زیبایی و شفافیت پوست با پوست میوه ها

پوستی زیبا و شفاف با پوست این میوه ها

زیبایی و شفافیت پوست با پوست میوه ها

پوستی زیبا و شفاف با پوست این میوه ها
زیبایی و بهداشت پوست و مو
پوست موز حاوی یک آنتی اکسیدان با نام لوتئین و مقدار زیادی پتاسیوم است و شاید به همین دلیل است که قسمت داخلی پوست موز اینقدر شفابخش و مفید است. شما هم می توانید با استفاده از دستورالعمل زیر از مزایای پوست موز برای درمان سه مشکل پوستی تان بهره مند شوید.
_ از پوست موز می توانید برای درمان پسوریازیس ( یک بیماری نادر پوستی ) استفاده کنید . فقط کافی است پوست موز را به قسمتهای آسیب دیده بمالید . اول ممکن است احساس کنید پوست موز باعث قرمز شدن و تحریک بیشتر می شود اما بعد از چند روز شاهد تغییر قابل توجهی خواهید بود.
_ برای درمان جوش هم می توانید از پوست موز استفاده کنید . فقط کافی است قسمت داخلی پوست موز را روی جوشهای بدن و یا صورتتان بمالید . بعد از چند بار استفاده از پوست موز شاهد بهبود جوشهایتان خواهید بود .
_ پوست موز برای درمان زگیل هم مفید است. هرشب پوست موز را روی زگیلها بمالید، بعد از یک هفته شاهد تغییر قابل ملاحظه ای خواهید بود . اگر برای خوب شدن عجله دارید سعی کنید پوست موز را با یک نوار به روی زگیل ببندید و اجازه بدهید در طول شب روی آن بماند . به این ترتیب در عرض دو تا سه هفته زگیل ها به طور چشمگیری بهبود خواهند یافت .

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *