زایمان ناگهانی زن جوان در بقالی !+ تصاویر

زایمان-ناگهانی
زایمان ناگهانی زن جوان که 10 ماه پیش اولین فرزند خود را به دنیا آورده بود همه را حیرت زده کرد ، این زن جوان که نوزاد 8 ماهه اش را در سوپر مارکت به دنیا آورد هیچ اطلاعی از حاملگی دومش نداشت.

زایمان ناگهانی و دور از انتظار زن جوان هنگام خرید مواد غذایی

مادر جوان کانادایی که سال گذشته اولین نوزاد خود را به دنیا آورده بود با زایمان ناگهانی نوزاد دوم اش همه را حیرت زده ساخت.زایمان ناگهانی

زایمان ناگهانی

Woman Gave Birth In Grocery Store To A Surprise Baby

او که به تازگی دوران بارداری را سپری کرده بود کاملاً با شرایط این دوران حساس آشنایی داشت ولی علی رغم تمام اطلاعات و آشنایی او با وضعیت حاملگی از نوزاد 8 ماهه ای که در رحم خود داشت بی خبر بود.

ماجرای جالب زایمان ناگهانی زنی که حاملگی بدون علامت داشت

“آشلیگ میلر” هفته گذشته در مسیر خانه برای خرید مقداری مواد غذایی به مغازه خواربار فروشی رفت که ناگهان درد شدیدی احساس کرد.

زایمان ناگهانی

عکس زنی که در خواربارفروشی ناگهان زایمان کرد در کنار همسر و فرزند اولش

فروشنده مغازه از همکار زن خود خواست تا برای کمک به این زن خود را سریعتر برساند ، “آشلینگ” مدام می گفت :نمی دانم چرا چنین دردی دارم تا چند لحظه پیش حالم خوب بود.

کارگر زن از او پرسید که آیا باردار است یا نه؟ و او در پاسخ گفت که نه من حدود 10 ماه پیش زایمان کرده ام و تا امروز هیچ افزایش وزن و تغییر حالتی در بدنم نداشتم که حتی مشکوک به بارداری باشم.

در همان حین دردها شدت گرفته و فریاد زن جوان بلند شد. کارگر زن از “آشلینگ ” خواست تا به اتاقک کوچکی که پشت قفسه ها برای استراحت داشتند برود ، چند دقیقه بعد صدای گریه ی نوزادی در مغازه پیچید ، همه متعجب شدند درست مثل یک اتفاق خیالی بود.

زایمان ناگهانی

زایمان ناگهانی زن جوان در سوپر مارکت

مادر جوان ، فروشنده و مشتریانی که در آنجا بودند هیچ یک انتظار زایمان زنی که یکباره دل درد گرفت را نداشتند چون در حقیقت آن زن هیچ نشانه ای از بارداری نداشت.

زن جوان در کمال ناباوری در کمتر از نیم ساعت برای بار دوم مادر شد در حالیکه تمام ماههای گذشته جنینی را در رحم خود رشد داده بود و کاملا از این موضوع بی اطلاع بود. نوزاد پسر در سلامت کامل به دنیا آمد و به همراه پدر و مادر و خواهر 10 ماهه اش به خانه رفت.

زایمان ناگهانی

 نوزادی که حاصل یک بارداری بدون علامت بود

زایمان ناگهانی , زنی که 8 ماه از بارداری خود بی خبر بود

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *