زنده شدن جنازه وسط مراسم غسل!! + عکس

زنده-شدن-جنازه
پیرمرد 95 ساله که فوت کرده بود ناگهان به طور بسیار عجیب و باورنکردنی در مراسم غسل زنده شد، جزئیات کامل این اتفاق باورنکردنی را در ادامه مشاهده می نمایید.

ماجرای عجیب و غریب زنده شدن پیرمرد 95 ساله وسط مراسم قبل از خاک سپاری

مردی 95 ساله اهل منطقه راجستان هند اخیرا پس از اینکه پزشک او را مرده اعلام کرده بود، خانواده اش را متعجب کرد زیرا در طول شست و شو بیدار شد. چنانچه در این بخش از سرگرمی ایران 16 تصاویر و داستان این خبر عجیب را که همانند ویروس در فضای مجازی منتشر شد آورده ایم “بوده رام” یکی از اهالی هندوستان ، بعد از ظهر شنبه پس از شکایت از درد قفسه سینه، غش کرده بود. زمانی که خانواده اش او را پیدا کردند، آن را پیش پزشک خصوصی بردند او پس از معاینه مرد 95 ساله او را مرده اعلام کرد.brightening cream

brightening cream

سپس خانواده این مرد به بستگانش اطلاع دادند و با کشیشی تماس گرفتند تا آخرین مراسم وی را انجام دهند. مردان خانواده ، سر خود را به عنوان سنت تراشیده بودند و آماده بودند که جسد را برای آخرین بار شستشو دهند. اما هنگامی که آن ها شروع به ریختن آب سرد روی او کردند، اتفاق غیر منتظره ای رخ داد – “مرد مرده” به طور معجزه آسایی به زندگی بازگشته بود.

زنده شدن مرده در مراسم خاکسپاری

پیرمردی که وسط مراسم غسل زنده شد

ماجرای زنده شدن جنازه پیرمرد 95 ساله

کشیش مراسم مذهبی را آغاز کرده بود و آرایشگر سرهای مردان خانواده را تراشیده بود. بزرگ ترین پسر او گفت:” ما در حال شستشوی بدن به عنوان روشی مرسوم قبل از مراسم تدفین بودیم.” او افزود زمانی که اقوام شروع به ریختن آب روی جسد پدرش کردند، او شروع به لرزیدن کرد. همه شوکه شده بودند، اما او را به یک تخت خواب بردند ، خیلی زود بلند شد تا با آن ها صحبت کند.

پسرش گفت:” او شروع به نفس کشیدن کرد و کمی بعد از آن روی تخت نشست وقتی اقوام از او سوال کردند گفت از شدت درد قفسه سینه تصمیم گرفتم بخوابم و هیچ معجزه ای در کار نیست.” من فکر می کنم تنها معجزه در اینجا این است که دکتری که مرگ پیر مرد را اعلام کرد چطور مجوز پزشکی گرفته است.

خانواده این مرد 95 ساله گفتند جشنواره دیوالی واقعا برای آن ها، خاص خواهد بود، چرا که آن ها حتی نتوانسته بودند جشن بگیرند، و فکر می کردند واقعا پیر مرد مرده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *