عکس نهایی سامسونگ گلکسی اس 8 به بیرون درز کرد

سامسونگ گلکسی اس 8
267
دسته‌بندی نشده

اکانت توئیتر وینامین گسکین (Veniamin Geskin) که معمولا مشخصات و تصاویر گوشی ها را پیش از معرفی آنها به دست می آورد، این عکس جدید از گلکسی اس 8 را منتشر کرده است. با اینکه تایید نشده که این تصویر متعلق به اس 8 باشد اما به نظر می رسد که این بار عکسی واقعی از این گوشی منتشر شده باشد.

همانند سایر تصاویر و رندرهای سه بعدی‌ای که به تازگی از اس 8 منتشر شده، در این عکس نیز صفحه نمایش بزرگ و بدون قاب گوشی مشخص است. هر دو گوشه‌ی صفحه نمایش خمیده است و به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا طراحی اج (Edge) را در این گوشی نیز پیاده کند.

Galaxy-S8لوگوی برجسته سامسونگ نیز در پایین صفحه قابل مشاهده است. با توجه به اینکه این گوشی فاقد دکمه خانه (Home) است، به نظر می رسد که سامسونگ اسکنر اثر انگشت را زیر صفحه نمایش قرار داده باشد.

سامسونگ گلکسی اس 8 دارای  صفحه نمایش 5 اینچی خواهد بود و پیش بینی می شود که برادر بزرگتر این گوشی، یعنی گلکسی اس 8 پلاس با صفحه نمایش 6 اینچی منحنی عرضه شود. هر دو گوشی دارای پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 835 و چهار یا شش گیگابایت رم خواهند بود.

پیش از این گفته شده بود که گلکسی اس 8 دارای دو دوربین اصلی در پشت گوشی است، اما بنا بر شایعات جدید این قابلیت فقط در مدل پلاس وجود دارد و اس 8 با یک دوربین عرضه می شود. همچنین گفته شده که این گوشی ها دارای اسپیکرهای استریو خواهند بود اما از جک هدفون 3.5 میلیمتری در آنها استفاده نشده است.

انتظار می رسد که این گوشی ها در تاریخ 18 آوریل وارد بازار شوند، تا آن زمان احتمالا عکسها و مشخصات بیشتری از این پرچمداران جدید سامسونگ منتشر خواهد شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *