سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش الناز شاکردوست

370
دسته‌بندی نشده

در این شماره بیوگرافی ، سبک زندگی و عکس های زیبا از سبک لباس پوشیدن الناز شاکر دوست را مشاهده می کنیم .

سبک زندگی  ، بیوگرافی و نوع پوشش  الناز شاکردوست

کاملترین بیوگرافی الناز شاکردوست و عکس های از سبک زندگی و نوع پوشش الناز شاکردوست را در سایت ایران16 می خوانید :

الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ ) در محله پاسداران تهران بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

بیوگرافی الناز شاکردوست

فرزند دوم خانواده و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. پدرش تاجر ابزارالات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است.

بیوگرافی الناز شاکردوست

در دوران دبستان عاشق بازیگری شد ،دموکراسی در خانواده شاکر دوست به معنی تمام اجرا می شود، در کار هنر به هیچ عنوان کسی مانع او نشد و مخالفت کاملا در خانواده اش بی معناست و همه اتفاقات براساس مشورت روی می دهد ،در رشته ریاضی با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفته است و رتبه اش در کنکورهنر ۱۱ بود و او بازیگری تئاتر را بر میگزیند دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران نیز می باشد.

بیوگرافی الناز شاکردوست

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بوده به طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند،با اینکه در خانواده او هیچ پیش زمینه هنری وجود ندارد اما او علاقه فراوانی به موسیقی دارد.

بیوگرافی الناز شاکردوست

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.

بیوگرافی الناز شاکردوست

او در سال (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد. شاکردوست در فیلم‌هایی مانند مجردها، عروس فراری، قتل آنلاین، چه کسی امیر را کشت، چند می‌گیری گریه کنی، بی‌وفا، قاعده بازی، خدا نزدیک است، باد در علفزار می‌پیچد، کیش و مات، تو و من، رسوایی، بوی گندم و آتیش‌بازی (در حال ساخت) بازی کرده است.

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال ۱۳۹۰ به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.

بیوگرافی الناز شاکردوست

دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا ۲۰ ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است.

بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی کن).در این سه سال و تا سن ۲۲ سالگی بازی در ۱۱ فیلم یک امار فوق العاده برای یک بازیگر است.

بیوگرافی الناز شاکردوست

منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.همچنین مهدی فخیم زاده کارگردان خوب کشورمان عنوان کرده است که الناز شاکردوست به زودی بهترین بازیگر سینمای ایران خواهد شد.

از بین خوانندگان پاپ ایرانی  صدای رضا صادقی را می پسندد، در میان بازیگران زن به بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی و از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست علاقه مند است. به فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران دو آتشه پرسپولیس است.

الناز شاکردوست برای دو سال از ایران رفته تا ادامه تحصیل بدهد. گفته می شود او در هفته های گذشته مراسم فرش قرمز فیلم آتیش بازی را جلو انداخته تا به این سفر برسد.

بیوگرافی الناز شاکردوست

شاکردوست همیشه از مواجهه با رسانه ها گریزان بوده و اینستاگرام جزو معدود کانال های ارتباطی او با مخاطبانش است. او در اینستاگرامش که اخیرا زیاد فعال نیست چیزی درباره ادامه تحصیل در انگلیس ننوشته بود

ولی اخیرا عکسی در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که نشان می دهد که الناز شاکردوست در کتابخانه ایی در دانشگاهی در انگلیس در حال درس خواندن است و قصد ادامه تحصیل دارد .

الناز شاکردوست در صفحه شخصی اش در این باره نوشت :

دلم خیلى تنگ شده… روزها از هشت صبح تا پنج بعدازظهر میرم دانشگاه.. و وقتهایى که خسته میشم میام سُراغ اینستاگرامم و از کامنت هاى پُر از محبت شما انرژى میگیرم… اینم بدونید که با تمام توانم تلاش میکنم واسه بهتر شدن و خدمت به سینماى کشورم

 الناز شاکردوست

در ادامه قسمتی از مصاحبه الناز شاکردوست را با مجله ایده ال میخوانید :

یک آدم عادی در میدان تجریش

یکی از آرزوهایم این است که در میدان تجریش، راحت و آسوده خاطر قدم بزنم؛ بدون اینکه سنگینی یک نگاه را حس کنم. آرزوهایی دارم که برای بسیاری از آدم‌ها اتفاقات روزمره زندگی‌شان است و شاید اصلا به آنها فکر هم نمی‌کنند.

بدون کار و بیزینس دوم

خیلی از دوستان سراغ بیزنس یا کار اقتصادی دوم رفته‌اند اما من هیچ کاری را دنبال نکرده‌ام. راستش بعضی‌ها فکر می‌کنند که بازیگری کار بی‌دردسری است اما با نگاه حرفه‌ای سخت‌ترین شغل است. یک فیلم از زمانی که فیلمنامه را می‌خوانید تا هنگام پردازش کار، زندگی با نقش، پروسه ساخت و حتی بعد از آن شما را درگیر می‌کند و دیگر فرصتی برای کار دیگر ندارید. حتی در بین کارها باید برای افزایش توان، تجربه و معلومات خود وقت بگذارید، بخوانید و ببینید و. . . اینها وقت من را پر می‌کنند. حتی گاهی فیلمی مانند «اسب سفید پادشاه» چنان از نظر روحی روی من تاثیر می‌گذارد که تا ماه‌ها بیمار می‌شوم و باید برای برگشت به حالت اولیه خودم را درمان کنم.

بیوگرافی الناز شاکردوست

تفاوت خوش‌پوشی و بدحجابی

چند سالی هست که خانم بهاره اربابی مانتوهای مرا طراحی می‌کنند که در عین پوشیدگی از پارچه‌هاى بسیار زیبایى استفاده می‌کنند و کار دست روى آنها به مانتو جلوه زیبایى می‌بخشد. شما می‌توانید پوشیده لباس بپوشید اما زیبا و آراسته باشید. من خودم چون طراحی صحنه و لباس خوانده‌ام در فیلم‌ها نظرات شخصی‌ام را داده‌ام و حواسم بوده که به خود و به مخاطب احترام بگذارم چون لباس بازیگر بخشی از کار اوست و شما بدون آنکه فردی حرفی بزند تنها از روی پوششی که دارد یک پیشداوری در موردش انجام می‌دهید. نحوه طراحی لباس نشانه تفکر، خاستگاه خانواده و موقعیت کاراکتر است.

شایعه ازدواج من

در مورد شایعه ازدواج همان‌طور که از تیترش هم پیداست، یک شایعه است. راستش اگر می‌دانستم بعضی‌ها اینقدر علاقه دارند که من ازدواج کنم، خب این کار را می‌کردم. تا همین لحظه که روبه‌روی شما نشسته‌ام هرگز به ازدواج فکر نکرده‌ام. درمقابل این شایعات همیشه سکوت کرده‌ام و سعی نکرده‌ام جوابی بدهم. خب گاهی وقتی نشریات که قشر فرهنگی جامعه هستند، برای فروش بیشتر چنین شایعاتی را پخش می‌کنند از مردم عادی نمی‌توان انتظار دیگری داشت.

بیوگرافی الناز شاکردوست

تناسب با ورزش‌های مختلف

این خیلی مهم است که آدم هوای تناسب اندام خود را داشته باشد؛ به خصوص بازیگرها چرا که بخش مهمی از کار بازیگرها به فیزیک بدنی آنها برمی‌گردد. پس به نظرم باید همه ورزش کنند. من شخصا تحت هر شرایطى سعى می‌کنم ورزش را از برنامه زندگى‌ام حذف نکنم. بدنسازی و TRX و اسکی در فصل آن، از مهم‌ترین ورزش‌هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند. یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است.

 بیوگرافی الناز شاکردوست

سحرخیزی‌های ستاره

چند وقتی که بعد از بازی در فیلم «اسب سفید پادشاه» روحیه‌ام خراب بود تا ظهر می‌خوابیدم اما معمولا در زندگی‌ام بین ساعت ۸ تا ۹ صبح بیدار می‌شوم؛ حتی زمان فیلمبرداری فیلم‌هایم شب‌ها زود می‌خوابم تا صبح زود با انرژی بیشتر بیدار شده و سر کار بروم.

یک روز از زندگی الناز شاکردوست

زندگی روتین من به این شکل آغاز می‌شود که ساعت ۹ از خواب بیدار می‌شوم، با یک صبحانه طبیعی و سلامت روز را آغاز می‌کنم، ورزش می‌کنم و دوش می‌گیرم؛ بعد از آن سعی می‌کنم مطالعه داشته باشم حتی به اندازه خواندن یک مقاله کوتاه؛ عصرها فیلم می‌بینم و قطعا در این بین زمانی را با خانواده‌ام می‌گذرانم و کارهایی را که در آن روز لازم باشد انجام می‌دهم. اما این نکته برایم خیلی مهم است که هر روز چیز جدیدی در زندگی داشته باشم چون دوست ندارم امروزم مانند دیروز باشد. من زندگی را خیلی دوست دارم چرا که به نظرم زندگی در هر شرایطى زیباست.

دوستی اعضای خانواده

پدر و مادرم از آنجاکه فاصله سنى چندانى با ما ندارند درک بهترى نسبت به نسل ما دارند و این موضوع باعث شده احساس نزدیکى بیشترى بین ما وجود داشته باشد. همین‌طور رابطه‌ام با برادر و خواهرم بسیار نزدیک و صمیمی است و بهتر است بگویم که ما همگى بیشتر دوست هستیم.

بیوگرافی الناز شاکردوست

اندر مزایای شهرت

مسلما شهرت و ستاره شدن در زندگی من تاثیرگذار بوده اما باعث تغییر در من نشده است. قطعا آدم‌هایی که حتى اندکى اصالت دارند، هیچ‌وقت چیزی مانند شهرت باعث نمی‌شود خودشان را گم کنند. رابطه من با اعضای خانواده‌ و خواهر و برادرم بسیار خوب است؛ یعنی سعی کرده‌ام بیشتر از قبل آنها را درک کنم چرا که گاهی در کنار من بودن برای‌شان سخت و آزاردهنده است؛ مثلا چند وقت پیش برای به روز کردن شناسنامه و کارت ملی‌ام به اداره مراجعه کرده بودم و آنها لطف داشتند و به سرعت کار مرا انجام دادند ولی بعد از آن مدت زیادی منتظر ماندم براى صحبت کردن با مردم؛ تا جایی‌که خانمی به من گفت: «ما که معروف نیستیم کارمان زودتر انجام شد، ما ته صف بودیم ولی الان داریم می‌رویم و شما که کارتان سریع انجام شد هنوز اینجا هستید.» اینها بخشی از مسائل شهرت است و البته دلگرمی‌هاى من!

گرداوری و تنظیم / پرشین وی

شبکه های اجتماعی/ م-ح

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *