ساخت دانشگاه در ارتفاع ۱۸۰۰ متری با دستور و موافقت کدام مقام مسئول بوده است؟

ساخت دانشگاه در ارتفاع ۱۸۰۰ متری با دستور و موافقت کدام مقام مسئول بوده است؟

مجمع اسلامی دانشجویان در واکنش به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات:

ساخت دانشگاه در ارتفاع ۱۸۰۰ متری با دستور و موافقت کدام مقام مسئول بوده است؟

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام کرد: ساخت دانشگاه علوم و تحقیقات در ارتفاع ۱۸۰۰ متری بدون رعایت ایمنی و نصب تجهیزاتی ابتدایی با دستور و موافقت کدام مقام مسئول و با نظارت کدام نهاد بوده که اکنون باید شاهد اتفاقات مرگبار باشیم؟

ساخت دانشگاه در ارتفاع ۱۸۰۰ متری با دستور و موافقت کدام مقام مسئول بوده است؟

به گزارش ایران۱۶ به نقل از  خبرگزاری فارس، مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای در واکنش به حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم و تحقیقات اعلام کرد: ساخت دانشگاه علوم و تحقیقات در ارتفاع ۱۸۰۰ متری بدون رعایت ایمنی و نصب تجهیزاتی ابتدایی مانند گاردریل، با دستور و موافقت کدام مقام مسئول و با نظارت کدام نهاد نظارتی انجام گرفته که اکنون باید شاهد اتفاقات مرگبار باشیم؟

در این بیانیه آمده است: « چند روز پیش حادثه هولناک پرکشیدن دانشجویان مظلوم دانشگاه علوم و تحقیقات که برآمده از عدم مدیریت صحیح در ساخت و ساز و همچنین فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل دانشگاه بود، قلب همه اقشار مختلف جامعه به خصوص جنبش دانشجویی را به درد آورد.اتفاقی که اگر برخی از مسئولان واقعا عامل به دستورات دین مبین اسلام بودند شاید هرگز رخ نمی‌داد. سانحه‌ای که همانند سوانح دردآور دیگر مانند آتش گرفتن کلاس درس و سقوط هواپیما و… محصول عملکرد ضعیف و بی خردانه برخی مسئولان است. همان مسئولانی که در شرایط بحرانی به دنبال مقصر بوده و نقش اپوزوسیون ایفا می نمایند تا خود را از هرگونه اتهام تبرئه کرده و با اظهار نظرهای حق به جانب، بهانه به دست دشمن میدهند.

ساخت دانشگاه در ارتفاع ۱۸۰۰ متری بدون رعایت ایمنی و نصب تجهیزاتی ابتدایی مانند گاردریل، با دستور و موافقت کدام مقام مسئول و با نظارت کدام نهاد نظارتی انجام گرفته که اکنون باید شاهد اتفاقات مرگبار باشیم؟

دستور و پیگیری ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی اقدام قابل تقدیر و مناسبی است ولی کافی نیست انتظار مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، از مسئولان دانشگاه اقدام و برخورد سریع و انقلابی با عوامل و خاطیان فعلی و قبلی است که باعث داغدار شدن جامعه دانشگاهی شدند.داغی که با ورود قوه محترم قضائیه و بررسی دقیق حادثه و همچنین بررسی علل حادثه با وجود کارت سلامت راننده و نبود نقص فنی در اتوبوس توسط نهادهای امنیتی، التیام میابد.

در پایان اعلام می‌داریم شناسایی و رفع موارد مشابه در دانشگاه‌های سراسر کشور مطالبه جدی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، بوده و از هیچ تلاشی برای پیگیری مطالبه به حق خود فروگذار نخواهد کرد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *