زندگی خصوصی آقا و خانم اوباما!

اخبار بین الملل – زندگی خصوصی آقا و خانم اوباما!

گفته می‌شود 21 سال زندگی مشترک رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش اکنون به بحث و جدل و اتهامات خیانت کشیده شده است.

اوباما و همسرش در تاریخ 31 اکتبر 2013 در کاخ سفید به چند کودک شکلات دادند. میشله در حالی این کار را انجام داد که این اقدام بر خلاف “کمپین غذای سالم” خود او بود. اما اوباما به شوخی درخصوص نارضایتی میشله از این عمل گفت: من به او گفتم که اگر این کار را نکنیم، کاخ سفید ناراحت خواهد شد!

هنگامی که در تاریخ 10 دسامبر 2013، اوباما در مراسم یادبود نلسون ماندلا در کنار هله تورنینگ اشمیت، نخست‌وزیر دانمارک و همتای انگلیسی‌اش دیوید کامرون نشسته و با شادی از هم یک عکس گرفتند، میشله که در سمت چپ اوباما نشسته بود از فرط عصبانیت به طرفی دیگر نگاه می‌کرد.

اخبار ,اخبار بین الملل,باراک اوباما

طبق گزارش مجله نشنال انکوایر با عنوان “طلاق عجیب اوباما” روابط این زن و شوهر از تابستان گذشته شکرآب است.

در تاریخ 18 دسامبر، در حالی که اوباما درحال سخنرانی برای تعدادی از خانواده‌ها در دفتر کارش بود، میشله به گونه‌ای نشسته بود که نشان می‌داد علاقه‌ای به شنیدن سخنان او ندارد. از ژست میشله می‌توان این جمله را برداشت کرد: “خفه‌شو عزیزم!”

اخبار ,اخبار بین الملل,باراک اوباما

در تاریخ 16 ژانویه 2014 اوباما پس از سخنرانی در یک دانشگاه سعی کرد میشله را روی صحنه ببوسد اما او روی خود را برگرداند. پس از این موضوع، باراک به خانه‌اش در هاوایی بازگشت در حالی که میشله کنار دخترهایش در واشنگتن ماند.

اخبار ,اخبار بین الملل,باراک اوباما

در تاریخ 27 ژانویه 2014، در حالی که اوباما به تنهایی در حال آماده کردن سخنرانی سالانه‌اش در دفتر کارش بود، میشله با لباسی جدید و بسیار سرزنده و شاد در جشن پنجاهمین سالگرد تولد خود شرکت کرده و کمتر در کنار همسرش بود.

اخبار ,اخبار بین الملل,باراک اوباما

طبق گزارشات، میشله تنها تا پایان دوره ریاست جمهوری باراک اوباما با او خواهد ماند.

مجله انکوایر پیش از این نیز گزارشاتی همچون رابطه بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با مونیکا لوینسکی منتشر کرده بود و به این ترتیب می‌توان به آن اعتماد کرد.

اخبار بین الملل – ایسنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *