سایت های صیغه و تجارت سودآور

423
دسته‌بندی نشده

سایت های صیغه و تجارت سودآور

سایت های همسریابی و پیدا کردن زن های صیغه ای مثل این که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد چون صاحبان این سایت ها را بسیار پولدار کرده است. گسترش روزافزون سایت‌های صیغه‌یاب و ازدواج موقت نشان می‌دهد کسب درآمد مبتنی بر تحریک نیازهای غریزی انسان‌ها و سوء استفاده از نیازهای جنسی و مالی و عاطفی برخی از زنان و مردان این روزها به تجارت پرسودی تبدیل‌شده؛

 

اگرچه هریک ترفندهای متفاوتی را پی می‌گیرند. این سایت‌ها اگرچه معمولاً بعد از مدتی فیلتر می‌شوند ولی فعالیت آنها متوقف نمی‌شود و با همان قالب قبلی ولی در نشانی جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهند. آنها معمولاً نشانی جدید خود را برای کاربران قبلی ارسال و از این طریق شبکه اجتماعی قبلی خود را بازسازی می‌کنند.

 

عنوان سایت
اداره‌کنندگان این سایت‌ها از روش‌های مختلفی برای جذب مخاطبان و کاربران خود استفاده می‌کنند. مهم‌ترین ترفند استمساک از پوشش دینی است. ازدواج موقت و صیغه در دوران معاصر همیشه یکی از مفاهیم مشکک دینی در جامعه ما بوده و جدال‌های زیادی بر سر تایید یا رد آن در جریان بوده و هست و هیچ یک نتوانسته‌اند دیگری را اقناع و از میدان به در برند.

 

از همین رو استفاده از پوشش دینی در رفع تردید کاربران مذهبی برای استفاده از این سایت‌ها مؤثر است. اغلب این سایت‌ها از عناوین دینی برای خود استفاده می‌کنند و یکی از این سایت‌ها این آیه را بر تارک خود دارد: «ما انسان را آفریدیم و وسوسه‌های نفس او را می‌دانیم و ما به او از رگ قلبش نزدیک‌تریم».

 

استفاده از المان‌های مذهبی در طراحی سایت، ذکر احکام متعه و نیز توصیه‌های مذهبی به کاربران معمولاً صفحه اول این سایت‌ها را تشکیل می‌دهد.

سایت های صیغه و تجارت سودآور

ساختار
برخی از این سایت‌ها به‌عنوان یک شبکه اجتماعی ایفای نقش می‌کنند. عضویت عادی و رایگان شامل پر کردن فرم و ثبت مشخصات ظاهری و مالی و نیز بیان شرایط و هدف از عضویت است.جست‌وجو بر اساس ویژگی‌های ظاهری و موقعیت جغرافیایی و هدف از عضویت و نیز مشاهده جزئیات پروفایل دیگران (به‌جز راه‌های ارتباطی چون شماره تماس و ایمیل و…) برای اعضای عادی معمولاً بلامانع است.

 

ولی در موقع فرستادن پیام (ارتباط یابی) نیاز به عضویت ویژه (پرداخت ماهانه تا 50 هزار تومان) است.در برخی البته عضویت به‌عنوان زن رایگان بوده اگرچه تایید جنسیت زنان توسط ادمین سایت (به‌صورت تلفنی) صورت می‌گیرد. در برخی نیز ورود کد ملی برای احراز هویت کاربران لازم است

 

اگرچه بررسی نشان داده واردکردن یک شماره 10‌رقمی صوری با اسم مستعار مشکلی در فعالیت در سایت ایجاد نمی‌کند.در صفحه اصلی این شبکه‌ها معمولاً کاربران برخط یا تازه عضو‌شدگان به جنس‌های مخالف معرفی می‌شوند و تعدادشان به‌صورت مشخص در دسترس است.

 

نکته جالب اینکه بررسی آمار دوره‌ای کاربران و نیز مقایسه تعداد کاربران برخط یا اعضای تازه‌وارد آنها (مثلاً دقیقاً قبل و بعد از فیلتر شدنشان) -که تقریبا همیشه ثابت است- نشان می‌دهد که اداره‌کنندگان سایت‌ها با دست‌کاری در آمار سایت یا ایجاد پروفایل‌های جعلی که از قضا شرایط (شرایط ظاهری، مالی یا خدماتی!) بسیار مناسبی دارند، کاربران عادی را برای عضویت ویژه (عضویت همراه با پرداخت شارژ) تشویق کنند.

 

اما برخی دیگر که بر رویکرد دینی خود بسیار تأکید دارند فهرستی از زنان آماده به خدمات جنسی کوتاه‌مدت و بلندمدت به‌صورت شرعی را در قالب کدهایی به مخاطبان معرفی می‌کنند.این معرفی شامل ویژگی‌های ظاهری، زمان‌بندی و مکان ارائه خدمات جنسی و قیمت هم‌بستری یک‌ساعته با آنان (که اغلب به‌صورت نقدی به خود کد تحویل داده می‌شود) در کنار هزینه معرفی است

 

که باید برای ادمین سایت کارت به کارت شود. در کنار متعه ساعتی ازدواج موقت بلندمدت با مهریه ماهانه یا چندماهه نیز از دیگر کدهای معرفی‌شده این سایت‌ها هستند. مهریه متعه کوتاه‌مدت ساعتی در این‌گونه سایت‌ها معمولاً از 70 تا 150 هزار تومان و مهریه بلندمدت ماهانه تا یک و نیم میلیون تومان است. اخیراً برخی کانال‌های تلگرامی نیز با این رویکرد ایجادشده‌اند.

 

اما در سایت‌های ازدواج موقت «شبکه محور» مهریه و مدت موردنظر یا به‌صورت آشکار در پروفایل زنان کاربر این سایت‌ها دیده می‌شود یا در پاسخ به پیام‌هایی که مردان برای ارتباط‌یابی برای آنان می‌فرستند ذکر می‌شود. از این پاسخ‌ها می‌توان گونه‌های زنان مراجعه‌کننده به این سایت‌ها را حدس زد.

 

بخشی از این زنان روسپیانی هستند که به‌جای خیابان این شبکه‌ها را برای مشتری‌یابی خود انتخاب کرده‌اند. آنها اغلب یک پیام از قبل آماده‌شده شامل قیمت پیشنهادی جلسه‌ای خود و نیز شرایط زمانی و مکانی به فرستندگان پیام ارسال می‌کنند.

 

آنها معمولاً خیلی حال و حوصله سؤال و جواب ندارند و به‌سرعت شماره تماس خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. قیمت‌های پیشنهادی بسته به اینکه زن از خود مکانی داشته باشد یا خیر، متفاوت است. البته همچنین این قیمت‌ها در هر سایت یا شبکه متفاوت است. در برخی بالاترین قیمت پیشنهادی برای یک جلسه در تهران تا 150‌هزار تومان و در برخی تا 250‌هزار تومان هم افزایش می‌یابد.

 

این دسته معمولاً مهم‌ترین انگیزه خود از ارتباط جنسی را مشکلات مالی عنوان می‌کنند؛ مثلاً «هنگامه» که تنها در شهرک غرب زندگی و به‌راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کند می‌گوید: اجاره این مکان برایش گران تمام می‌شود و باید بتواند از پس اجاره و دیگر هزینه‌های زندگی برآید. او هرروز عکس‌های شخصی پروفایل تلگرامش را آپدیت می‌کند و مشتریانش را به سمت خود می‌خواند

 

هنگامه چون در یک مجتمع شلوغ زندگی می‌کند معمولاً مزاحمتی از طرف همسایگان متوجه خود نمی‌بیند و مشتریانش به‌راحتی در آپارتمان او تردد می‌کنند. دسته دیگری از زنان مراجعه‌کننده به شبکه‌های اجتماعی متعه به دنبال پیدا کردن یک شریک جنسی (اغلب به‌صورت شرعی) در کنار تأمین مالی هستند.

 

آنها در شرایط خود معمولاً صیغه بلندمدت با مهریه ماهانه را پیشنهاد می‌دهند و برخی از آنها به‌صراحت رابطه جلسه‌ای را نفی می‌کنند. اغلب این دسته را زنان مطلقه، بیوه یا مجردی تشکیل می‌دهند که به‌صورت مستقل زندگی می‌کنند.برای این دسته معمولاً نیاز جنسی در دسته دوم اهمیت است

 

و اولویتشان دریافت ماهانه مهریه (بین یک و نیم تا دو و نیم میلیون تومان) است اگرچه برای برخی حساسیت‌های زنانه هم در اولویت است؛ مثلاً خانم بهار (34 ساله، مطلقه، ساکن شمال تهران) در پاسخ به پیامی برای ارتباط جویی نوشته: «اگر دنبال رابطه شرعی با صیغه‌نامه هستید

 

من فقط میتونم انجام بدم ولی رابطه ساعتی و مخفیانه متأسفانه نه صیغه محسوب میشه نه من تمایلی به آن دارم. حتماً هم باید هر ۲ توی این مدت فقط باهم باشیم و نه شخص دیگری. اگر براتون مقدوره ‌این شرایط شماره بذارید، بیشتر صحبت کنیم.»دسته دیگر زنانی هستند

 

که مسائل شرعی خیلی برای آنان موضوعیت ندارد و بیشتر به دنبال برقراری رابطه عاطفی یا به قول امروزی‌ها «دوستی اجتماعی» هستند. این دسته سخت‌گیری و احتیاط بیشتری نسبت به برقراری ارتباط داشته و در تلاش هستند تا با مردان وفادار، مهربان و ترجیحاً با موقعیت مالی و اجتماعی مناسب ارتباط برقرار کنند.

 

آنها معمولاً ارتباط جنسی با «دوست اجتماعی» وفادار را در بلندمدت محتمل می‌دانند ولی از مردانی که احساس کنند صرفاً به خاطر مسائل جنسی با آنها ارتباط گرفته‌اند به‌سرعت فاصله گرفته و ازاین‌جهت اغلب تجربه شکست در روابط دوست‌یابی را تجربه کرده‌اند.

 

مهسا (25 ساله، از تهران) در پروفایل خود این‌طور نوشته: فوق‌لیسانس برق دانشگاه… گرایش مخابرات خواندم، ۱ ماه عقد بودم و بعد به خاطر خیانت همسرم طلاق گرفتم. در حال حاضر مشغول به کار خاصی نیستم»مهسا در پاسخ به پیامی که برای ارتباط جویی به او فرستاده‌شده بود این‌طور نوشت: «راستش من پیامک تبلیغاتی این سایت روگرفتم. اومد اینجا، هنوز هم مطمئن نیستم می‌خواهم صیغه کسی بشوم یا نه.

 

یکم ترس دارم نسبت به این قضیه.» تجربه نشان داده فیلتر شدن این سایت‌ها از تعداد آنها نکاسته و افزایش بیش‌ازپیش آنها از یک نیاز عمومی به وجود چنین سایت‌هایی پرده برمی‌دارد.اینکه این نیاز عمومی مطلوب یا غیر مطلوب است دعوی این گزارش اجمالی نیست

 

ولی بررسی جدی‌تر ابعاد فعالیت‌های این سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه ازدواج موقت و نوع‌شناسی انگیزه و رفتار کاربران آنها (هم زنان و هم مردان) علاوه بر اینکه تصویری از وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه ایرانی را نشان می‌دهد، در ضمن می‌تواند در تبیین این پدیده و راهکارهای کنترل یا هدایت یا حل آن به سیاست‌گذاران کمک کند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *