رونمایی رسمی S6 و S6 edge در مرکز خرید چارسو

رونمایی رسمی از S6 و S6 edge در مرکز خرید چارسو

رونمایی رسمی از S6 و S6 edge در مرکز خرید چارسو

شرکت سامسونگ الکترونیکس از پرچم‌دارهای جدید خود Galaxy S6 و Galaxy S6 edge در بازار چارسو شهر تهران به طور رسمی رونمایی کرد. در حاشیه این مراسم که روز چهارشنبه 26 فروردین ماه برگزار شد، امکان آشنایی و تجربه کار با این محصول برای اصحاب رسانه فراهم آمد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مراسم رونمایی پرچم‌دارهای سامسونگ، ابتدا با خوشامدگویی مسئولان این شرکت آغاز و سپس با سخنرانی دوک پارک، مدیرعامل دفتر سامسونگ در تهران ادامه یافت. پارک ضمن تبریک سال نوی شمسی، به خبرنگاران حاضر در سالن گفت: «ما توانسته‌ایم با تکیه بر تعهدات خود به ارائه محصولاتی نوآورانه، به اهدافمان دست یابیم اما در این راه تنها نبوده‌ایم. ما موفقیت‌هایمان را نتیجه گوش دادن به نیاز مشتری‌هایمان و آموختن از گذشته می‌دانیم و پیوسته رو به جلو حرکت کرده‌ایم تا به بهترین شکل، ظاهری بی‌نظیر و جذاب را با تجربه کاربری ارتقا یافته تلفیق کنیم.»

رونمایی رسمی از S6 و S6 edge در مرکز خرید چارسو

وی با اشاره به طراحی متفاوت این محصولات ادامه داد: «آینده اینجاست و ما آن را نزد شما آورده‌ایم! این‌ها پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جهان هستند که هیچ گوشی دیگری با قابلیت‌های آن‌ها برابری نمی‌کند. Galaxy S6 و Galaxy S6 edge  به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از ظاهر و حس‌شان گرفته تا قابلیت‌های قدرتمندشان، به مصرف‌کنندگان تجربه بی‌نظیری از یک کالای لوکس را می‌دهند. از نظر من، این خود یک هنر است و ما می‌دانیم که ایرانیان چقدر برای هنر و طراحی ارزش قائل هستند.»

رونمایی رسمی از S6 و S6 edge در مرکز خرید چارسو

در ادامه مراسم، علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران، به پیشتازی موبایل‌های این شرکت در دنیا اشاره کرد و گفت: «علاوه بر فراهم کردن طراحی منحصربه‌فرد، در گام بعدی پیشرفت‌ها، ویژگی‌های برجسته فنی و تکنیکی را با ویژگی‌های بهبوددهنده سبک زندگی‌ کاربران، تلفیق کرده‌ایم. از جمله آن‌ها می‌توان به لوازم جانبی متنوع با قابلیت ارتقای سبک زندگی‌، سطح بالای امنیت ارتباطات و اطلاعات، قابلیت‌های راهکارهای سازمانی و در نهایت همکاری با اپراتور ایرانسل جهت ایجاد تجربه بهتر قابلیت‌های LTE نسل چهارم اینترنت روی گوشی‌های Galaxy S6 و  Galaxy S6 edge اشاره کرد.»

رونمایی رسمی از S6 و S6 edge در مرکز خرید چارسو

در بخش دیگری از این مراسم، کارشناسان بخش موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی پرچم‌داران جدید پرداختند و سپس مهمانان به بخش تجربه محصول (Experience Zone) رفتند و از نزدیک با عملکرد این گوشی‌های هوشمند، آشنا شدند. گوشی‌های Galaxy S6 و S6 edge Galaxy جدیدترین محصولات سامسونگ از سری پرچم‌داران S این شرکت هستند که با تکیه بر طراحی نوآورانه و منحصربه‌فرد وارد بازار شده‌اند. صفحه‌نمایش و قاب پشت این گوشی‌ها از شیشه و قاب دور آن‌ها از آلومینیوم ساخته شده است. این محصولات جدید مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب و پنج مگاپیکسلی در جلو دستگاه، با قابلیت عکاسی به صورت HDR هستند که با دیافراگم f1.9 امکان ثبت تصاویر روشن، حتی در تاریک‌ترین نقاط را نیز فراهم می‌کنند.

رونمایی رسمی از S6 و S6 edge در مرکز خرید چارسو

سرعت شارژ شدن این محصولات نسبت به نسل قبلی S5 به میزان 1.5 برابر افزایش یافته است. Galaxy S6 برای شارژ کامل (صفر تا 100) تنها به 80 دقیقه و Galaxy S6 edge، به 85 دقیقه زمان نیاز دارد. همچنین پردازنده 14 نانومتری 64 بیتی این دو دستگاه، 20 درصد کارایی بیشتر برای آن‌ها به ارمغان آورده که باعث سهولت استفاده کاربر به هنگام پردازش اطلاعات و استفاده از دستگاه می‌شود. گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge مجهز به یک صفحه‌نمایش Quad HD5.1 اینچی Super AMOLED با تراکم557  ppi هستند که تصاویر را حتی در فضاهای باز با نور زیاد، به طور واضح و درخشان نمایش می‌دهد.

لازم به ذکر است، دو پرچم‌دار سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 edge که پیش ثبت‌نام برای خریدشان در کشور از طریق سایت سامسونگ نیز آغاز شده، با سیستم‌عامل اندروید 5.0 (Lollipop) و با پشتیبانی LTE وارد بازار ایران شدند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *