زنی که در نبود شوهرش با مرد غریبه همخواب شد

زنی که در نبود شوهرش با مرد غریبه همخواب شد

اعتیاد و معضلات اجتماعی و خانوادگی، زن جوان وقتی با شوهرش ازدواج کرد آرزوی یک زندگی خوب را داشت اما بعد از چندی فهمید شوهرش فروشنده مواد و معتاد است و او هم به این راه کشیده شده بود، زن جوان میگوید: مواد را ناخواسته و ندانسته تجربه کردم و این شد شروع اعتیاد بنده تا جائی که به همراه همسرم برای خرید موادمخدر به استان های همجوار می رفتیم و مواد خریداری میکردیم.

 

زن جوانی که به اتهام پاتوق کردن خانه اش بعنوان محل خرید و فروش و مصرف مواد مخدر توسط ماموران پلیس دستگیر شده بود در گفت‌وگو با کارشناس واحد مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص علت اعتیادش و ساقی شدنش اینگونه بیان کرد: 34 سال سن دارم، صاحب دو دختر و یک پسر هستم. شغل پدرم آزاد است و از نظر مالی در حد متوسط، مادرم خانه دار است.

زنی که در نبود شوهرش با مرد غریبه همخواب شد

علاقه فراوانی به درس خواندن داشتم پس از اتمام مقطع دبیرستان، وارد دانشگاه شدم ودر رشته معماری مشغول به تحصیل شدم. زندگی خوبی داشتم و رابطه ام با خانواده خوب بود. تا این‌که پسری در محله امان با ابراز علاقه به خواستگاری ام آمد .

 

ابتدا قبول نمی‌کردم تا این‌که با وساطت آشنایان، پیشنهاد وی را قبول کردم. شوهرم شغل خوبی داشت و اوضاع مالی مان خوب بود. تا این‌که روزگار گذشت و بعد از چند سال صاحب دختری شدیم و چند سال دیگر پسر دومم بدنیا آمد.

زنی که در نبود شوهرش با مرد غریبه همخواب شد

زندگی به کامم بود، مشکلی نداشتم. بعد از گذشت چند سال متوجه شدم شوهرم اعتیاد به مواد دارد و از این طریق نیز کسب معاش میکند. روزهای سخت من آغاز شد. در یکی از همان روزهای سخت وقتی که بسیار خشمگین و به شدت سردرد گرفتم شوهرم برای رهایی از درد، تریاک را در دمنوش گل گاوزبان می ریخت و به من می خوراند ولی من هم غافل از افکار و کردار شوهرم نمی‌دانستم چه بلایی سرم می آورد.

 

مواد را ناخواسته و ندانسته تجربه کردم و این شد شروع اعتیاد من تا جاییکه به همراه همسرم برای خرید مواد مخدر به استانهای همجوار می رفتیم و مواد خریداری می‌کردیم. بعد از اعتیادم ارتباطم با همسرم سرد شده و همسرم با این اوضاع شبها دیرتر به خانه می آمد من هم خودم ساقی و مصرف کننده بودم. چندین بارهم دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منقل شدم ولی نتوانستم اراده ام را جزم کنم و مواد را کنار بگذارم.

 

یک روز آن قدر خماری کشیدم و وادار شدم برای تامین مواد با صاحبکارم که مدتی باهم شریک بودیم و از وی پول طلب داشتم تقاضای پول کردم و کمی هم مواد…؟ پس از تماس تلفنی با شریکم او عدد فردی دیگر رابه من داد و گفت به او زنگ بزن و مواد را از او بگیر. من وی را نمی شناختم و وقتی که با او تماس گرفتم و ماجرا رابه او گفتم آدرس منزلم را نیز به او دادم.

 

پس از گذشت مدتی ساقی مواد به محله امان آمد ولی آدرس را بلد نبود وادار شدم به کوچه برم و وی را به منزلم دعوت کردم تا همسایه ها مشکوک نشوند. وارد منزل شدیم. داشتیم مصرف می‌کردیم همسایه ها نیز از ماجرا بو برده بودند و با پلیس تماس گرفتند که مامورین سر رسیدند و ما را دستگیر کردند ؟

 

علت رابطه زن شوهردار با مرد متاهل

علت رابطه زن شوهردار با مرد متاهل و عشق به زن شوهردار چیست و چه عواقبی میتواند داشته باشد؟ از نظر برخی مردها روابط پنهانی زن و مرد متاهل به این دلیل است که زنان از همسرشان بدشان می‌آید و به سمت مردان متاهل می‌روند. آنها به خاطر برطرف نشدن نیازهایی دوست دارند با مرد متاهل رابطه داشته باشند. آیا راه حلی برای رابطه زن شوهر دار با مرد متأهل وجوددارد؟

 

* هر رابطه یا رفتاری در زن یا مرد ، بر اساس نیازعاطفی ، هیجانی و جنسی است. در زندگی زناشویی این احتمال دارد که زن در رابطه با همسر خود به نیاز ها ، خواسته ها یا تمایلات خود نرسد. رابطه زن شوهردار با مرد متاهل که به آن روابط فرا زناشویی گفته می شود ، به مرور زمان باعث می شود که طرف همسرش را کمتر از گذشته تحمل کند. در واقع سطح تحمل اخلاق و رفتار همسرش کمتر می شود.

 

* یکی از علت های مهم روابط فرا زناشویی و عشق زنان و مردان متاهل به یک دیگر ، برطرف نشدن نیازهای عاطفی ، روانی و جنسی به ویژه در زنان است.

 

* خانم یا آقا به خاطر این‌که دیگران بتوانند بیشتر وی را درک کنند ، وارد چنین روابطی می شود.

 

* افراد متاهل بنابر دلایلی که شاید خود هم ازآن آگاه نیستند ، وارد اینگونه روابط میشوند. حتی می‌دانند این روابط خوشایند نیست و عواقب بدی برای خانواده خود دارد.

 

* در بیشتر موارد به خاطر قدرت بالای هیجان و عاطفه ، بطور ناخود آگاه عواقب اینگونه روابط را درنظر نمی‌گیرند. روابطی که فرهنگ و جامعه ما مهر تایید به آن نمیزنند. در اکثر این رابطه ها هردو طرف تنها به آرامش موقتی که درکنار یگدیگر هستند ، فکر می‌کنند. در مواردی این آرامش گذرا و موقتی با احساس گناه مرد یا زن همراه است.

 

هر چه مرد متاهل نیازش را از طریق زن شوهردار برطرف کند و از این طریق خودرا از نظر عاطفی و جنسی تخلیه کند ، به مرور از زندگی با همسر خسته می شود و احساس می‌کند حوصله وی را ندارد. این موضوع مردان را بیشتر به سمت رابطه فرا زناشویی می‌برد.

 

شاید یکی از همسران سعی میکند خواسته ها و نیازهای خود ، به ویژه نیاز جنسی را برطرف کند ، اما طرف مقابل بنابر دلایلی تلاشی برای رابطه زناشویی بهتر و لذت بخش تر نمی‌کند. اینجاست که احتمال دارد همسری که رابطه برای او خوشایند نیست مایوس شده و بدون استفاده از راهکارهای علمی یا مراجعه به مشاوره روانشناسی ، مستقیم به سمت ” رابطه زن شوهردار با مرد متاهل ” برود.

 

در مشاوره زناشویی با مراجعانی روبه رو شده ایم که میگویند” یکسال است که با شوهرم رابطه جنسی نداشتم و برای من مرد جذاب نیست”. بنابر گفته های این مراجعان ، دلایل بی میلی بودن زنان به همسر چه می‌تواند باشد؟ جذاب نبودن مرد ،مشکلات جنسی بین آنان ، مشکلات رفتاری یا جسمی همسر ، نداشتن مهارت حرف زدن و گفت‌وگو ، شیک پوش نبودن و به روز نبودن مرد؟

 

خیلی از مردها پس از ازدواج از زندگی و همسر خود رضایت دارند. اما پس از ازدواج نه تنها میزان دوستی و میزان روابط زوج ها با دیگران و خانواده های دیگر کمتر می شود ، بلکه اجتماعات خانوادگی و رفت و آمدها بیشتر می شود. ممکن است در طول این دورهمی ها و روابط مرد احساس کند از فلان خانم در فلان مهمانی خوشش می‌آید.

 

احساس میکند مدتی است که جذب او شده و دائم به او فکر می‌کند. عوامل روانی و عاطفی مختلفی وی را به سمت عشق به زن شوهردار می کشاند.باگذشت زمان و دورهمی های بیشتر ، محبت قلبی این مرد بیشتر شده و وابسته تر می شود. در قلب مرد کم کم مهر و محبت نسبت به خانم مورد نظر دیده می شود.

 

بالاخره زمانی میرسد که یکی از آنها از نزدیک به دیگری ابراز عشق می‌کند و احساس می‌کند که طرف مقابل هم محبت وی را در دل دارد. اما احتمال دارد یکی از آنها احساس گناه کند. شاید بارها مرد یا زن تلاش کنند این ابراز عشق و محبت را فراموش کنند ، اما بنابر دلایلی که خود هم نمی‌دانند، نمیتوانند انکار کنند.

 

هرروز که از روابط و ملاقات ها بگذرد عشق به زن شوهردار و علاقه مندی بیشتر می شود. حتی یکی از آنها حاضر می شود که به خاطر دیگری قید زندگی همسر خودرا بزن . فکر می‌کنند زندگی برایشان اجبار هست. اجباری که ریشه آن وجود مشکلاتی است که تا به حال نتوانسته اند حل و فصل کنند. عواملی مثل آبرو ، علاقه به فرزند باعث می شود به زندگی ادامه بدهند و سعی کنند این روابط را فراموش کنند. این احتمال دارد که تا مدت ها بطور پنهانی باهم ارتباط داشته باشند بدون انکه کسی متوجه رابطه انها شود.

 

در رابطه عشق به زن شوهر دار با مرد متاهل ، دغدغه ایجاد و مشغله فکری این است که فرد با آن کلنجار می رود ،” آیا فراموش کنم یا تلاش کنم به او برسم”؟ درصورتی که شاید هردو بارها تلاش کنند دست از این رابطه بردارند اما موفق نمی‌شوند.

 

عشق مردان و زنان متاهل به یکدیگر

عشق ورزی یک زن یا مرد متاهل به یک دیگر ، بدون عواقب و هزینه نیست. دراین مورد که چقدر به زندگی زناشویی آسیب میزنند ، تفاوتی میان زنان و مردان نیست. بنابر این باوجود مسئله عشق مردان و زنان متاهل به یک دیگر ، هردو باید شرایط خودرا درنظر بگیرند. میتوان از طریق مشورت با یک روان‌شناس و مدیریت هیجان و عاطفه ، این نوع روابط را فراموش کرد و به زندگی متاهلی خود بیشتر توجه کرد. میتوان با انجام برخی کارها این روابط رابه تدریج کنار گذاشت و به آنها خاتمه داد.

 

افرادی که وارد روابط پنهانی زن و مرد متاهل میشوند ، نخستین کار این است که خود رابه جای همسر دائمی و شرعی خود بگذارند و فکر کنندکه طرفشان با فهمیدن این رابطه چه حالتی پیدا می‌کند؟ چه عواقب روانی دارد؟ هر چند ریشه اینگونه روابط به خاطر وجود مسائلی است که باید در موردش با همسر صحبت شود. اما افراد اگر قضاوت منصفانه کنند ، آیا به همسران دائمی و قانونی خود اجازه همچنین رابطه عاطفی در خارج از زناوشویی را می‌دهند؟

 

اگر در مورد راه های بهتر شدن رابطه خود با همسر بدانید و مطالعه داشته باشید ، حتماً می‌توانید نیاز های خود و هم نیاز های همسر را برآورده کنید و کمتر میل و ذهن شما به سمت رابطه پنهانی زن و مرد متاهل برود.زنان و مردان به این مسئله توجه داشته باشند که یک روزی روابط پنهانی آنها آشکار می شود و دچار مسائل دیگری میشوند.

 


 

تجاوز پدر و پسر خبیث به یک دختر 19 ساله

شان چایلدز جونیور 19 ساله و پدرش روز گذشته در حیاط دانشگاه بودند که پدر مواد روان گردان «اکستازی» را در نوشابه یکی از دختران دانشگاه می‌ریزد و پس از این‌که دختر جوان از حالت عادی خارج میشود، به تعقیب وی می پردازد.

 

به گزارش پارس ناز به نقل از دیلی میل، قربانی به داخل اتاقش می رود و شان هم وارد اتاق دختر جوان میشود و دست به نیت شیطانی خود میزند، اما دوستان دختر قربانی که شاهد ماجرا بودند، پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند و پلیس در محل مورد نظر حضور یافت.

زنی که در نبود شوهرش با مرد غریبه همخواب شد

هنگامیکه پلیس چایلدز پدر را بازداشت کرد، او 22 قرص روان گردان به همراه داشت و فرزندش صراحتا به تجاوز به دختر جوان اعتراف کرد. گفتنی است،هردو مجرم در حال حاضر در زندان به سر میبرند و قرار است بدلیل تجاوز و داشتن مقدار زیادی مواد روان گردان محاکمه شوند.

 


 

نقشه مکارانه برای پدرزن – او دختر 14 ساله رابه حجله برد

دختر 14 ساله که اکنون به زنی میانسال تبدیل شده پس از ازدواج با سلیم به مشکلات فراوانی برخورد کرد که در نهایت سلیم دریک نقشه خبیثانه پدرزن خود رابه خانه سالمندان سپرد و اموال وی را بالا کشید. زن 45 ساله در حالی‌که صورت خیس شده از اشک های غلتان رابا گوشه چادرش می پوشاند، دادخواست شکایت از همسرش را روی میز کارشناس اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد گذاشت.

 

و با بیان این‌که در روزهای آوارگی خیلی وقت ها به همراه پسر 12 ساله ام گرسنه به خواب رفته ایم در تشریح ماجرای زندگی اش گفت: 14 سال بیشتر نداشتم که پای سفره عقد نشستم. آن روزها در یکی از روستاهای شمال غربی کشور زندگی می‌کردیم و من، همسرم را تا لحظه جاری شدن خطبه عقد ندیده بودم اگر چه «سلیم» نیز اهل همان منطقه بودو تفاوت فرهنگی نداشتیم اما نمیدانم چرا از همان آغاز زندگی مشترک، همسرم سر ناسازگاری گذاشت.

 

او خیلی وقت ها سر کار نمی رفت و ما دچار مشکلات مالی می شدیم به طوریکه پدرم وادار بود هزینه های زندگی ما را تقبل کند.به گزارش پارس ناز این وضعیت به حدی رسید که روزی «سلیم» به بهانه پیدا کردن شغل مناسب از من خواست به مشهد مهاجرت کنیم با آن که دوری از خانواده خیلی برایم سخت بودو من خانواده ام راکه سنگ صبورم بودند از دست می دادم اما وقتی به زندگی در مجاورت حرم امام رضا«ع» می اندیشیدم دلم آرام می‌گرفت.

زنی که در نبود شوهرش با مرد غریبه همخواب شد

به طوریکه گویی همه ی غم هایم به اتمام میرسید، خلاصه در حاشیه شهر مشهد ساکن شدیم و ماه ها و سال‌ها رابا هر سختی و بدبختی بود پشت سر می گذاشتیم. دیگر 30 سال از زندگی مشترکمان می گذشت و سه فرزندم به خانه بخت رفته بودند و تنها پسر 12 ساله ام نزد ما زندگی میکرد تا این‌که خبر رسید پدرم به شدت بیمار شده است. با اجازه شوهرم وی را از زادگاهم به مشهد آوردم تا بتوانم بهتر از او مراقبت کنم.

 

اما مدتی بعد سلیم با چرب زبانی و مهربانی های ساختگی وکالتی از پدرم گرفت تا با فروش منزل او در شمال غربی کشور پول آنرا بین ورثه تقسیم کند و بخشی دیگر از پول فروش ساختمان را برای درمان و تهیه داروهای پدرم بپردازد. اما او در خیانتی آشکار با فروش منزل پدرم منزلی در مشهد به نام خودش خریداری کرد و با بی رحمی تمام پدرم رابه خانه سالمندان فرستاد.

 

به طوریکه او دراین شهر غریب ودر حالی‌که از پرداخت هزینه های درمان ناتوان بود در گوشه خانه سالمندان جان سپرد. ازآن روز به بعد خواهر و برادرانم که فکر می‌کردند من با همدستی همسرم پول آنها را بالا کشیده ام مرا از خودشان طرد کردند.

 

از سوی دیگر من و سلیم به خاطر همین موضوع طوری با یک دیگر درگیر شدیم که او من و پسرم را از خانه بیرون انداخت و اینگونه آواره و سرگردان شدم، از همسرم شکایت کردم و اشک می ریزم تا شاید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *