن است با خطرات جدی از جمله ایجاد بافت اسکار و نعوظ دردناک ، عفونت یا از دست دادن حساسیت و عملکرد همراه باشد.به علاوه هزینه آن 9 هزار دلار است و مطالعات نشان داده است که دراین روش تقریباً نیم اینچ به اندازه طول آلت تناسلی اضافه میشود که بسیار کمتر از انتظارات بیمار است.

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

با استفاده از این روش جراحان ، چربی بدن خود فرد رابا لیپوساکشن liposuction خارج کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلی تزریق کنند. دراین روش احتمالا افزایش طول حدود 1 اینچی در طول و دور آلت تناسلی را تجربه خواهید کرد. نتیجه آن دائمی نیست و بعد از مدتی به اندازه اولیه باز خواهید گشت. البته این روش هم با عوارضی همراه است.

 

در یکی از موارد ثبت شده بیماری 30 ساله بعد از این جراحی به خاطر منتقل شدن چربی از آلت تناسلی به بافت ریه بر اثر عدم توانایی تنفس از دنیا رفت.

 

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق پلاسمای غلیظ غنی از پلاکت PRP یک روش نسبتا جدید است که در آن پلاسمای غنی از پلاکت خودتان رابه آلت تناسلی تزریق می‌کنند که با تحریک جریان خون باعث بزرگتر شدن آلت می‌شود. در حال حاضر تحقیقات کافی برای اثر گذاری بلند مدت این روش وجود ندارد.

 

بزرگ کردن آلت تناسلی، استفاده از دستگاه های کشنده یا extenders

دستگاه های کشنده وسایلی هستند که مردان در طول روز میتوانند زیر لباس خود بپوشند تا بتدریج آلت تناسلی را بکشند.عده ای از کارشناسان معتقدند این دستگاه ها ممکن است موثر باشند ولی سایر متخصصین معتقدند که استفاده از این دستگاه ها ارزش ناراحتی و حساسیت های احتمالی در آینده را ندارد.

 

تحقیقاتی که دراین زمینه انجام شده جواب محکمی ارائه نکردند به علاوه این‌که استفاده از این دستگاه ها در طول روز روی حساس ترین قسمت بدن به هیچ وجه آسان نیست. اگر بزرگی طول آلت تناسلی مردان کمتر از ۱۲ سانتی متر بود می توان گفت این فرد از کوچکی آلت رنج می‌برد .این شخص ممکن است جهت انجام اعمال زناشویی با مشکل مواجه گردد .

 

دقت شود که ملاک کوچکی و برزگی آلت تناسلی مردان را به هیچ وجه فیلمهای مبتذل خارجی قرار نداهید و خودتان رابا آنها مقایسه ننمایید .چرا که این افراد از میان همان ۳ ذرصد انتخاب میشونذ و صرفا هدف را فروش فیلمهای کمپانی قرار می دهند .متاسفانه در حال حاضر اکثر آقایان و خانم با مشاهده این فیلم ها اقدام به مقایسه خود با هنرپیشه ها می نمایند .

 

این مقایسه کاملا اشتباه است .آنها نمی دانند علاوه بر این‌که تعداد معدودی افراد از این سیکلشن و شماتیک بدنی برخوردارند و بکار گرفته می‌شوند .تکنیک های گریم و نور پردازی نیز بسایر موثر است تا از نظر شما خاص بنظر آیند .در حال حاضر تعداد زیادی از افراد به دلیل همین مقایسه در افکار خود زندگی شیرین خودرا تلخ مینمایند .

 

سوم روش اندازه گیری آلت تناسلی آقایان می‌باشد ؛ آلت تناسلی میبایست در حالت ایستاده یا به عبارتی نعوظ گرفته شود .اندازه گیری از قسمتی که اصطلاحا به آن شرمگاه « محل رویش مو در زیر ناف » تا نوک آلت میبایست انجام پذیرد .

 

آیا اندازه سایز الت تناسلی مردان برای خانم ها اهمیت دارد ؟

سوالی که تعداد زیادی از افراد به دنبال آن هستند و هیچ منبعی برای پاسخگویی به آن تحقیقی به عمل نیامده این است که :در حالیکه ذر ظاهر تعداد زیادی از زنان ادعا میکنند که اندازه آلت تناسلی آقایان برایشان اهمییتی ندارد این نصفی از ماجراست .درنظر سنجی ایالات امریکا درسال ۲۰۱۶ که یک نظر سنجی به‌ صورت ناشناس از میان ۷۰۰ هزار نفر خانم مجرد و متاهل صورت گرفت حدود ۵۷۰ هزار نفر سایز آلت تناسلی را معیار بسیار مهمی دانستند .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

این مساله بدین معنا نیست که آلت تناسلی کوچک نمی‌تواند نیاز های زنان را برطرف کند و یا بدین معنا نیست که با سایز آلت تناسلی کوچک نمی توانید رابطه لذت بخش ۲ طرفته را تجربه نمایید .

 

اما واقعیت تلخ است !

اندازه مهم است .

حدالقل برای برخی زنان .

اما خوب جای نگرانی نیست !

طبق تخقیقات به عمل آمده در دانشگاه کامبریج نشان داده است :

۸۵ درصد از زنان از رابطه جنسی خود راضی هستند .

۱۵ درصد دیگر راضی نیستند که فقط ۰.۲ درصد از آنها کوچک بودن آلت همسر را علت عنوان کردند .

 

آیا بزرگی بیش از حد آلت تناسلی آقایان خوب است ؟

در پاسخ باید قاطعانه بگوییم خیر .بزرگی بیش از حد میتواند انعطاف بیشتری به آلت تناسلی مردانه بدهد که این امر خود سبب خم شدگی و برخی مواقع شکستن آلت تناسلی می‌گردد .یا در مواقعی که عمق هر واژن حدود ۴.۵ اینچ است .در صورتی که آلت تناسلی مردان بیش از معمول بزرگ باشد می‌توانید مشکلاتی را هم چون عفونت واژینال همسر ودر برخی موارد مرگ را در پی داشته باشد .بخصوص زمانی که زنان رابطه مقعدی را امتحان میکنند .

 

آیا انداره آلت تناسلی با ژنتیک قابل تخمین است ؟

باید بگوییم بله ، اندازه آلت تناسلی مردان با بررسی های علمی ژنتیکی قابل تخمین است .اگر شما دارای آلت تناسلی بزرگی هستید قطعا فرزند شما نیز دارای آلت تناسلی بزرگ خواهد شد .همین طور برعکس اگر شما دارای آلت تناسلی کوچکی هستید فرزند شما قطعا آلت کوچکی خواهد داشت .ژن ها پر اهمییت ترین نقش را بازی میکنند .البته فراموش نشود که در مورد انتقال ژن همیشه ۲٪ احتمال بوجود آمدن موارد خاص میباشد .

 

آیا غذا ها میتوانند در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان نقشی را ایفا نمایند ؟

هیچ غذا و هیچ مکملی نمی‌تواند بر روی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان تاثیری بگذارد .بهمین دلیل است که اکثر قرص ها مکمل هایی که به فروش می رسند فاقد اثر درمانی میباشند و صرفا جهت کسب سود به فروش میرسد .اکثر قرص ها که از شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند بیشتر جنبه درمانی موقتی را دارند .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

یعنی به مجض استفاده جریان خون را در آلت تناسلی بالا برده و موقتی حجم می‌دهند .حال این‌که به محض ترک این دارو آلت تناسلی به شکل اولیه باز خواهد گشت .حتی بدتر از همه ی این خواهد بود که این محصولات حاوی مواد غیر قانونی undeclared substances میباشند .تا خریدار را قانع نمایند که این مواد تاثیر گزار است .دارو هایی دیگر نیز وجوددارد مانند :

 

سیدنافیلد « Sildenafil »
تادافیل « Tadafil »
واردنافیل « Vardenafil »

 

که غالبا برای نعوظ بیشتر مورد استفاده قرار میگرد نیز از همین دسته هستند .این قرص ها در کوتا مدت عملکرد بسیار خوبی بر روی بازرسی نعوظ خواهند داشت .اما پس از چند با استفاده اول این‌که دیگر تاثیری از خواص این قرص ها نخواهید دید و همین طور سردی جنسی را در آقایان تفویت مینماید .تعداد زیادی از افراد هستند که مقدار بسیار زیادی سرمایه خود رابه جهت رسیدن به حداقل انتطار هدر داده اند .اما متاسفانه ذره احساس حجیم شدن یا بزرگ شدن آلت تناسلی خودرا احساس نکردند .این بدان معنا نیست که هیچ راه حلی برای افزایش حجم وجود ندارد .

 

آیا عمل جراجی میتواند در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان موثر باشد ؟

بله ، امکانپذیر است .اما دقت نمایید که عمل جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان همیشه به همراه ریسک خواهد بود .این ریسک ها عبارتند از :

 

بیهوشی و اثرات داروهای بیهوشی « anesthesia »‌
امکان عدم التیام زخم و ایجاد اسکار دائمی
درد بوجود آمده ناشی از اسکار

 

اینها همه ی نمونه ای از ریسک هایی است که بابت این عمل جراحی باید درنظر گرفت .حال مهمتر از همه ی این‌که بخت و مهارت دکتر نیز با شما یار باشد ؛ زیرا این عمل ، یک عمل ساده نیست این جهت بزرگ کردن آلت تناسلی مردان عمل بدون تردید موثر است اما از نظر دکتر هایک آخرین راهکار است .

 

دقت شود که برای مردانی که آلت تناسلی آنها کوچک تر از ۴ اینچ یا ۱۰ سانتیمتر است تنها راهکاری که ۱۰۰٪ موثر خواهد بود عمل جراحی است .با این حال فراموش نکنید که در بالا خدمت شما عرض کردیم فقط ۵٪ از مردان آلت تناسلی زیر ۱۰ سانتی متر در حالت نعوظ دارند .علاوه بر این این راه گران ترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی اقایان میباشد .بر اساس مقاله About health این عمل در کالیفرنیا چیزی درحدود چهار هزار دلار تا ۱۷ هزار دلار « مطابق با براورد هزینه های سال ۲۰۱۶ » هزینه در بردارد .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

آیا با آموزش میشود راه بزرگ کردن آلت تناسلی مردان را آموخت ؟

بله تا حدودی می‌توان راهی را یافت که شما بتوانید خودتان نیز با افزایش سایز آلت تناسلی خود بپردازید .یکی از راههای که پیشنهاد می گردد Jelghinae یا ماساژ آلت تناسلی به‌ صورت روزانه میباشد .این عمل در صورتی که ۴ ماه به‌صورت مکرر قبل از خواب انجام شود .در مصر باستان از این روش یعنی ماساژ تناسلی بعنوان روشی کارامد در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان بسیار استفاده میگردیده است .

 

طریقه ماساژ به روش Jelgingae

روش این ماساژ بدین ترتیب است که ترجیجا با یک روغن چرب گردد و هرشب قبل از خواب ماساژ Jelghingae انجام شود .طبق معمول پس از گذشت ۳ ماه تاثیرات خودش را خواهد گذاشت .دقت نمایید که درصورت تمایل به مطالعه روشهای افزایش سایز آلت بوسیله ماساژ می‌توانید بر روی مقاله زیر کلیک کنید :

 

آیا استفاده از کپسول های جنسینگ میتواند بر روی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان تاثیرگذار باشند ؟همانگونه که در بالا خدمت شما عرض شد هیچ ماده ای نمی تواند به‌صورت خوراکی افزایش حجم آلت تناسلی را زیاد نماید .اما بر نظر داشته باشید که ریشه گیاه جین سین یا جنسینگ یک ماده بسیار مقوی برای افزایش فدرت جنسی در دراز مدت می‌باشد

 

آیا روغن یا پمادی وجوددارد که به بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کمک کند ؟

 

در پاسخ باید گفت هم بله .بله وجوددارد روغن هایی که از کرم ایزینفتیدا گرفته میشود میتواند در روند افزایش حجم و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان موثر باشد .روغن کرم ایزینفتیدا که همان روغن کرم خاکی نامیده میشود .این روغن به خراطین شهرت دارد میتواند هم به طول آلت تناسلی و هم به قطر آن بیافزاید .در حال حاضر خراطین تنها روغن تست شده در بازار است که برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان پیشنهاد گردیده است .

روش های قطعی برای بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی آقایان

متاسفانه ۹۹٪ کرم ها و روغن های موجود در بازار کشور هیچ گونه ماده الانتین داری « ماده موثر حجم دهنده » را دارا نمیباشند .در صورتی که بتوان روغن خراطین اصل را یافت درمان آن قطعی است .اگر درباره روغن خراطین سوالی دارید به این صفحه مراجعه نمایید .

 

آیا راهی ساده وجوددارد برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان در خانه ؟

اگر تصمیم به درمان ندارید یا وقت کافی برای درمان ندارید می توانید با راهکار های زیر آلت تناسلی را بزرگتر جلوه دهید :

 

۱- از بین بردن مو های زائد اطراف دستگاه تناسلی

۲-نپوشیدن شورت های تنگ و فاق کوتاه

۳-ماساژ

۴-هوای گرم

۴-چرب نمودن روغن زیتون

۴-استحمام

 

این دو روش درمان محسوب نمی شوند اما یک راه سایده برای بزرگنمایی آلت تناسلی به شمار می‌آیند .بزرگ کردن آلت تناسلی مردان یک اتفاق ۱ روزه نیست .بر اساس پوست هرکس نیازمند زمان است .

 

متاسفانه آلت تناسلی بنده انحراف پیدا کرده است و مقداری قوس دارد آیا این مساله میتواند خطرناک باشد ؟کجی آلت تناسلی در آقایان مبحث بسیار پیچیده ای است.در ۲ الی ۳ مقاله آتی به آن به طور کامل پرداخته میشود حتماً بخوانید .ولی اگر به طور خلاصه بخواهید بدانید :کجی و انحراف آلت تناسلی میتواند در اثر :

 

شکستگی
فشار آوردن در حالت نعوظ
بیماری مادرزادی
مقاربت جنسی در حالت های نامناسب
و .. باشد .

 

بله درست متوجه شدید !یکی از عواملی که میتواند باعث کجی آلت تناسلی شود مقاربت در پوزیشن های خطرناک میباشد .همیشه سعی کنید نزدیکی را هنگامی انجام دهید که هیچ گونه فشاری را بر روی آلت خود حس نمیکنیداین انحراف درمان دارد « علاوه بر عمل جراهی » .

 

 

من از تمام روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده نموده ام و نتیجه نگرفتم راهکار چیست ؟افزاد انگشت شماری هستند که با رویکا ، مطالب و روش و راهکار های ما همراه بودند و نتیجه نگرفته اند « شاید کمتر از ۱٪ » !پس شک نکنید اگر مطالب مارا درست بخوانید و اجرا کنید به اسانی مشکل کوچکی آلت را می توانید برطرف نمایید .

 

اما اگر از تمامی روشهای افزایش سایز آلت تناسلی استفاده کرده‌اید و این استفاده در حالت صحیح بوده است و تمامی نکات ریز را رعایت نموده باشید بازهم نگران نباشید !تکنولوژی با سرعت خیره کننده ای در حال نو آوری میباشد .

 

فقط شما نیستید که از مسئله رنج می‌برید .حدود ۹۳۰ هزار نفر در ایراناز کوچکی آلت تناسلی خود رنج می برند ودر مقاربت دچار مشکل می شوند همین طور در سایر کشور ها .بهمین سبب دانشمندان در سراسر دنیا به فکره ایجاد راهکار های متفاوت و موثر تر علاوه بر راهکار های بالا می باشند .

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *