هکر ناشناس و جدال با سایت های غیراخلاقی

هکر ناشناس و مبارزه طوفانی با سایت های غیراخلاقی
420
دسته‌بندی نشده

هکر ناشناس و جدال با سایت های غیراخلاقی

هکر ناشناس به منبع پایگاه داده های سایت های غیراخلاقی حمله کرد و موجب قطع شدن هزاران سایت غیراخلاقی در جهان شد. طبق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده است، یک هکر ناشناس با حمله به سرور Freedom Hosting II، بیش از ۱۰ هزار سایت در دارک وب که توسط این سرویس پشتیبانی می‌شدند را از دسترس خارج کرد.

 

به گزارش Verge در روز شنبه و زمانی که کاربران قصد دسترسی به این سایت‌ها را داشتند، به جای نمایش محتوا، با پیامی تحت عنوان «سلام Freedom Hosting II، شما هک شده‌اید» مواجه می‌شده‌اند!احتمالا می‌دانید که فضای دارک وب سرشار از انواع آلودگی‌های اخلاقی و اجتماعی است و حتی زبده‌ترین هکرها نیز از این فضای مخرب دوری می‌کنند.

 

این هکر ناشناس بعد از آن که تعداد زیادی از سایت‌های مرتبط با موارد غیر اخلاقیِ مخصوص کودکان را مشاهده می‌کند، تصمیم به یک اقدام خودسرانه و جنجالی گرفته و با هک سرورهای Freedom Hosting III تلاش می‌کند تا این سایت‌ها را از دسترس خارج کند.

 

طبق گفته‌های هکر، مسئولان این سرویس با وجود این که از محتوای سایت‌های غیر اخلاقی مورد نظر او اطلاع داشتند، اما باز هم به ارائه‌ی خدمات خود ادامه داده‌اند. او در ادامه توضیح می‌دهد که با وجود ادعای مسئولان Freedom Hosting II که به گفته‌ی خودشان تنها ۲۵۶ مگاباییت فضای ذخیره‌سازی در اختیار سایت‌های مختلف قرار می‌گیرد،

 

این سایت‌های غیر اخلاقی بیش از چندین گیگابایت اطلاعات و محتوای نامناسب را در این سرویس ذخیره کرده بوده‌اند و مدیران Freedom Hosting II نیز هیچ برخوردی با این دسته از سایت‌ها نداشته‌اند.این هکر ناشناس بعد از هک کردن سرورهای این سایت، اطلاعات این سایت‌ها (به غیر از اطلاعات شخصی)، نحوه‌ی هک و دسترسی به سرورها، اطلاعات دیتابیس Freedom Hosting II

 

و چند فایل تورنت حاوی اطلاعات دیگر را بر روی فضای مجازی منتشر کرده است. گفتنی است که پیش‌بینی می‌شود در حدود ۲۰ درصد از تمام سایت‌هایی که در دیپ وب و بر بستر دارک وب فعالیت می‌کنند، توسط این سرویس میزبانی شده‌اند و بنابراین در حال حاضر، این ۱۰ هزار وب‌سایت که اغلب آنها دارای محتوای آزاردهنده و مفاهیم غیر اخلاقی بوده‌اند، از دسترس کاربران و مسئولان سایت خارج شده‌اند.

 

سرورهای Freedom Hosting در گذشته نیز میزبان محتوای غیر اخلاقی بوده است

هکر ناشناس و مبارزه طوفانی با سایت های غیراخلاقی

گفتنی است که در سال ۲۰۱۳ نیز سرورهای Freedom Hosting به دلیل میزبانی از سایت‌های غیر اخلاقی توسط مقامات قانونی متوقف شده و مسئولان آن برای مدتی دستگیر شده بودند. اما گویا بعد از چهار سال مجددا نسخه‌ی دوم این سرویس ارائه شده است و باز هم شاهد همان تخلفات غیر انسانی از سوی مسئولان این سرویس میزبانی دیپ وب هستیم.

 

این هکر که البته در قالب یک گروه ناشناس به فعالیت می‌پردازد، در گفت و گو با وبسایت Motherboard اعلام کرده است که این در واقع اولین هکی است که در عمرش به انجام رسانده و با توجه به صحبت‌هایش می‌شود اینطور حدس زد که قصد او مبارزه با فعالیت‌های غیر اخلاقی سایت‌های پشتیبانی شده توسط Freedom Hosting II بوده است.

 

گفته می‌شود که اطلاعات جمع‌آوری شده در جریان این هک قرار است در اختیار محققان امنیتی قرار بگیرد تا برای تشکیل پرونده و مقابله با امور غیر اخلاقی انجام شده در این محیط مخوف، توسط نیروهای پلیس فدرال و مقامات قانونی از آنها استفاده شود. گفتنی است که این هکر اعلام کرده است که اولین نفوذ آنها به سرورهای Freedom Hosting II

 

در تاریخ سی ام ژانویه انجام گرفته بوده است تا آنها بتوانند لیست وب‌سایت‌های پشتیبانی شده توسط این سرویس را مشاهده کنند. بعد از اطمینان از لیست سایت‌ها، آنها عملیات نفوذ را آغاز کرده‌اند و به این شکل موفق به از بین بردن تعداد زیادی از این سایت‌‌های غیر اخلاقی شده‌اند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *