سبکترین و باریکترین لپ تاپ سامسونگ/ مانیتور بدون قاب و لبه ایسر

اخبار,لپ تاپ,اخبار تکنولوژی

سبکترین و باریکترین لپ تاپ سامسونگ/ مانیتور بدون قاب و لبه ایسر

اخبار,لپ تاپ,اخبار تکنولوژی

سبکترین و باریکترین لپ تاپ سامسونگ/ مانیتور بدون قاب و لبه ایسر

با نزدیک شدن به روزهای برگزاری نمایشگاه CES 2015 در امریکا که به برترین نمایشگاه محصولات فناوری شناخته می‌شود، کمپانی های مختلف به عرضه و معرفی محصولات جدید خود پرداخته اند.

نمایشگاه ها تبدیل به مکانی برای عرض اندام کمپانی های مختلف و جذب مخاطبان جدید شده تا بتوانند به بهترین شکل محصولات خود را معرفی کنند. همزمان با نزدیک شدن به شمارش معکوس برای برگزاری بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه محصولات فناوری در امریکا، کمپانی های مختلف به عرضه و معرفی محصولات خود پرداخته اند تا از رقبای خود بازنمانند.
* سبک‌ترین و باریک‌ترین لپ‌تاپ سامسونگ

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,لپ تاپ

کمپانی سامسونگ از عرضه سبک ترین و باریک ترین محصول خود با عنوان ATIV Book 9 رونمایی کرده که وزنی در حدود ۹۵۰ گرم داشته و ضخامت آن نیز در حدود ۱٫۱۴ سانتی متر است. این لپ تاپ جدید از صفحه نمایش  ۱۲٫۲  اینچی، وضوح تصویر ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسلی، درخشندگی  ۷۰۰  نیت، پردازنده  Core M، کارت  SD برخوردار است. بنا به گزارشات منتشر شده، عمر باطری این لپ تاپ در حدود ۱۰٫۵ تخمین زده شده که رکورد قابل توجهی در عمر باطری لپ تاپ ها به شمار می رود.

 

* مانیتور بدون قاب و لبه ایسر

اخبار,اخبار تکنولوژی,لپ تاپ

ایسر از محصولی متفاوت و اولین صفحه نمایش بدون قاب و لبه رونمایی کرده که می تواند توجهات بازی دوستان بسیاری را در نمایشگاه لاس وگاس امریکا به خود جلب کند. این مانیتور مخصوص بازی های ویدئویی بوده و از فناوری های جدید و متفاوت برخوردار است. مانیتور ۲۷ اینچی ایسر با نام    XB270HU  از وضوح تصویر  ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل و تعداد رفرش ۱۴۴ بار در ثانیه برخوردار بوده که اولین مانیتور منحصر به فرد مخصوص بازی ها به شمار می رود. صفحه نمایش سطح جلویی این مانیتور را پوشانده و هیچ قاب یا فرمی در جلوی آن دیده نمی شود.
* اسمارت فون جدید ایسر

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,لپ تاپ

 

کمپانی ایسر از اسمارت فون جدید خود با عنوان  Acer Liquid Z410 رونمایی کرده که دارای قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۴٫۵  اینچی با رزولوشن QHD ، وضوح تصویر  ۲۴۵ ppi، پردازنده  ۶۴ بیتی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسل، اندروید ۴٫۴ کیت کت و قابلیت اتصال به  LTEبرخوردار است. این محصول با قیمتی در حدود ۱۲۹ یورو از اواخر ماه فوریه (اواخر بهمن ماه) عرضه خواهد شد.
اخبار تکنولوژی – مهر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *